Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
17. juuli 2017 16:08
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
 Foto: Timo Anis

Guljajev ja Ojala keerasid auto avakatsel üle katuse

 Loe lisaks
Georg Gross pingutas võidu nimel kõvasti

Priit Guljajev ja Janek Ojala katkestasid RR Estonia - Tartu rallil esimesel kiiruskatsel, kui nende Nissan Sunny käis mitu tiiru üle katuse. Karmist matsust pääsesid võistlejad vigastusteta.

Rallil kaardilugeja ametit pidanud Janek Ojala ütles, et juba legendi kirjutamisel oli selge, et kerge see ralli olema ei saa. "Kui ikka terve lehekülg on T tähti täis, siis head see ei tõota," nentis ta. "Ei ole küll professionaalne kaardilugeja, ega võrdle ennast siin sikkude ja järveojadega, aga aastaid on seda tehtud. Kirjutatud kaart võttis ikka munad higistama küll, kuigi eks ilm oli ka soe. Aga mis seal ikka, kui eelmisel rallil teise koha maitse suus, siis ega seekord alla esimese ju ei saanud leppida!"

Kuidagi juhtus nii, et mehed avakatselt kaugemale ei jõudnud. Mis juhtus? "Katse algus oli ikka jube hea! Stardis jätsime sellise kruusakraavi maha, nagu tubli elionimees kaablikraavi tegemisel. Üsna pea selgus, et meie ott-tänakulik väga optimistlik ainult võidu peale kihutamise lähenemine ei olnud kõige parem idee. Kui ikka nukk parem kolme asemel saab kirja nukk parem üks, siis juhtub see, mis juhtuma peab. Pikalt sirgelt kenasti kogutud ca 160 km/h nukk ja hoppaa... Mida pole, see on tee! Mõtlesime, et mis seal siis ikka - rool sirgeks ja aitame külamehel kevadel niitmata võsa trimmida, aga oh ei, üsna pea sai selgeks, miks võsake on jäänud lõikamata. Keegi oli võssa peitnud kindlasti teise maailmasõja aegse pommiaugu ja vaese külamehe niiduk arvatavasti keeldus sealt läbi liikumast. Aga see selleks. Nüüd, kui kiirus kenasti üleval ja auk võsast leitud, käis kõva pauk ja esimene lend tundus sama pikk, kui kesköine liinilend Tallinnast Riiga. Ainult maandumine oleks võinud veidi sujuvamalt minna. Esimene pauk katusele tehtud – tunne hea, peas mõtted, kas ongi juba kõik, et sellise raha eest saime ainult sellise karuselli? Aga ei! Teine pauk, kolmas... Pärast kolmandat oli isu täis ja tekkis tunne, et peatage nüüd palun see maakera, et tahaks maha minna. Aga tuli veel neljas ja veel viies. Päris hull!"

"Mis siis kokkuvõtvalt öelda? See oli minu neljas katus. Kolm neist olnud päris suurelt kiiruselt, 160-170 km/h," jätkas Ojala. "Ohutusvarustus on rallis ikka tasemel. Kõik kohad terved, mõni koht kange ja ühe sinika leidsin ka hommikul. Eilse seisuga polnud Priidul ka veel midagi häda. Aga mine tea, eks need vaimsed hädad võivadki hiljem välja lüüa."

Ojala sõnul võistlusauto enam iludusvõistlusele ei kvalifitseeru, aga imekombel jäid kõik olulised sõlmed terveks. "Mootoril mahlad sees ja nurrus nagu kiisu pärast avariid käivitades," täpsustas ta. "Seega võite plekki mõlkida, aga meie südant ja vaimu te ei võta! Kui hästi läheb, siis näeme juba Saaremaal."
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia