Kliki siia Kliki siia
Millisesse vanuserühma kuulud?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
autovaruosadonline.ee
www.veoautodevaruosad.com
Autodoc.ee
Topvaruosad.ee
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
timoanis.eu
rallifotod.eu
autod.ee
 
 
 
rally.ee
01. september 2015 17:28
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
 Foto: Rando Aav

Rallilegendide lahingus jäi eestlaste osaks teine koht

Kurzeme kiirusfestivali raames peetud võidusõidul, kus osalesid nimekad rallisõitjad Eestist, Lätist, Leedust ja Venemaalt, osutus võitjaks lätlaste trio Ivars Caune, Andris Kārkliņš ja Agris Staņevičs.

Pärast otsustavat sõitu Liepāja linnatänavail lausus Jānis Krastiņš, et eestlaste trio osutus äsja parimaks: "Odnu sekundu võgral!" Rõõmu jagus aga üürikeseks, sest minut hiljem liitis ta kahe sõidu peale saadud punkte ja nii said kokkuvõttes esikoha lätlased kogutud kuue punktiga. Eestlaste osaks jäi 7 ning leedukate osaks 8 punkti.

Eestit esindasid Vecpilsi autokrossirajal ja Liepāja linnas toimunud rallilegendide lahingus Margus Murakas, Raido Rüütel ja Venemaa meister Stanislav Grjazin. Leedust olid kohal Eugenijus Tumalevicius, Rolandas Mackevicius ning Egidijus Paulauskas.

Iga tiimi võistlejad sõitsid selleks puhuks Belgiast toodud võistlusautodega. Identsete tagarattaveoliste ralliautodega Ford Escort MK2 pakkusid kiiremad mehed publikule nauditavat vaatemängu.

Margus Murakas, kes kunagi varem võimsa tagarattaveolise ralliautoga võistelnud ei olnud, sõnas pärast sõidu lõppu: "Äge oli!" Ta nentis, et hommikul oli Vecpilsi autokrossirada uskumatult libe. "Vihm tegi savise pinnase väga libedaks. Õnneks läks rada koguaeg kuivemaks ja pärast saime hoo üles. Sai rada selgeks ja auto selgeks. Oli hea lasta."

Murakas lisas, et selline üritus, kus endised sõitjad koos, oli suurepärane: "Idee oli korraldajal päris hea."

Raido Rüütel tunnistas, et temal on viimasest võistlussõidust möödas päris pikk aeg ning alguses tuli veidi vaeva näha, et autoga kohaneda: "Eks rooste andis kätes, jalgades ja taguotsas tunda. Küll seal maadlemist oli algul! Aga auto oli väga hästi juhitav ja lõpuks tõesti nautisin sõitmist." Rüütel märkis, et otsustas Lätis võistelda, kuna võidusõit on talle nii palju andnud: "Nüüd natukene andsin tagasi."

Nagu Murakas, kinnitas ka Rüütel, et alguses oli Vecpilsi autokrossirada väga libe. "Kuna see oli ka rööpas, siis oli natuke tegemist. Pealegi ma ei ole ju aastaid üldse kiire autoga sõitnud."




Fotod: Rando Aav / rally.ee



Requiescat in pace Henri Raide



27. augustil surnud Henri Raide mälestuseks oli eestlaste kasutuses olnud võistlusauto küljenumbreil kiri "RIP HENRI".
Artikli juurde
12.11.2019
Austraalia ralli jääb ulatuslike maasikupõlengute tõttu ära
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
14.11.2019
Hiiumaa rahvaralli 8-9.11.19 (0)
28.10.2019
Ott Tänak maailmameistriks! (0)
27.10.2019
Kataloonia ralli 2019 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
28.10.2019 13:51
Ott Tänak ja Martin Järveoja - maailmameistrid! (1)
28.10.2019 13:14
Rallijututuba Discord'is (20)
15.10.2019 22:51
Saaremaa ralli 2019 (6)
06.10.2019 13:51
Superkrossi viimane etapp, auto24ring, 5.10.2019 (0)
22.09.2019 23:23
Matsi autokross, 21. september 2019 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia