Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Kristjan Sooper
01. märts 2023 17:29
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
 Foto: Erakogu

Marko Muru: see oli üks ägedam võistlus, kus kunagi osalenud

Soome jäärajasõidu meistrivõistluste avaetapil Ylivieskal osalenud Marko Muru sõnas, et tegemist oli ühe ägedama võistlusega, kus ta kunagi osalenud.

Erinevalt jäärajasõidu Eesti karikavõistlustest starditakse Soome meistrivõistlustel ühisstardist. Kiirel ja laial rajal oli korraga kuni kümme autot.

"Osalesin klassis Super Saloon, kuhu kuuluvad sisuliselt kõik kaherattaveolised autod ning erilisi piiranguid tehniliste tingimuste osas ei ole. Enamik konkurente osales tagaveoliste autodega, esiveolisi oli vaid mõni üksik," ütles esirattaveolise Honda Civicuga võistlev Marko Muru.

"Esimesse eelsõitu minnes tegime vale rehvivaliku, mis andis eriti tunda stardis ja kolme ringiga ei jõudnud kaotatud vahet tagasi sõita. Teiseks stardiks vahetasime rehvid ning vahe oli meeletu. Tulemuseks oli teine koht ja kindel pääs B-finaali," rääkis Muru. "B-finaalis võtsin esimese kurvi rahulikult ja hakkasin järjest positsiooni parandama. Kolmandaks ringiks olin jõudnud juba neljandale kohale, mis oleks taganud pääsu A-finaali, kuid paraku olin suures jäätolmus teinud möödasõidu enne kollase lipu ala lõppu ja karistuseks sain sõidust eemaldamise."

Treeningu mõttes otsustas eestlane tavapiikidega kaasa sõita ka kiiremas, nn poltpiigi klassis. "Üllatus oli suur kui poltpiigi esimene eelsõit hästi õnnestus ja kiiruse vahe osutus eeldatust väiksemaks. Suurim kaotus tuli puhta jää peal startides, ehk sisuliselt olin esimesse kurvi jõudes kindlalt viimane."

B-finaali start läks samas taktis, konkurente tuli hakata püüdma viimaselt kohalt. "Pärast kuute ringi ja mitmeid efektseid väliskurvist möödumisi lõpetasin teisel kohal, mis tagas pääsu A-finaali. A-finaal algas sarnaselt B-finaalile, aga kuue raju ringi jooksul õnnestus konkurentidest aeglasema klassi rehvidega jõuda vägagi kõvale kuuendale kohale!"

Järgmised kaks etappi toimuvad 11. ja 12. märtsil Rootsis Morjärvel. "Loodame järgmiseks korraks hankida ka spetsiaalsed poltpiigid, et olla täielikult konkurentsis mõlemas klassis," lisas Muru.

Vaata lisaks:
www.autosport.ee

Artikli juurde
18.04.2024
Kreenholmi manufaktuuri alal tuleb rallisprindivõistlus
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia