Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
14. märts 2004 14:17
Loe kommentaare (8)
Trüki lehekülg

rally.ee tähistas aastast sünnipäeva jäärajasõiduga

Gunnar Tamm Subaru Imprezal. Foto: Erik LepiksonAutospordiajakirja rally.ee kollektiiv otsustas aastase sünnipäeva tähistamiseks 13. märtsil korraldada spordipäeva, kus kohaletulnuil oli võimalus harjutada jäärajasõitu ning ühtlasi ka teistega võistelda.

Koostöös ajakirjaga Auto Bild Eesti pidas rally.ee Kaisma Suurjärvel jäärajavõistluse, kus võidu peale sõideti kahes masinaklassis. Kaherattaveolistel autodel startis ühtekokku 23 osavõtjat ning neljarattaveolistel osales võistlusel kuus sõitjat.

2,4 kilomeetri pikkusele võistlusrajale startisid esmalt 2WD autod. Esimese startijana asus võistlusrajale sel hooajal jääradadel autol Honda Civic Type-R väga kiiret sõitu teinud Riivo Pappel. Seekord osales JR Racingu piloot autol Mazda 3.

"Oleks vist pidanud Hondaga tulema," jäi Pappel mõtlikuks, kui avavoorust kogunes kiireima aja saavutanud Andrus Vahile (Lada Samara) kaotust 16,9 sekundit.

Esimese vooru teise aja saavutas 2WD klassis VW Golfil võistelnud Jaanus Käärik ning kolmanda tulemuse sai kirja Kulno Kägu (BMW 318i S). Pappeliga samal autol võistelnud Ago Ahu sõitis välja neljanda aja.

Andrus Vahi jätkas kolmest sõidust koosnevat võistlust edukalt ka teises voorus. Seitsme sekundiga kaotas talle Ago Ahu ning 8 sekundiga Riivo Pappel.

Kolmas sõiduvoor kulges taas Vahi dikteerimisel, ning nii oli klassivõit otsustatud. Vahi tulemus 8 minutit ja 27,1 sekundit. Ka Ago Ahu tulemus oli kiiduväärt, ning lõppkokkuvõtes võitis ta teise koha (+14,7 sekundit) Riivo Pappeli ees (+14,9 sekundit).

Põnev heitlus käis esikümnes tegelikult võistluse lõpuni. VW Golfil võistelnud Helmut Laskar ja Ford Focusel osalenud Haiti Arendi lõpetasid võistluse võrdse tulemusega, kui mõlemad mehed said võistluse lõppedes kirja aja 9 minutit ja 7,2 sekundit.

Neljarattaveoliste autode masinaklassis andis põneva etenduse Subaru Imprezal võistelnud Martin Rauam. Avavoorust sai Rauam kirja aja 4 minutit 7,5 sekundit, mis oli 11 sekundi võrra parem samuti Subaru Imprezal startinud Gunnar Tamme tulemusest. Kolmanda aja saavutas esimeses sõiduvoorus Mitsubishi Lancer Evo seitsmel võistelnud Helmet Palm.

Ka teine võistlussõit 4WD masinaklassis kulges analoogselt esimesele, ent võistlejad parandasid märgatavalt aegu, ning Rauami sihiks jäi kolmandas voorus üle sõita enda teises voorus saavutatud tulemus. Autorallidel N-rühmas kiiret sõitu tegev noor tallinlane saavutas viimases sõidus seitse sekundit parema aja, ning kindlustas sedasi esikohta veelgi.

Autorallidel A-rühmas võistlev Gunnar Tamme osaks jäi 4WD klassi teine koht Helmet Palmi ees.

Autol Subaru Impreza WRX võistelnud Kaido Kaidisel jäi stabiilselt esikolmikusse pääsemisel aega puudu, ent eks võistlemine olnudki ju rohkem meeldiv viis nädalavahetuse veetmiseks.

Sama kinnitas ka Jaan Mölder junior, kes võistles samuti autol VW Touareg, nagu ka Jaan Mölder senior. "Kuna võistlusautoga tulla ei saanud, siis sõitsin automaatkäigukastiga autoga ja mingitest aegadest rääkida muidugi ei saa. Nii sai ka sõitu nautida," rääkis Jaan Mölder junior ja rõõmustas: "Aga sellega jälle ei jäänud kuhugi kinni!"

"Üritus oli iseenesest väga hea, kõik sujus ja oli hästi korraldatud," oli Mölder rahul. Sama kinnitasid rally.ee autospordiajakirja tegijaile ka teised võistlejad.

"Üritus oli tore ja rada oli hea. Kui kõik autospordi üritused niimoodi sujuvalt veereksid, oleks autoga palju lõbusam sõita," märkis Mazdal võistelnud Rain Rannala.

Sel hooajal sportrallidel osaleda plaaniva Tarvo Saare võistlusautol purunes pärast esimest võistlusvooru küll käigutross, ent Rannala autol võistlust järkanud mees kinnitas, et tegemist oli sellele vaatamata toreda üritusega. "Tort oli eriti hea," märkis Saar ERK standardklassi tingimustele vastava VW Sciroccoga võistelnud Karl Renseri poolt toodud külakosti kohta.

Kohaletulnuile jagus kringlit, pirukaid ning meeneid. Võitjaile panid omaltpoolt auhinnad välja Auto Bild Eesti ja OÜ T-Puhtax. Oma panuse ürituse toimumiseks andsid ka MTÜ Kaisma Suurjärve puhkeala, JR Racing Team, Sign Systems, Olari Modus OÜ ning Jaanimäe Ring.

Autospordiajakirja rally.ee tegijad tänavad siinkohal veelkord kõiki abilisi ning üritusel osalejaid!
Artikli juurde
24.04.2024
Rahvasprint sõidetakse Valge Daami ralli kiiruskatsel
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Artikli juurde
23.04.2024
Romet Jürgenson jõudis juunioride MM-sarjas etapivõiduni
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia