Kliki siia Kliki siia
Kas pooldad monorehvi nõuet Eesti autoralli meistrisarjas?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Rando Aav
03. august 2014 23:36
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
 Foto: Rando Aav

Rain Rannala: Nii magusat võitu pole mul veel olnud

Ohekatku rahvasprindil jagelesid 4WD klassi poodiumikohtade pärast Mitsubishi Lanceril võistelnud mehed Rain Rannala, Aiko Aigro, Rainer Parik ja Gert Aasmäe.

Rain Rannala, Aiko Aigro ja Gert Aasmäe roolida oli Mitsubishi Lancer Evo 9. Kui Rannala ja Aigro on mõnda aega juba Evo üheksaga võidu sõitnud, siis Aasmäele oli see üsna uueks kogemuseks. "Esimest korda kruusal," nagu ta ise rõhutas.

Kusjuures kõik kolm nimetatud meest on varem rahvasprinte ja -rallisid sõitnud vanema generatsiooni Lanceriga. Gert Aasmäel on tema varasem auto praegugi alles. Autovahetus oli tal tingitud asjaolust, et konkurentidele mitte alla jääda. Päris nii head autot, nagu Rannalal ja Aigrol, Aasmäe siiski ei soetanud. Nimelt on konkurentide omad, mudelitähisega "RS" märgatavalt kergemad, ent kaalu erinevus teatavasti mängib autospordis olulist rolli.

Rainer Parik, kes mõne aasta eest üldse rahvaspordivõistlustel osalemisest loobus, auto ja varustuse maha müüs, on tänavu aga võistlustules autoga Mitsubishi Lancer Evo 10.

Pärast teist võistlusvooru oli selge, et Gert Aasmäe enam võidu nimel kaasa rääkida ei saa. Nii avavoorus kui ka teises sõidus oli ta neljas. Parik võitis esimese vooru, kuid pidi kokkuvõttes leppima kolmanda kohaga. Võidusõit kujunes kõige pingelisemaks Rain Rannala ja Aiko Aigro vahel. Avavoorus oli Rannala rivaalist 0,31 sekundit aeglasem, teises sõidus 0,24 sekundit kiirem. Otsustava vooru võitis tallinlane Rain Rannala Lõuna-Eesti autosportlase ees kõigest 0,03 sekundiga.

"Algus oli minu jaoks natukene konarlik. Kui hakkasin starti sõitma, siis avastasin, et slick-rehvid on piisavalt suured ja käisid vastu põhjakaitset. See tuli kiiresti eemaldada ja võtsin riski sõitmiseks ilma pansserita," rääkis Rannala. "Kruusarajal slick-rehvidega ei olnud ma väga ammu sõitnud. Algul esimene kurv oli ikka üsna libe ning paar apsakat tuli sisse ka esimese sõidu kordusvoorus."

Teised voorud võttis Rain Rannala enda sõnul kindlamalt: "Sõitsin puhtamal trajektooril, kuna pansserita ei tahtnud ka rööbastes riskida. Vigasid ei teinud ja seekord läks õnneks. Vägagi õnneks, sest Aikoga viimases voorus vahe oli ainult 0,03 sekundit. Meil varasemaltki olnud võistlusi, kus vahed on väikesed olnud, kuid nii magusat võitu pole vist veel olnud!"

Artikli juurde
09.10.2025
Kalle Rovanperä lahkub autoralli MM-sarjast
Artikli juurde
09.10.2025
Krosskartide spirindisari lõpetati Kõrvemaal
Artikli juurde
07.10.2025
Horvaatias selgusid tänavused autoralli Euroopa meistrid
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
03.09.2025
Kehala rallikross 30.08.2025 (0)
29.08.2025
Paide ralli 2025 (0)
27.07.2025
Piiroja rallikross 2025 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
29.09.2025 15:32
Kulbilohu rallikross 2025 (0)
23.09.2025 01:08
Rally Cēsis 2025 (0)
05.09.2025 01:00
Humus Paide Rally 2025 (1)
03.09.2025 13:06
Jääraja rehvid (0)
31.08.2025 09:41
EST RX + BRX / 5. ETAPP / KEHALA RING / 30.08.2025 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia