Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
07. mai 2004 1:30
Loe kommentaare (6)
Trüki lehekülg

Tallinna ralli spikker pealtvaatajale

 Loe lisaks
Eesti autoralli MV punktiseis pärast 2004. aasta 4. etappi

Tallinna ralli tolmutas küla

Jarno Kangas Tallinna ralli tulemusega rahul

Lindholm: Saavutasime selle, mida tahtsime

Sebastian Lindholm võitis Tallinna ralli

Teist võistluspäeva alustas liidrina Jouni Ampuja

Homme algab rahvusvaheline Tallinna ralli

Mäkinen toob Eestisse rallimaailma kuumimad uudised

7 ja 8 mail peetava Tallinna ralli katsete kirjeldustes on alljärgnevalt kasutatud kilometraaži alates stardist. Kilomeetrinäit ei pruugi olla sajaprotsendiliselt täpne, kuid peaks sellegipoolest andma ülevaatliku info.

LK 1 / LK 2 Tallinna lauluväljak – parim vaatamiskoht laulukaare all,
kõik olulisema näeb sealt ära.

LK 3 Kloostri - parim vaatamiskoht peale rannahonnet Merivälja poole – kitsas metsavaheline tee, eksimus toob kaasa ilmselt õnnetu tagajärje. Katse, kus kaotada palju, võita võid kopikaid.

LK 4 / LK 7 Metsalõugu – ilmselt võtmekatse, kus hakkavad rolli mängima rehvi purunemised. Teekattest hakkavad välja kooruma teravad kivid, mis ilmselt toovad palju kirumisi.

100 meetri kaugusel stardist paremkurv, millele järgneb vasakkurv. Pealtvaatajaile pikalt näha.

1,2 km - pika kiire rajaosa järgi künka taha kaduv parem-vasak
kombinatsioon. Ligipääs stardist jalgsi.

2,0 km - kiirele lõigule järgneb järsk paremkurv. Enne seda tehnilsed kohad: trampliin, kiire kurv, lühike sirge, järsk kurv. Sõitjale oluline kaardilugeja õigeaegne info andmine. Vaatama pääseb jalgsi kas stardist või km-lt 3,2 vastusuunda kõndides ca 1,2 km.

3,2 km - terav tagasipööre vasakule, millele eelneb ja järgneb kitsas sirge metsavaheline lõik. Ligipääs Keila-Haapsalu maanteelt Audeväljalt.

3,8 km - rada kulgeb paremale, minnes üle kitsalt teelt laiale. Võistlejaile keeruline koht: sisekurvist lisa võtta ei tohi, vasemal sügav teeperv. Ligipääs eelmisest mahapöördest jalgsi piki katset ca 600 meetrit.

6,7 km - kiire tulemise järel kaks aeglast kurvi, parem-vasak kombinatsioon. Autot kuhugi jätta ei ole, auto saab jätta raja 7,1 kilomeetrile kus on teeots. Soovitav enne raja sulgemist minna, või võtta ette pikem jalgsimatk.

8,2 km - ligipääs pikalt nähtavale lõigule, ligi pääseb Keila Haapsalu maanteelt ca 1,5 km peale Suursoo bussipeatust keerata vasakule. Seejärel sõita kuni teesuluni.

9,6 km - aeglased kurvid pärast kiiret lõiku. Kohale pääseb enne teede
sulgemist.

10,2 km - metsavaheline järsk S-kurv pehme pinnasega rajaosal. Auto
parkimise võimalus puudub.

10,8 km - vasakkurv pärast sirget. Auto parkimise võimalus.

12,6 km - topelt paremkurv, pehmel pinnasel. Sõitajele raske, kuna teeolude muutumist raske prognoosida. Vead kerged tulema. Seejärel rajalõik, mida palistavad palgiriidad.

13,2 km - kiire metsast välja tulek, millele järgnevad kiired kurvid. Pealtvaatajaile hästi jälgitav. Ligipääs raja 13,8 kilomeetrilt, sinna saab Ääsmäe Haapsalu teelt Peale kiiruskatse teeotsa Haapsalu poole minnes ja kaardi järgi suunduda Tabara küla poole. Kiiruskatse finiš Ääsmäe-Haapsalu maanteelt 700 meetri kaugusel.

LK5 / LK8 Nurme - kiiruskatse, kus autod arendavad suurimaid kiirusi.

800 meetri kaugusel stardist esimene tõsisem paremkurv. Sõitjaile visuaalselt kehv. Ligipääs stardist jalgsi. Sellele järgnevad kiired lõigud ja pikad sirged, mis peaks andma ettekujutuse rallimasinate kiirendusest.

4,0 km - Russalu sild. Hästi nähtav. Ligipääs Tallinn-Pärnu maanteelt, Lümandu ja Sipa peale suunava teeviida juurest. Seejärel keerata Vardi metskonna peale ja minna läbi metsakonna hoovi mööda mullu sõidetud lisakatset.

4,8 km - kiire vasakkurv, mis nõuab piloodilt kindlat kätt. Koht hästi ja pikalt nähtav. Ligipääs jalgsi 800 meetrit eelmisest kohast piki katset.

5,2 km - kiired tehnilised kurvid. Ligipääs hea. Soovitus tulla Vardi metskonnast mööda kuni teesuluni, vastusuunas eelmisel aastal sõidetud katsele kuni teesuluni.

6,7 km - pikalt nähtav ja hea ligipääsuga kiire lõik, keerata Pärnu maanteelt Sipa ja Lümandu peale, sõita otse kuni teesuluni.

7,5 km - väga pikalt jälgitav rajaosa, ligipääs jalgsi eelmisest ristist.

8,0 km - üks vähestest Põhja-Eesti trampliinidest, mis ka auto maast lahti tõstab.

8,4 km - hästi pikalt nähtav eelmise hüppega rajaosa. Ligipääs Lümandu mõisa juurest.

8,9 km - Lümandu mõisa "nõelasilm". Hea ligipääs kui keerata Pärnu maanteelt Sipa ja Lümandu peale ning ca 1,5 km pärast vasakule kitsale metsateele keerata. Koht hästi jälgitav. Järsule kurvile järgneb pikk sirge.

10,6 km - pärast pikka kiiret rajalõiku aeglane S-kurv. Vaatama pääseb jalgsi 1,7 km kauguselt piki katset.

11,3 km - täisnurkne paremkurv, millele järgneb aeglane vasakkurv. Ligipääs Vaimõisa mõisa juurest vastu rada.

12,3 km - Vaimõisa mõis. Saab autoga ligi, kuid peab kasutama mõisatagust kitsast teed.

13,0 km - pikalt nähtav põldude vahel kulgev kurviline tee enne finišit.
Ligipääs jalgsi Pärnu maanteelt.

LK 6 / LK 9 Laitse - algus kiirete sirgetega, lõpp tehniline. Rada
kulgeb heal ja kõval siledal teel.

50 meetri kaugusel stardist mahapööre paremale, millele järgneb pikk sirge. Hea ligipääs Laitse-Munalaskme teelt Laitse poolt tulles enne raudteed paremale keerata.

1,1 km - hea nähtavusega rajalõik, mis kulgeb põldudevahelisel kurvilisel teel. Juurdepääs eelmisest mahapöördest jalgsi.

2,7 km - täisnurkne kurv vasakule, millele eelneb poole kilomeetri pikkune sirge. Nõuab võistlejailt head ajastust, kuna otse ees kraav, ja pikale veninud pidurdamine lõpeb kraavis. Ligipääs jalgsi, autole parkimist suht raske leida.

3,0 km - metsast välja tulekul trampliin enne põldude vahelist pikalt
nähtavat lõiku.

3,5-3,8 km - väga pikalt jälgitav rajaosa keeruliste kurvidega põldude vahel. Ligipääs jalgsi Vasalemma raudteejaamast 1,7 km vastu katse kulgemise suunda.

4,6 km - Vasalemma raudteejaama juures järsk paremkurv.

LK 10 / LK 12 Vasalemma krossirada

Kommentaarid ilmselt liigsed – vaatamiseks head kohad karjääri serval.
NB Piletiga katse. Ja rallisõbrad selle ka ostavad!

LK 11 / LK 13 Padise - algus kulgeb analoogselt Metsalõugu katsele. Paneb rehvid proovile, kuna osa rajast sõidetakse kivisel pinnasel, osa kergesti rööpasse mineval pehmel kruusakattega teel.

100 meetri kaugusel stardist paremkurv, hästi jälgitav.

1,2 km - pika kiire lõigu järgi seotud kurvid. Ligipääs stardist jalgsi.

2,0 km - kiirele lõigule järgneb järsk paremkurv. Enne seda tehnilsed kohad: trampliin, lühike sirge, kurv. Vaatama pääseb jalgsi.

3,2 km - järsk tagasipööre vasakule, millele järgneb kitsas sirge
metsavaheline lõik.

3,8 km - rada kulgeb paremale, minnes üle kitsalt teelt laiale. Võistlejaile keeruline koht: sisekurvist lisa võtta ei tohi, vasemal
sügav teeperv.

6,7 km - kiire tulemise järel kaks aeglast kurvi, parem-vasak kombinatsioon. Auto saab jätta raja 7,1 kilomeetrile.

8,2 km - ligipääs pikalt nähtavale lõigule.

8,9 km - terav mahapööre paremale. Juurdepääs vastu kiiruskatseid 4/7 kuni teesuluni. Peale mahapööret läheb katse mööda kitsast teed, kuhu ligipääsu pole. Kellel huvi, saab vastukatset finišist tulla, või kilomeetrilt 8,9 mahapöördest piki katset. Midagi meeldejäävat katse viimases osas ei ole.

Vaata lisaks:
Tallinna ralli kiiruskatsete kaardid
Tallinna ralli üldskeem
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär läinud selgelt ülesmäge
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia