Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
11. märts 2015 0:56
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
 Foto: M-Sport

Autoga järve sattunud Tänak tõi tiimile ühe punkti

 Loe lisaks
M-Spordi rallitiim esitleb: «TiTänak»

Nädalavahetusel sõidetud Mehhiko MM-ralli oli ilmselt viimaste aastate enim kõneainet pakkuvam. Ja peategelaseks ei olnud selles ralli võitjad, vaid M-Spordi ridades sõitnud Ott Tänak ja Raigo Mõlder.

Mehhiko ralli kolmandal katsel maandus võistluspaari Ott Tänak - Raigo Mõlder Ford Fiesta RS WRC järve. Õnneks said mehed ise kiirelt masinast välja ja Raigo ei lasknud viimase hetkeni lahti väärtuslikust legendiraamatust. Kuna sidepidamise vahendid olid mitme meetri sügavusel autos, ei õnnestunud meeskonnaga ühendist võtta ja ka mööduvad sõitjad ei näinud autot. Seega tekkis häireolukord ja katse peatati, et eestlased üles leida. Kokku kulus nendega uuesti ühenduse saamiseks 20 minutit.

Tänaku enda sõnul tingis väljasõidu liiga tugev pidurdamine auklikul lõigul, mis tingis omakorda parema esimese vedrustuse purunemise ja nii ei saanud enam autot korralikult roolida. Selle tulemusel läks auto järgmises vasakkurvis otse, teelt välja, kukkudes järve.

Mehed toimetati tagasi Leoni, võistluskeskusesse, kus Raigo asus hotellis legendiraamatut kuivatama. 10 tundi pärast seda, kui intsident oli juhtunud, tõmmati nende võistlusmasin veest välja. FIA tehniline delegaat andis loa auto taas töökorda seada, kuna turvavarustus oli korras. M-Spordi kollektiivile oli see tõsine väljakutse, millest tuldi aga auga välja. Kolme tunniga vahetati auto juures turbo, pidurid, vedrustus, kütusepaak, käigukast ja palju muud. Kolme tunni pärast, mille käigus olid abis ja Ott ja Raigo ise, käivitus Ford Fiesta RS WRC taas ja sõitis kinnisesse parki. Kõik oli valmis, et rallit teisel päeval jätkata.

Paraku aga ootasid hommikul ees tagasilöögid, kui auto korralikult ei töötanud. Selle põhjuseks olid probleemid mõningate anduritega. Nii ei jõudnud mehed katsetele ja auto toodi tagasi hooldusalasse, kus parandati vead. Pühapäeval olid eestlased uuesti rajal. "10 tundi vee all ja me just läbisime 55 kilomeetrise katse, M-Spordi meeskond on teinud fantastilist tööd," kommenteeris Tänaku ralli pikimat katse järel.

Koht Mehhiko rallil pole oluline, sest sõita said mehed kahjuks vähe. Kuid tiimi pingutused kandsid siiski vilja, ühe meeskondliku punkti tõid nad koju ja ralli lõppedes ei olnud Tänak tiimi kiites sõnadega kitsi.

"Meeskond tegi täiesti fantastilise esituse! See on midagi täiesti ebareaalset, millega nad hakkama said. Mulle ja Raigole oli väga oluline jätkata kohe pärast sellist väljasõitu ja nüüd saame Argentina ralliks valmistuma hakata. Meile on see suur au olla sellise meeskonna liige. See tähendab sõitjale väga palju, kui sa tead, et su selja taga on selline tiim. Täna õhtul on joogid minu ja Raigo kulul."

Vaata lisaks:
www.autosport.ee

Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia