Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Rando Aav
26. mai 2016 20:34
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
Aiko Aigro. Foto: Rando Aav

Aiko Aigro sihib Harju rallil kohta viie parema hulgas

Sel nädalal toimuval Neste Harju rallil lähvad üheksandana rajale Aiko Aigro ja Kermo Kärtmann. Mitsubishiga E12 klassis sõitvail meestel on eelolevaks võistluseks seatud üsna selge eesmärk.

"Põhieesmärk on kindlasti lõpuni jõuda," lausub kolmandat aastat Harju rallil startiv Aiko Aigro. "Üks eesmärkidest on E12 klassis poodiumikoht kindlasti. Ja ega ei taha absoluudis ka kehvem olla, kui eelmisel aastal, mil olin viies."

Võistluspaari Aiko Aigro - Kermo Kärtmann Mitsubishi Lancer Evo 6 kannab eelseisval rallil küljenumbrit 9. Üheksandana nad reede õhtul ka stardivad. "See on väga hea stardipositsioon! Ega ei tahaks ette poole, ega taha poole," märgib Aiko Aigro rahulolevalt.

"Mulle on see kolmas aasta Harju rallil," jätkab ta. "Enamus katseid on sellised, mida olen sõitnud. Lemmik on Matsimäe katse, mille eelmisel aastal kahjuks tehnilise rikke tõttu pidin läbi loksuma lihtsalt. Aga sel aastal tahaks kiiresti sõita seda katset. Loodetavasti on mu kiirus rallil tervikuna suurem, kui eelmisel aastal. Saaremaa sprindil sai ka sõidetud juba palju kiiremini, kui kunagi varem. Loodan, et siin Harju rallil kiirus on säilinud."

Aiko Aigro sõnab, et kiiruslegend sai tema hinnangul rajaga tutvumisel korralikult kirja. "Juttu üritame iga korraga vähemaks saada. Kõik tähtsamad asjad on kirjas."

Ralli viimane kiiruskatse toimub Väo karjääris, mis rahvaspordist n-ö suurde sporti tulnud Aiko Aigrole võiks sobida. Mees ise kommenteerib, et karjääris selline rahvasprindi katse ongi: "Nikerdamine! Ja hästi palju ebatasast. Kas see katse mulle sobib? Iseenesest võiks sobida küll - just selle poole pealt, et sellise kiirusega on palju sõidetud. Aga mulle see karjäär lemmikkatse ei ole."

Kas Väo karjääris võib olla oht auto rehve lõhkuda? Aiko Aigro hinnangul on paljudel katsetel selliseid kohti. "Eriti Aelas ja Matsimäel," ütleb ta. "Teedel on palju suurt ja lahtist kivi peal. Enamik katseid on tegelikult sellised, kus võib rehvist lahti saada."

Kas Aiko Aigro oskab ennustada, kes tänavuse Neste Harju ralli võidab? "Arvan, et kolmest esimesest startijast keegi. Või siis Ranno Bundsen üllatab! Muidugi võib Priit Koik olla üllataja, aga ei tea, kuidas tal selle tervisega on. Loodetavasti ta kiirus ei ole kadunud pärast Läti õnnetust."
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia