Kliki siia Kliki siia
Milline on teie haridustase?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
autovaruosadonline.ee
www.veoautodevaruosad.com
Autodoc.ee
Topvaruosad.ee
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
timoanis.eu
rallifotod.eu
autod.ee
 
 
 
Rando Aav
10. veebruar 2018 23:18
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
Rainer Aus kaotas mõne sekundi kuuendal kiiruskatsel. Foto: Margus Kirs

Rainer Aus: See oli konkreetne ebaõnn!

 Loe lisaks
Võidu saavutasid kõigil katsetel parima aja kirja saanud favoriidid

Egon Kaur Nikolai Grjazinile veel vastu ei saanud

Hooaja avaetapi vahele jätnud Rainer Aus läks teise etapi starti plaaniga, et see võistlus kolme hulgas lõpetada. Paraku sai ralli tema jaoks dramaatilise lõpplahenduse.

Rainer Aus ja Simo Koskinen olid nn esiotsa-meestest ühed esimesed, kes reede õhtul Sarma ralli avatseremooniaks Gulbene kultuurikeskuse juurde ennast valmis sättisid. Laupäeval hommikul läksid nad rajale mõttega, et lõpetada ralli kolme hulgas. Siis saanuks võistluse kordaläinuks lugeda.

Avakatselt said Aus - Koskinen kirja neljanda aja. Seejärel olid nad katsetel mitmel korral kolmandad ja neljandad, korra ka viiendad. Kuid üldises pingereas nende neljas positsioon ralli vältel ei muutunud ja püsis sellisena viimase, arvult üheksanda kiiruskatse lõpuni. Kolmas koht ei olnud neil iseenesest kättesaamatus kauguses. Viimasel kiiruskatsel õnnestus neil aega tagasi võtta, kuid Valeri Gorban ja Sergei Larens jäid siiski ralli lõpuni püüdmatuks. Aega eestlased rivaalidele mujal ära ei andnud, kui vaid kuuendal katsel ühes mahapöördes, kus auto libises teeotsast mööda. "Seal andsime natuke sekundeid ära," tunnistas Aus. "Üldiselt oli kindla peale sõit. Ise olime kogu aeg tee peal."

Kui Volkswagen Polo prototüüpautoga võistelnud mehed olid viimase lisakatse lõpetanud, võttis võistlus nende jaoks mõneti dramaatilise pöörde. "Pärast finišit jäime seisma. Panime kiivreid ära," rääkis Aus. Lahtiseletatult tavapärane rutiin. Kuid siis hakkas nende võistlusmasina käigukast streikima. Esimene käik oli sees, kui teist enam sisse lülitada ei õnnestunud. Auto järjestiklülitusega käigukasti oli kotermann sisse pugenud. Rainer Aus ütles, et pani sisse vabakäigu, kuid seejärel ei lülitunud enam ka mitte esimene käik. "Proovisime parandada käiguhoovastikust, kuid ka see ei õnnestunud. Pusisime tükk aega, kuni ajalimiit hakkas täis saama. Sinna me jäime," nentis Aus. "See oli konkreetne ebaõnn!"
Kliki siia
Artikli juurde
07.12.2018
Ralliauto, millega on kihutanud nii Märtin kui ka Aava (0), 1197
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
29.11.2018
Elke ja OT Racingu lepingu allkirjastamine (0)
17.11.2018
Austraalia ralli 2018 (0)
27.10.2018
RallyRACC Catalunya - Rally de España 2018 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.11.2018 00:01
Best of 2018 (0)
13.11.2018 23:01
Rallijututuba Discord'is (2)
11.11.2018 21:57
Hiiumaa Rahvaralli 2018 (0)
02.11.2018 08:24
Auto ettevalmistus esimeseks sõiduks (2)
21.10.2018 11:46
Saaremaa ralli, 12.-13.10.2018 (7)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia