Kliki siia Kliki siia
Missugusele rallisarjale pöörad enim tähelepanu?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
autovaruosadonline.ee
www.veoautodevaruosad.com
Autodoc.ee
Topvaruosad.ee
RexBo.ee
top1autovaruosad.ee
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
timoanis.eu
rallifotod.eu
autod.ee
 
 
 
rally.ee
06. juuni 2021 6:17
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
Sébastien Ogier ja Julien Ingrassia Sardiinia rallil. Foto: Toyota Gazoo Racing

Otsustavale rallipäevale läheb liidrina vastu Ogier, Tänak katkestas liidrikohalt

Sardiinia ralli teist võistluspäeva alustasid liidritena Ott Tänak ja Martin Järveoja. Paraku jäi eestlastel sõit pooleli, kui kaheteistkümnendal kiiruskatsel tabasid nad üht kivi, mis purustas auto tagumise vasaku nurga.

40,5 sekundilise eduga 11. kiiruskatse järel rallit juhtinud Ott Tänak - Martin Järveoja (Hyundai i20 Coupe WRC) katkestasid sõidu kaheteistkümnendal kiiruskatsel. Autol purunes vedrustus ja ratas tuli alt ära. Võistlust jätkata ei olnud seetõttu võimalik.

Ralli jäi pooleli ka teistkordselt koos võistelnud ekipaažil Dani Sordo - Borja Rozada (Hyundai i20 Coupe WRC). Eestlastest tiimikaaslaste katkestamise järel kolmandalt kohalt teiseks kerkinud Hyundai sõitjatel juhtus üsna sarnane intsident. 15. kiiruskatsel aset leidnud katkestamist kirjeldas Dani Sordo järgmiselt: "Me tabasime kivi - midagi, mida me ei märganud rajaga tutvumise ajal. Oleme ülimalt pettunud. Ja mitte ainult mie üksi, vaid kogu tiim."

Ott Tänaku kommentaari Hyundai Motorspordi pressiteade seekord ei sisaldanud. Et saarlane sel korral midagi ei öelnud, seda oli pressiteates rõhutatud lausa rasvases kirjas. Aga mõistetav, et turvalises eduseisus olles liidrikohalt katkestamine on ränk.

Hyundai rallitiimi pealik Andrea Adamo lausus: "Päris kindlasti ei olnud see päev niisugune, mida me soovisime ja mille nimel oleme töötanud. Pärast Portugali rallit ei suuda me taasdkord tuua sedasorti tulemusi, mida peaks. Aga kõik kolm autot on otsustaval päeval uuesti võistlustules, et päästa veel mis päästa annab. Järgmisel rallil tuleb kohe hakata kaotust tasa tegema, sest niisugune esitus ja tulemus nagu nüüd - see on vastuvõetamatu!"

Hyundai sõitjate jamad oli kui vesi Toyota veskile. Sébastien Ogier - Julien Ingrassia (Toyota Yaris WRC) ausid liidrikohale. Teise positsiooni hõivasid nende järel tiimikaaslased Elfyn Evans - Scott Martin (Toyota Yaris WRC). Hyundai kutid Thierry Neuville - Martijn Wydaeghe (Hyundai i20 Coupe WRC) tõusid meeskonnakaaslaste katkestamise järel küll kolmandale kohale, ent neid jäi otsustava rallipäeva eel liidritest lahutama minut.

Ralli viimasel päeval on kavas neli Sardiinia põhjaosas sõidetavat kiiruskatset.
Artikli juurde
17.06.2021
Autospordipisik liigub põlvest põlve ehk klubi Allik Racing
Artikli juurde
17.06.2021
Eesti Autospordi Liidu presidendiks valiti Toivo Asmer
Artikli juurde
21.06.2021
Poola rallil saavutas võidu Aleksei Lukjanuk
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
24.05.2021
Laitse rahvasprint ja superkross 23.05.2021 (0)
23.05.2021
Saaremaa rahvasprint 15.05.21 (0)
23.04.2021
Horvaatia ralli 2021 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
15.06.2021 13:00
Rallikrossi EMV 1. etapp, Laitse (0)
09.06.2021 21:48
Lääne-Eesti rahvaralli, 5.06.2021 (5)
03.06.2021 22:59
Tarvastu Karikas 2021 3. etapp (1)
24.05.2021 17:07
Laitse sprint ja superkross, 23.05.2021 (0)
16.05.2021 12:55
Rallikrossi treeningpäev, 15.05.2021 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia