Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Villu Teearu
23. juuni 2008 19:47
Loe kommentaare (7)
Trüki lehekülg

Eno Kriibi kraapis võistlusmasina põhjalikult ära

 Loe lisaks
Superkrossi kaheksas etapp toimub Audru ringrajal

 Foto: Repro
22. juunil toimus Audru ringrajal arvult kaheksas superkrossi etapp, kus kuues võistlusklassis startis kokku 37 osalejat. Eno Kriibi eksimuse tõttu, mis lõppes auto uperpalliga, jäi sõit katki ka Heigo Kriibil.

Noored A võistlusklassis sai kontrollsõitude parima aja kirja Erik Raudsepp (Honda Civic). Kahjuks finaalides tema auto üle kolme ringi vastu ei pidanud ja tartlane pidi võidusõitu edasi raja kõrvalt vaatama. Etapivõidu võttis Eriku noorem vend Karl Raudsepp (Honda Civic), kes suutis mõlemas konkurentidest jagu saada. Nikolai Martšenko (Citroen Saxo) sai teise koha ja Andre Kurg (Lada Samara) kolmanda.

Noored B arvestusklassis võitis esimese finaalsõidu Tõnis Hommik (VW Golf). Kahjuks oli kiireimat ringiaega näidanud favoriit sunnitud teises finaalis tehniliste probleemide tõttu katkestama, kuid kahe sõidu punktide liitmise järgselt pääses ta siiski pjedestaali kolmandale kohale. Etapivõidu viis koju Kairo Kallas (Honda Civic). Enar-Klaus Kunman (VW Golf II) sai koha Kallase ja Hommiku vahel.

Noored B klassis esimeses finaalsõidus teise koha saanud Heigo Kriibi pidi aga otsustavat lahingut kõrvalt vaatama, sest sama autoga esisillaveoliste autode klassis sõitnud isa Eno Kriibi kandis võistlusmasina esimese finaali viimasel ringil maha. Terve võistlussõidu Kaspar Palokiga mõõtu võtnud pärnakas eksis esimese finaalisõidu viimasel ringil tagasirgele ehitatud šikaanis, mispeale auto kerkis õhku ja hakkas mööda rada rullima. Võistlejaga oli kõik korras, kuid seda ei saa öelda võistlusauto kohta. Arvatavasti seda Volkswagenit enam krossiradadel ei näe.

Esisillaveoliste autode klassis oli "mees omast klassist" Kaido Orav (VW Golf), kes võttis nii kontrollsõidu võidu kui ka mõlema finaali võidud. Margus Suigusaar (Opel Astra) pakkus küll konkurentsi, kuid seekord ei suutnud harjumaalane enamat teisest kohast. Kolmandale kohale tuli Raimo Reek (VW Golf II).

Tagasillaveoliste autode klassis oli võidukas Kevo Kärp (VAZ 2101). Teisena lõpetas võistluse Arne Tamtik (VAZ 21051) ja kolmandana Ainar Arula (VAZ 2105).

Vabaklassis ei andnud teistele võiduvõimalust Erko Eriste (Lada Samara), kes võidutses nii kontrollsõidus kui ka finaalides. Rommi Pukk (BMW 318) tuli teisele kohale ja Ain Heamäe (VW Golf II) suutis lõpetada kolmandal pjedestaalikohal.

Superfinaali võitis Erko Eriste Nikolai Martšenko ja Enar-Klaus Kunmani ees.

Meeskondlikult oli seekord parim Honda pluss Ligur Racingu ees.
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia