Kliki siia Kliki siia
Kas pooldad monorehvi nõuet Eesti autoralli meistrisarjas?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
20. aprill 2004 20:01
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg

Mille Pistes ei leidnud sooja vastuvõttu

 Loe lisaks
Alpine esitles uut elektrilist ralliautot A290 Rallye

In memoriam Toomas Bernstein (30.04.1939–05.05.2025)

Eestlastest võistleb juunioride MM-sarjas Joosep Ralf Nõgene

Mārtiņš Sesks osaleb kuuel MM-rallil M-Spordi Fordiga

Priit Priimägi võtab MM-rallidel üle Michèle Moutoni töö

Suureformaadilisest seinakalendrist leiab ka meie staaridest tehtud pilte

Naistele suunatud rallisõitjate arenguprogrammi finalistid on selgunud

Emilia Abel asus tööle FIA tippjuhtkonnas

Petter Solberg ja Marcus Grönholm. Foto: Reporter Images
Autoralli MM-võistluste juhtpositsioonidel olevad tippkaardilugejad on rahul, et Mille Pistes süsteem visatakse pärast Uus-Meremaa rallil toimunud prooviüritust ajaloo prügikasti.

Mille Pistes rajatutvuse järgselt toimub teistkordne legendi kirjutamiseks katsete läbimine võistluspäeva hommikul. See muudab ekipaažidele võistluspäevad väga pikaks

Algselt oli plaanitud see skeem täies mahus kasutusele võtta 2005 aastal. Paljude etapide korraldajad olid esialgu nõus 2004. aastal seda testima. Pärast otsust, et Mille Pistes ei tule kasutusele, taganesid peale Uus-Meremaa kõik korraldajad sellest tutvusskeemist.

"Kõik proovisid seda ja kõik vihkasid seda," lausus Petter Solbergi kaardilugeja Phil Mills. "Olukord peaks minema tagasi selliseks, nagu me oleme harjunud. Üles tõusta kell 4:30 ja esimesele katsele minna 11:30 ei ole eriti rõõmustav. Ütlematagi on selge, et me ei taha ainult ajakontrollis istuda. Lähme tagasi vana süsteemi juurde - see on 55 aastat töötanud."

Marcus Grönholmi võistluskaaslase Timo Rautiaineni, sõnul ei vähenda Mille Pistes süsteem ka ralli nädalavahetuse pikkust.

"Ma vihkan seda süsteemi! Loodan, et me ei pea seda enam kunagi nägema," lausus Rautiainen. "Mehhiko süsteem ei ole samuti hea. Meil on vaja rajakirjutamiseks kaks täispäeva, mis algavad teisipäeval. Neljapäeval teeme soojenduskatse ja pressikonverentsi. Ma ei näe mingit põhjust sedasi jätkamiseks. Kui keegi tõstab käe ja väidab, et see vähendab kulutusi, siis ma ütlen, et see pole õige. Kõik olid kohal juba eelmisel nädalavahetusel. Ametlik algus oli teisipäeval ja me lihtsalt käisime ringi ja andsime autogramme. Ma ei näe sellel mingit mõtet."

Subaru rallimeeskonna direktor David Lapworth jagab arvamust, et autoralli MM on suur vaatemäng ja vajab pisikest muutust. "Me rääkisime Mille Pistes süsteemist, kuid me ei peaks tegema enam eksperimente," lausus Lapworth.

Allikas: wrc.com
Artikli juurde
25.08.2025
Paide ralli korraldajad kutsuvad andma oma panust Rainer Paaveli auto taastamisse
Artikli juurde
22.08.2025
Paide ralli otseülekannet näeb ka rally.ee vahendusel
Artikli juurde
22.08.2025
Avapäeva lõpetasid liidrikohal Joosep Ralf Nõgene ja Aleks Lesk
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
27.07.2025
Piiroja rallikross 2025 (0)
16.07.2025
Kihelkonna rahvaralli 11.07.25 (0)
16.07.2025
Lõuna-Eesti ralli 4.07.25 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
23.08.2025 23:16
Humus Paide Rally 2025 (0)
17.08.2025 07:13
FenixBet Crosskartide rallisprint. Kehala. 3.etapp (0)
31.07.2025 22:59
WRC DELFI RALLY ESTONIA 2025 (4)
07.07.2025 10:13
Lõuna - Eesti Ralli 2025 (2)
30.06.2025 23:28
Photos (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia