Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
08. veebruar 2004 23:24
Loe kommentaare (3)
Trüki lehekülg

Haapsalus sõideti järjekordne superkrossi etapp

 Loe lisaks
Superkrossi punktiseis pärast 2004. a 3. etappi

Kiltsi lennuväli võõrustab superkrossiautosid

Egon Kaur Ladal. Foto: Villu Teearu
Pühapäeval toimus Haapsalus Kiltsi lennuväljal superkrossi karikavõistluste kolmas etapp Veljo Madibergi karikatele. Võistlusel noppis kõige enam võite Egon Kaur autol VAZ 2109.

Kiltsi lennuväljal toimuvale üritusele panid varahommikul nimed kirja kakskümmend seitse võistlejat. Kõige rohkem osavõtjaid oli tagaveoliste autode klassis (8), esiveoliste ja vabaklassis oli kummaski seitse osavõtjat ning noori oli kohale tulnud viis.

1500-meetrise võistlusraja valmistas ette Indrek Viiret, kes ka ise superkrossi sarjast aktiivselt osa võtab. Raja suurimaks eripäraks saab pidada pikkust ja tänu sellele koosnesid eelvoorudki tavapärase nelja ringi asemel kolmest.

"Vägev andmine," oli võistluste juhil Eiki Eristel hea meel, kes pidi küll paarile mehele võistlusreeglite rikkumise pärast suusõnalise hoiatuse tegema. "Selline sõit viib autosporti edasi," lisas Eriste.

Pealtvaatajad ei pidanud pettuma, sest said näha möödasõite, külgede kokku panemist ja muidu ilusat sõitu. Oli võistlejaid, kes hirmutasid konkurente lahtise kõrvalistuja uksega või parkisid enda auto lihtsalt keset rada, et kui nemad edasi sõita ei saa, siis ei saa seda keegi.

Tagaveoliste autode masinaklassis võttis võidu Ameriico Jõffert (VAZ 2105). Ta sai kirja ka eelvoorude kiireimad ajad ning noppis seega Haapsalust maksimumpunktid. Võitjale järgnesid Asmo Aulik (Opel Ascona) ja Indrek Viiret (VAZ 2101).

"Kõik läks hästi," oli Ameriico Jõffert ise napisõnaline. Hästi läks mehel tõesti, sest finaalis suutis ta end võistluse liidrina lumevalli kinni sõita ja pääses sealt enne konkurentide kohalejõudmist välja.

Esiveoliste klassi võit kuulus Kert Rungile (VW Golf), kes tegi ka absoluutselt parima A-finaali aja. Toomas Kasenurm (VW Golf) ja Mareck Pukk (Peugeot 205) said vastavalt teise ja kolmanda koha.

Noorte klassis saavutas ülekaaluka võidu Egon Kaur (VAZ 2109) Martin Saare (VAZ 2105) ja Tauri Jaansoni (VW Derbi) ees.

Vabaklassi võit kuulus samuti Egon Kaurile ja seda ligi kolmekümne sekundilise eduga Mareck Puki ja Priit Vadi (Honda Civic) ees.

Superfinaalis, kuhu pääsesid iga klassi kaks parimat, võitis jällegi Egon Kaur. Järgnesid Joel Kislõi (Honda Civic) ja Toomas Kasenurm.

Mehaanikute sõidu võit kuulus Rain Kaurile, kes edestas poja "võitjaautol" Ain Rungit ja Tauri Jüriojat.

Optitrans Tehnikasport tuli klubide arvestuses esimeseks Limiti ees. "See oli tulemus, mida ootasin," rõõmustas Optitrans Tehnikasport eestvedaja Ove Pärtelson.
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia