Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Margus Kiiver
15. detsember 2016 16:55
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
Margus Kiiver: Oleme saanud kokku panna noortele autosportlastele väga korraliku auhinnafondi. Foto: Rando Aav

Noortele sõitjatele üle 30 000 euro suurune auhinnafond

Noortele sõitjatele on uuel hooajal koduses rallisarjas rahaline auhinnafond. R2 klassi esirattaveoliste autode klassis on auhinnafondi suurus 32 000 eurot, millest võitja saab 28 000 eurot.

R2 klass, kus kasutatakse esirattaveolisi kuni 1,6-liitrise vabalthingava mootoriga ja 1-liitrise turbomootoriga autosid, on olnud viimastel aastatel tiheda konkurentsiga ja sellest klassist on edasi liigutud rahvusvahelistesse sarjadesse. Edukaim näide on Sander Pärn, kes 2014. aastal tuli koos James Morganiga autoralli MM-sarja raames sõidetud Drive DMACK Fiesta trofeesarjas võitjaks. Võrdsuse huvides sõidetakse autoralli meistrivõistlustel R2-autode klassis Estonian R2 Challenge Dmack rehvidega. Ainsaks erandiks on talvine etapp, kus rehvid on vabad. EMV6 klass on ka ainud klass Eesti autoralli meistrivõistlustel, kus jagatakse kiiruskatse võidu eest lisapunkte.

Kuna eesmärk on toetada sõitjate osalemist kas JWRC või ERC Junior klassides, seati auhinnaraha võitmisel vanusepiiranguks 17-26 eluaastat. Eesti meistrivõistlused on avatud ka välisvõistlejatele. Estonian R2 Challenge peaauhind on 28 000 eurot, mis on mõeldud toetamaks osalemist 2018. aastal neljal kas Euroopa meistrivõistluste etapil juunioride arvestuses või juunioride MM-etapil. Teise kohta võitja saab auhinnaraha 3000 eurot ja kolmas 1000 eurot. Auhinnarahad on olnud võimalik välja panna tänu Eesti autoralli toetajatele Castrolile ja DMACK-ile ning väiksematele toetajatele.

Ruth Selirand, Castroli esindaja Baltikumis: "Toetajatena teeme Eesti Autospordi Liiduga koostööd juba teist aastat. Castrol toetab ka globaalselt paljusid rallimeeskondi ja sõitjaid, jõudumööda aitame me kohalikke meeskondi ja talente ka oma regioonis. Loomulikult on meil suur au olla selle noori rallisportlasi innustava projekti üks toetajatest Eestis!"

Juss Roden, MM-Motorsport, DMACK: "DMACK on nii Eestis kui rahvusvaheliselt alati väärtustanud noorte autosportlaste toetamist ja läbi Estonian R2 Challenge saame kaasa aidata Eesti autosportlaste arengule ja teha lihtsamaks järgmised sammud liikumaks edasi välissarjadesse. Oleme rahul, et saame olla Eesti Autospordi Liidu partnerid selle noori toetava projekti juures."

Miko Niinemäe, 2015.-2016. a Eesti meister R2 klassis: "Hea meel on näha, et EAL on võtnud suuna aitamaks Eesti noori autosportlasi maailma. Täna on Eestis mitmeid väga suure potentsiaaliga noori, kellel puuduvad võimalused osalemaks mõnes noortele suunatud rahvusvahelises sarjas just piiratud eelarve tõttu. Selline sari rikastab kindasti meie autosporti ning usun, et sarja toetajad on astunud õige sammu aidates Eesti noori autosportlasi lähemale nende eesmärkidele."

Gustav Kruuda, Alexela DMACK Trophy 2016 võitja: "Eesti Autospordi Liit on teinud noorte aitamise suhtes suure sammu edasi. Kindlasti aitab selline auhinnafond võitjal välismaale edasi pürgida. Väga hea on, et ka välismaalased saavad osaleda, mis kindlasti teeb selle sarja veel huvitavamaks. Vaadates, kui kiiresti R2 klass arenenud on, loodan, et järgnevatel aastatel suudame saata terve esikolmiku välissarjadesse võitlema."

Margus Kiiver, Eesti Autospordi Liidu peasekretär: "Tänu meie headele toetajatele oleme saanud kokku panna noortele autosportlastele väga korraliku auhinnafondi, mis kindlasti püüab tähelepanu ka välisriikides. Seega usume, et saame Eesti autoralli meistrivõistlustele seeläbi ka uusi sõitjaid. Olen veendunud, et 2017. aastal muutub niigi tihe konkurents R2 klassis veelgi pingelisemaks. Meie teine eesmärk on see, et see poleks ühekordne projekt ja saaksime sarnase auhinnafondiga välja tulla ka järgnevatel aastatel. Noorte autosportlaste eesmärk peaks olema liikumine Eestist edasi rahvusvahelistesse sarjadesse ja Estonian R2 Challenge teeb järgmised sammud lihtsamaks."
Artikli juurde
18.04.2024
Kreenholmi manufaktuuri alal tuleb rallisprindivõistlus
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia