Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
27. jaanuar 2004 0:31
Loe kommentaare (11)
Trüki lehekülg

Väinjärve jäärajavõistlus teenis kiidusõnu

 Loe lisaks
4WD karikavõistluste punktiseis pärast 2004. a 1. etappi

Järva lumerajavõistluste punktiseis pärast 2004. a 1. etappi

Väinjärve lumerada laupäeval treeninguks avatud

Järva lumeraja sarja avaetapp peetakse 25. jaanuaril

Riivo Pappel autol Honda Civic Type-R. Foto: Sergei Larens
Pühapäeval, 25. jaanuaril sõideti Väinjärvel Järva lumerajavõistluste ning 4WD karikavõistluste arvestusse kuuluv lumerajavõistlus. Ligi viie kilomeetri pikkusel võistlusrajal tegi kiieimat sõitu Riivo Pappel.

Paide Autospordiklubi korraldusel peeti Koeru lähistel Järva lumeraja I etapp, mille raames toimus võidusõit ka neljarattaveolistele autodele 4WD karikavõistluste arvestuses. Kokku viies masinaklassis anti start 86 võistlejale.

"Vaatamata sellele, et lund oli vähe ja rada oli kohati lõhutud, olen võistlusega väga rahul," sõnas lumerajasõidu peakorraldaja Vahur Vaarma ning hindas võidusõitu igati kordaläinuks. Ürituse head taset kiitis ka 4,9 kilomeetrisel lumerajal absoluutselt parima aja välja sõitnud Riivo Pappel.

"Rada oli äärmiselt huvitav! Mina sõitsin esmakordselt jäärajal, mis oli nii pikk ja kurviderohke. Ka raja teistpidi läbimine oli huvitav kogemus," lausus 2WD PIIK klassis võistelnud Pappel. "Seda ma ei osanud arvata, et sõidan absoluutselt kiireima aja, kuigi teadsin, et konkurentsi suudan kindlasti pakkuda," jätkas mõlemas voorus parima tulemuse saavutanud Pappel (aeg 7 minutit 53,66 sekundit).

Kuna Pappeli võistlusauto Honda Integra sai talverallil kannatada, tõi Pappelile võidu Jaan Mölderilt laenatud Honda Civic Type-R. 7,7 sekundi kaugusele jäi 2WD PIIK klassis Jarek Lepik - sama mees, kes autorallil Lõuna-Eesti talv juhtus olema samas kurvis, kus Riivo Pappel ja Janek Kokla teelt välja sõitsid. "Ta oli seal, kus äpardus juhtus ja aitas meid," kinnitas Pappel.

Honda Integral kihutanud Aivis Ohtlal tuli seekord alla neelata mõru pill, kuna aeg 8 minutit ja 4,68 sekundit ei andnud Väinjärvel peetud võistlusel 2WD PIIK klassis enamat kolmandast kohast.

2WD esiveoliste autode masinaklassi võidu vormistas Vahur Vaarma ajaga 10:9,29. Sama masinaklassi teine koht ajaga 10:13,57 kuulus Toomas Angerjärvele ning kolmas koht Indrek Jakobsonile (aeg 10:23,81).

Tagaveoliste autode masinaklassis võttis võidu Mehis Kiiver (aeg 10:51,03), edestades lähimat konkurenti Meelis Liebergi kolme sekundiga. Kolmanda koha saavutas Nils Nilp ajaga 10:55,59.

Noorteklassi võistlejaid oli stardis neliteist. "Tean võistlusi, kus noori üldse võistlemas ei ole, või siis neid on väga vähe. Tunnen selle üle heameelt, et noori seekord nii palju osales," rõõmustas võistluse korraldaja Vahur Vaarma.

"Noori oli tõesti väga palju ja konkurents oli osavõtjate rohkuse tõttu päris tihe," tunnistas noorteklassis võistelnud Kristjan Laskar, kes päev varem osales ka Pärnu lennuväljal toimunud jäärajasõidul. "Tuli sõita oma sõitu, kuna rada oli võõras ja väga pikk," sõnas 16-aastane rallisõitja, kes seekord poodiumile ei pääsenud.

Robert Stein tegi noorteklassis puhta töö ning saavutas võidu ajaga 10:05,33. Hendrik Paimets oli napi sekundi jagu kiirem Matis Vaarmast ning nii olid poodiumikohad Steini järel jagatud.

Meeliköitev võidusõit peeti maha 4WD klassis, kus startis kümme võistlejat ning sõideti kolm vooru. Kui võis eeldada, et võistlus kujuneb Lembit Nõlvaku ja Jaanus Murakase duelliks, siis oletused läksid lahkesti aia taha.

Esimese vooru kiireim aeg 4WD klassis läks mullu sportrallis käe valgeks saanud Margus Remmakule (aeg 4:34,96) Priit Toomjõe ja Lembit Nõlvaku ees. Kui Toomjõe sõitis Subaru Impreza WRX-il, siis Nõlvak aga Remmaku Mitsubishi Lanceriga. "Eile juhtus väike intsident autoga," kommenteeris Nõlvak päev varem juhtunud avariid ning ühtlasi põhjust konkurendi autol startimisele.

Teises vooru võitis Nõlvak Remmaku ees. Järgmised mehed Priit Toomjõe, Ranno Bundsen (Audi Coupe) ja Olev Kaas (Daihatsu Charade) sõitsid sel katsel välja aja samasse sekundisse.

Kolmandast võistlusvoorust tuli võitjana välja Toomjõe. Teise aja välja sõitnud Bundsenit edestas Toomjõe 2,73 sekundiga ning Remmakut 4,48 sekundiga.

Päeva parima tulemuse sai selles võistlusklassis kirja Lembit Nõlvak (aeg 9:02,67) Margus Remmaku (aeg 9:07,25) ja Priit Toomjõe (9:08,82) ees.

Päev varem näitas Mitsubishi Lanceril võistelnud Helmet Palm Pärnu jäärajal häid aegu ning võttis ka klassivõidu, ent Väinjärvel toimunud võidukihutamisel jäi temale 4WD klassis punase laterna roll. "Eks need olid esimesed talvesõidud," sõnas 330-hobujõulisel Mitsubishi Lancer Evo seitsmel võistelnud Palm. Ka tunnistas ta, et libedal kihutamine nõuab veel omajagu õppimist.

"Rada oli hea ja sõiduoskus oli siin üsna tähtis," kinnitasid mitmed võistlejad finišis. Et raja läbimine nõudis sõidutehnika tundmist libedal, sellest andsid publikule tunnistust mitmed lumevalli sõitmised.

Toimunud võistlusele hinnangut andes võib öelda, et Paide Autospordiklubi korraldas hea ürituse ning kindlasti tasub sama meeskonna organiseeritavaid võidukihutamisi edaspidi vaatama minna.
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia