Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Triine-Mirell Ämarik
14. september 2016 11:22
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
 Foto: Rando Aav

Marten Teppan osaleks uuel hooajal piiritagustel võistlustel

Tänavuse hooaja Eesti rallikrossi meistrisarjas TouringCar klassis viienda kohaga lõpetanud Marten Teppan plaanib järgmisel aastal kaasa teha ka mõnel piiritagusel võistlusel.

Marten Teppan on pärit perest, kus autosport au sees. Võistlemisega on tihedalt kokku puutunud nii tema isa Valter Teppan, kui ka vend Indrek Teppan. Valter Teppan on omal ajal sõitnud motokrossi söerajal ja krossirajal ning hiljem proovinud kätt ka autorallis. Ta on projekteerinud ja ehitanud Estfieldi. Inserenina ehitab ta sõpradele-tuttavatele võidusõidujuppe ja autosid tänini. Marteni vend Indrek on viiekordne Eesti meister kardispordis, kes 1999. aastal käis vallutamas ka Inglismaa vormeliradu. Hetkel sõidab Indrek BMW 325 Cup'i ja selle kõrvalt ehitab klientidele autosid. Tema käe all on ideest teostuseni valminud Agito Performer.

Marten Teppan sai esimese sõidukogemuse kaheaastaselt, mil ta juhtis venna süles kartautot. Kardivõistlustel osales Marten esmakordselt 7-aastaselt. 11-aastaselt tekkis noormehel suurem huvi autode vastu. 2009. aastal õppis ta autot paremini tundma ja juhtima ning juba aasta pärast sai asus võistlema, sõites põhiliselt superkrossi. Aastal 2011 oli Marten Teppan rallikrossis noorteklassis kolmas, võisteldes autol VAZ 2105.

Viimastel aastatel on Marten Teppan rallikrossidel võistelnud klassis TouringCar, istumise all BMW Compact 316. Edukaimaks peab 18-aastane tartlane eelkõige tänavust aastat. Läinud hooajal oli ta seitsmes, nüüd viies.

"Parim etapp oli Audrus, kus sain teise koha. Ka esimene Laitse etapp oli edukas, kus tulemuseks kolmas koht," märkis ta rahulolevalt. "Parim võistlus oli Laitses, kuna rada oli tehnilise poole pealt katsumusterohke."

Murekohtadeks on Teppanil olnud ajanappus ja ressursside puudus - sel aastal ei saanud ta autot küllaldaselt seadistada.

Järgmise hooaja plaanide hulka kuuluvad Teppanil ka välismaised võistlused. Need toredad unistused ei pruugi sponsorite puudumise ja rahanappuse tõttu siiski täituda.
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia