Kliki siia Kliki siia
Kas pooldad monorehvi nõuet Eesti autoralli meistrisarjas?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
23. jaanuar 2021 22:09
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
Ralli liidrid Sébastien Ogier ja Julien Ingrassia. Foto: Toyota Gazoo Racing

Ogier asus liidriks, Tänak katkestas rehvipurunemiste tõttu

Monte Carlo ralli kolmanda kolmanda võistluspäeva järel asusid sõitu dikteerima Toyota sõitjad, kes hõivasid kolm kõrgeimat kohta. Hyundai ridades võistlevad Ott Tänak ja Martin Järveoja jätsid ralli pooleli.

Ott Tänak - Martin Järveoja (Hyundai i20 Coupe WRC) olid sunnitud pärast hommikust ringi ralli katkestama, kuna purunes kaks rehvi. Varahommikul sõidetud üheksandal kiiruskatsel tegid eestlased pirueti, auto tabas selle tulemusena teeäärset kivi ja purunes üks rehvidest. Järgmisel kiiruskatsel läks katki järgmine rehv.

"Kahjuks pidime ralli pooleli jätma, sest meil oli kaks rehvipurunemist, ent kaasas vaid üks varuratas," nentis Ott Tänak. "Esimesel lisakatsel tabasime kivi või miskit selle sarnast ja lõhkusime ratta. See oli minu viga. Tee ääres oli midagi, mille olin jätnud rajakirjutamisel märkamata. Järgmise kiiruskatse päris alguses läks meil teine rehv tühjaks. Proovisime enne pihta saanud rehvi tagasi panna, et saaksime edasi sõita, aga see ei kestnud. Muud me teha ei saanud. Jõudsime küll hooldusalasse, kuid kuna reeglid ei luba jätkata, lõppes see ralli meile enne viimast võistluspäeva."

Laupäevase võistluspäeva lõpetasid liidrikohal Sébastien Ogier - Julien Ingrassia (Toyota Yaris WRC). Reedeste kiiruskatsete järel rallit juhtinud Elfyn Evans - Scott Martin (Toyota Yaris WRC) langesid teiseks, kaotades tiimikaaslastele täpselt 13 sekundit. Kolmandale positsioonile tõusid soomlased Kalle Rovanperä - Jonne Halttunen (Toyota Yaris WRC), keda jäi kiireimatest lahutama 56,8 sekundit.

"See oli hea päev, kuigi mitte perfektne," rääkis Ogier. "Esimene kiiruskatse ülimalt keerulistes tingimustes tuli hästi välja. Hoidsin kõvasti hoogu üleval ja olen rahul, et selle kiirusega mööda teed finišisse jõudsime. Järgmine kiiruskatse oli meile keerulisem. Olud olid üsna ekstreemsed ja pidamist polnud üldse. Hiljem startinutega võrreldes kaotasime seal kõvasti aega. Ilmselt me ei teinud perfektset tööd rehvivalikul. Viimasel katsel olid olud varasemaga võrreldes muutunud, aga sõit tuli puhtalt välja. Kõige olulisem on, et tõusime liidrikohale ja nüüd on vaja seda vaid hoida."

Pühapäeval on kavas kaks korduvkatset ehk ralli lõpuni on jäänud neli kiiruskatset.
Artikli juurde
03.10.2025
Saaremaa rallile registreerus 144 võistluspaari
Artikli juurde
02.10.2025
Eestlased võistlevad sel nädalal Horvaatias
Artikli juurde
02.10.2025
Arno Sillat: Kolm kriisi ja bürokraatia sundisid MOMU sulgema
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
03.09.2025
Kehala rallikross 30.08.2025 (0)
29.08.2025
Paide ralli 2025 (0)
27.07.2025
Piiroja rallikross 2025 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
29.09.2025 15:32
Kulbilohu rallikross 2025 (0)
23.09.2025 01:08
Rally Cēsis 2025 (0)
05.09.2025 01:00
Humus Paide Rally 2025 (1)
03.09.2025 13:06
Jääraja rehvid (0)
31.08.2025 09:41
EST RX + BRX / 5. ETAPP / KEHALA RING / 30.08.2025 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia