Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
26. november 2015 14:28
Tagasi
Trüki lehekülg

Rahvarallide korraldajad võistluste läbiviimise osas kahtleval seisukohal

Kommentaare lisatud: 16

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 |
 
Väikevend, 02.12.2015 12:00
Rain, loomulikult algab korraldamine varem, kui regamine. Mina olen suutnud näiteks enda korraldatud võistlustel kuludest hoiduda enne regamise lõppu. Ainult kütust kulub ennem ja mõned kopikad veel, kuid põhi kuludest pääseks. Isegi karikad saan varem kokkulepped sõlmides nii, et kui min arv sõitjaid koos, siis tellin. Samuti teehooldus, turvad, kohtunikud jne...kõik on läbirääkimiste küsimus. See, et rallit ettevalmistades kulutad 200€, see on väike summa juhul, kui sõitjate arv täis ei tule.
Ühesõnaga keeruline jutt, kuid läbirääkimiste oskust on vaja ja risk käib siiski iga äriga kaasas...

Kaido43, 01.12.2015 17:09
Sportrehvi piirangut ei pea põdema, kindlasti jagub sõitjaid olenemata rehvist. Aga 01. detsember ehk täna on pidulik päev. EAL reglementide järgi peaks valmis olema uued võistlusmäärused, tehnilised tingimused ja EAL seeriavõistluste üldjuhendid. Lisaks ka veel järgmise hooaja kalendri projekt. Kui rallidega on kitsas käes, siis kui palju on sprindikorraldajad?

RainR, 01.12.2015 16:26
Argo, sa ju tead isegi, et ralli korraldamine algab kaugelt enne juhendi väljastamist. Väljastamise hetkeks 60 piiriks panna, arvestades osalejate registreerimise tavasid (viimasel minutil), see teeb korraldaja elu päris keeruliseks.

Kuid ma ise usun siiski, et ega see rehvi vahetus nüüd ala päris ära sureta. On neid reforme ennegi olnud. See, et minule isiklikult (ja paljudele teistele) antud reegel ei meeldi, siis ega kõik seetõttu sõitmata jäta. Alternatiivi ju pole.

Rain

Väikevend, 01.12.2015 15:56
Miks korraldajad ei soovi juhendisse sisse viia punkti, kus määratakse võistluse toimumiseks minimaalne võistkondade arv...näiteks siis 60? Kui seda täis ei tule, siis jääbki võistlus ära.

indrek56, 01.12.2015 14:44
tänud icedog. Annan ka aru, et sprint ja ralli ongi täiesti erinevad spordialad. Küll aga kui vaadata tõstatatud rehviproblemaatikat, kus argumentideks olid põhimõtteliselt turva ja fiiling, siis see moment on ju siiski võrreldav. Aga see on ka vist ainuke...
Kalle, artikli sisu hakkab ju ka rehvivihjega, kuidas see siis teemakohane pole?
Boss, selle küsimuse peale ei hakka ükski vastutustundlik rallitaja sulle midagi soovitama :)

icedog, 01.12.2015 14:27
Indrekule Rallit ja sprinti ei saa võrrelda.50 sõitjale sprint teha pole probleemi.Saab ehk 10 turvajaga hakkama.Ralli puhul korruta 3 või 4-ga.Kindlasti mõjutab raha.Ühe ralli stardimaksu eest saab sõita 3 sprinti.Jne

Väikevend, 01.12.2015 00:52
Arvile infoks, et järgmine hooaeg stardimaksud ei tõuse, kui peaks siiski rallisi toimuma. Stardimaksude maksimum määrad on rahvarallis 150€ ja rahvasprindil 50€.

arvi27, 01.12.2015 00:29
On 3 liiki valet: väike vale, suur vale ja statistika. Hooajal 2015 korraldajate soovitud 60 osavõtjat oli täidetud igal korraldatud rallil. Väikseim osavõtjate arv oli 61 ja suurim 80. Seega kõik korraldajad tulid ots-otsaga kokku ja on elus ja terved ja valmis ka hooajal 2016 rahvarallisid korraldama kui. Kui oleks vaid osavõtjaid. Artilist nähtub, et just nimelt korraldajad seovad sportrehvide keelustamise osavõtjate drastilise vähenemisega ja eesootavast hinnatõusust pajatavd vaid põgusalt. Korraldajate poolt esitatud küsimusele osavõtu kohta tuli 44 täispositiivset vastust, nendele lisame Mosseliiga osavõtjad 6 ( väikseim osavõtjate arv ML klassis 2015. aasta hooajal ) ning 50 kindlat osavõtjat on igal korraldajal taskus. Nüüd jääb üle vaid 2015. aasta 54-st osalenud juhist ( osalesid VAID 1 kord ) korraldajatel endale saada neile sobiv arv. Kui saate kõik ( kokku siis 104=44+6+54 ), siis on isegi 2015. aasta osavõtjate osalusrekord 81 ületatud. Küsitluse tulemusi võib tõlgendada aga teisiti kui korraldajad. Need kes vastust ei saatnud on vaikivalt nõus sõitma tänavalegaalsete rehvidega, sest ei pidanud vajalikuks mokalaadaga kaasas käia ja hüsteeriat osavõtjate drastilisest vähenemisest üleval hoida. Nad on alati Teiega korraldajad kui Te rahvaralli korraldate ning uuel aastal hinnaga üle ei soola. See oht aga on vägagi olemas ja hõõgub tuha all. Elus olete Te kõik, kes 2015. aastal rahvaralli korraldasite, seda väidavad artiklis toodud andmed.

kalle666, 30.11.2015 19:51
Lugupeetud sõitjad see teema ei ole rehvi teema ja teil paluti mulle teada anda paljud on huvitatud sõitma ning oli piisavalt pikk aeg,nüüd võib ainult ennast süüdistada et oma soovist ei teatanud.Aga süüdistada oma saamatuse pärast korraldajaid siis tehke palun ise võistlusi ja ärge vinguge palun.Ärge risustage seda teemat rehvi teemaga selleks on ju foorumis eraldi teema aga see siin ei ole. Meie korraldajad teeksime rallisid aga selleks peab ka olema aktiivne osalus sõitjate poolt,kuna aga soov on leige ei saa lubada,et paneme kalendri välja ja siis pole sõitjaid. Võibolla tuleb üksikuid rallisid aga midagi pole kindlat.Osad omavalitsused on jah karmimaks oma soovidega läinud,kuna muutuvad teehooldajad ja valdadel pole raha teede hoolduseks aga see ei ole mittekorraldamise põhjuseks.

boss100, 29.11.2015 21:13
Tänan kiire vastuse eest. On äkki ka soovitusi millised suverehvid kõige asjalikumalt Golf 2 all toimetaksid? Uuel aastal tahaks rahvarallis käe valgeks saada.

indrek56, 29.11.2015 21:00
ei boss, kruusastel etappidel ei lähe see sul läbi, näiteks vasalemma sprindi juhend: "Kasutatavate rehvide arv vastavalt rahvasprindi juhendile. Lubatud kasutada
tänavasõidu suverehvid või SLIK rehvid.
Kruus-, Lamell-(M+S), Naast-, Piikrehvid - KEELATUD."
Asfaldi etappidel pole see MS üldiselt keelatud olnud sel aastal aga noh jah...

boss100, 29.11.2015 20:41
Kuidas m+s ehk lamellrehviga lood on, kas seda võib kasutada? Mustri poolest vast peab kruusa peal paremini, kui tavaline suverehv. Ise ei ole kunagi ühel rahvarallil osalenud, lihtsalt oleks huvitav teada, kui selleks kunagi võimalus avaneb.

indrek56, 29.11.2015 16:06
tänud arvi selle poindi eest, et praegu üritavad osad jõud jätta muljet nagu hakkaks rahvaralli formaat läbi kukkuma rehviteema tõttu. Põhjused on aga ilmselt mujal, sest sprintides ei ole suurt kokkukuivamist märgata, ehk rehviga on seal ju sama teema. aga tõepoolest mis värk sul selle 4wd-ga on? :)

PetsPets, 29.11.2015 13:03
Mõga! Enamus sõitjaid sõidaks edasi ja paar viripilli lahkuksid areenilt. See rehviteema ei ole mingi kosmos ju. Iga aasta on lahkunud sõitjaid sarjast ja ka uusi tulnud, kuid seekord korraldajad keeravad vindi üle. Põhiliselt korraldajad ongi ainukesed vingujad. Tegelikult on ka artiklis välja öeldud, et niguinii me tuleval aastal korraldada ei saa, kuna politsei nõuab reeglite täitmist...jah, reegleid ja seadusi tulebki täita, mitte haltuurat teha!

icedog, 28.11.2015 06:20
Miks need 4WD-d sind segavad? Sa vist enne ei rahune,kui RSK lubab sõita ainult 1,4 liitriste punaste autodega rahvaspordis.

arvi27, 27.11.2015 19:41
Kahju, et rahvasallis osalejatele kirjutatud artikkel algab räige faktiveaga ( vaata http://www.rally.ee/?a=a008&b=173 ). Artiklist saab selgeks, et tubli rahvaspordi komitee peab muutma oma otsust sportrehvide osas ja helge tulevik rahvarallidele on jälle avatud. Eelmise aasta rahvarallidel ( kokku 5 ja mitte 4 nagu artikli alguses väidetud ) oli ekipaazi juhtide järgi stardinimekirjas 143 nime, nendest enam kui kolmel osales 68 juhti ja kõigil 30 juhti. Nüüd võtaks aga luubi alla osavõtutasu. Osavõtutasu tõusu samm on olnud 50 ning ega seekordki armu anta. Prognoosin tõusuks 100 ehk kokku 250 €/ekipaaz, mis võiks tähendada vähemalt nelja erinevat katset, paremal juhul vähemalt 2 või ka 3 korda. Kas rahvasportlased selliseks hinnaralliks on valmid ? Kardan et EI. Rahvasport on ja jääb hinnatundlikuks oma eranditega ja selleks peab valmis olema. Seega soovitan lõpetada poleemika sportrehvide teemal ( rahvaspordi komitee on tubli ja järgmisena võiks elimineerida rahvaspordist 4WD ). Kõik autod ei pea saama osaleda rahvaspordis, hea kui lubatakse tänavaliiklusse ja nautige seda.

 

| 1-20 |
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia