Kliki siia Kliki siia
Kuidas jälgisid Estonia rallit peamiselt?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
autovaruosadonline.ee
www.veoautodevaruosad.com
Autodoc.ee
Topvaruosad.ee
RexBo.ee
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
timoanis.eu
rallifotod.eu
autod.ee
 
 
 
rally.ee
01. september 2015 17:28
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
 Foto: Rando Aav

Rallilegendide lahingus jäi eestlaste osaks teine koht

Kurzeme kiirusfestivali raames peetud võidusõidul, kus osalesid nimekad rallisõitjad Eestist, Lätist, Leedust ja Venemaalt, osutus võitjaks lätlaste trio Ivars Caune, Andris Kārkliņš ja Agris Staņevičs.

Pärast otsustavat sõitu Liepāja linnatänavail lausus Jānis Krastiņš, et eestlaste trio osutus äsja parimaks: "Odnu sekundu võgral!" Rõõmu jagus aga üürikeseks, sest minut hiljem liitis ta kahe sõidu peale saadud punkte ja nii said kokkuvõttes esikoha lätlased kogutud kuue punktiga. Eestlaste osaks jäi 7 ning leedukate osaks 8 punkti.

Eestit esindasid Vecpilsi autokrossirajal ja Liepāja linnas toimunud rallilegendide lahingus Margus Murakas, Raido Rüütel ja Venemaa meister Stanislav Grjazin. Leedust olid kohal Eugenijus Tumalevicius, Rolandas Mackevicius ning Egidijus Paulauskas.

Iga tiimi võistlejad sõitsid selleks puhuks Belgiast toodud võistlusautodega. Identsete tagarattaveoliste ralliautodega Ford Escort MK2 pakkusid kiiremad mehed publikule nauditavat vaatemängu.

Margus Murakas, kes kunagi varem võimsa tagarattaveolise ralliautoga võistelnud ei olnud, sõnas pärast sõidu lõppu: "Äge oli!" Ta nentis, et hommikul oli Vecpilsi autokrossirada uskumatult libe. "Vihm tegi savise pinnase väga libedaks. Õnneks läks rada koguaeg kuivemaks ja pärast saime hoo üles. Sai rada selgeks ja auto selgeks. Oli hea lasta."

Murakas lisas, et selline üritus, kus endised sõitjad koos, oli suurepärane: "Idee oli korraldajal päris hea."

Raido Rüütel tunnistas, et temal on viimasest võistlussõidust möödas päris pikk aeg ning alguses tuli veidi vaeva näha, et autoga kohaneda: "Eks rooste andis kätes, jalgades ja taguotsas tunda. Küll seal maadlemist oli algul! Aga auto oli väga hästi juhitav ja lõpuks tõesti nautisin sõitmist." Rüütel märkis, et otsustas Lätis võistelda, kuna võidusõit on talle nii palju andnud: "Nüüd natukene andsin tagasi."

Nagu Murakas, kinnitas ka Rüütel, et alguses oli Vecpilsi autokrossirada väga libe. "Kuna see oli ka rööpas, siis oli natuke tegemist. Pealegi ma ei ole ju aastaid üldse kiire autoga sõitnud."




Fotod: Rando Aav / rally.ee



Requiescat in pace Henri Raide



27. augustil surnud Henri Raide mälestuseks oli eestlaste kasutuses olnud võistlusauto küljenumbreil kiri "RIP HENRI".
Artikli juurde
24.11.2020
Kuidas tunda rallisõitude vahel põnevust, kui vahepeal midagi ei toimu?
Artikli juurde
24.11.2020
Ken Torn paneb edukale hooajale punkti Kanaari saartel
Artikli juurde
29.11.2020
Rallimeistrid Ken Torn ja Kauri Pannas võitsid viiest neli
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
14.11.2020
Hiiumaa rahvaralli 6-7.11.20 (0)
05.11.2020
Saaremaa rahvasprint 30-31.10.20 (0)
21.10.2020
Ahli rahvasprint 17.10.20 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
26.11.2020 20:10
Best of Rally 2020 (3)
25.11.2020 17:05
Lõuna-Eesti Rally 2020 (8)
17.11.2020 23:29
KEHALA RALLI 2020 (2)
08.11.2020 09:38
Hiiumaa rahvaralli, 6.-7.11.2020 (0)
17.10.2020 00:33
Rallikrossi EMV 5. etapp, Kulbilohu (2)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia