Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 

25. veebruar 2003 23:01
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg

Pühajärve Karikas 2003 juhend

Kombineeritud autoorienteerumine

I Toimumise aeg ja koht
1. Võistlus toimub 31. mai 2003
2. Võistlusvorm: päevane joon -valik-orienteerumine
3. Võistlus viiakse läbi üldliikluseks avatud teedel
4. Võistluse algus 31.05.2003 kell 09.00 Otepää vallas Lutsu Turismitalus.

II Korraldaja
Võistluse korraldab MTÜ Pühajärve Autosport koosseisus
Haldor Mölder, Voldemar Tasa, Hillar Roose, Linda Mölder, Mart Lill, Heino Paul.

III Eelregistreerimine
1. Eelregistreerimine algab 05. mail 2003 ja lõpeb 25. mail 2003
2. Eelregistreerimine telefonil 076 55094 või 055 943684
3. Osavõtumaks eelregistreerinud ekipaažidele on 200 EEK. Osavõtumaks tasuda MTÜ Pühajärve Autosport a/a 10220015392010 Eesti Ühispank, selgitusega AO osavõtumaks 3-päeva jooksul. Kontoväljavõte võetakse 29.05.03.
4. Kohapeal lisaregistreerijatele osavõtumaks 300 EEK sularahas
5. Võistlusele eelregistreeritakse kuni 30 ekipaaži

IV Stardijärjekord
1. Stardijärjekord loositakse
2. Starditakse stardinumbrite järjekorras 1, 2, 3, …..
3. Start toimub täisminutitel, intervall 2 – 3 min, sõltuvalt osavõtjate arvust.

V Nõuded ekipaažile ja võistlusautole
1. Võistlusautoks võib olla kehtiva LS nõuetele vastav mootorsõiduk, mille juhtimiseks on vajalik B kat. juhiluba
2. Ekipaaž on kaheliikmeline – juht ja orienteeruja, kolmandate isikute viibimine võistlusautos on keelatud
3. Võistlejate varustusse peab kuuluma jooksurõivad ja – jalatsid

VI Programm
Registreerimine 09:00-09:15
Lisaregistreerimine 09:15-09:30
Startide loosimine 09.30-09.45
Eelinfo 09:45-10:45
START 1. võistlusautole 11:00

VII Võistlusmaterjalid
1. Kahesektsiooniline kontroll-leht mille ülemine pool hõlmab joon – ja alumine pool valik-orienteerumist
2. Kontroll-lehele on kantud rajalõikude arv, iga rajalõigu AKP läbimise normaalaeg* ja lubatud ajagraafiku rikkumise intervall: viga + / - minutites, kus “+” tähendab lubatud hilinemist ja “-“ lubatud ennetamist.
3. Must- valged võistluskaardid, mõõtkavas 1: 15 000 kuni 1 : 50 000, formaat A5.
4. Võistluskaartidele on kantud võistlusrada punase joonega läbitavale teele. Üleminek järgmisele kaardile on tähistatud punase nool-kriipsuga risti läbitava teega.
5. Kaardid läbitakse numbrilises järjekorras 1 – 2 - 3 – 4 - … jne. Kaartidel ei ole mitmeid erinevaid rajaosi.
6. Kaartidel läbitavale rajajoonele on kantud sinist (või rohelist) värvi valik- KP-de asukohad, markeeritud vastavalt raskusastmetele (RA). IV RA asukohatähise juures võib olla KP suunda näitav nool.
7. Topeltääristusega KP läbimine on kohustuslik.
8. AKP-de ja joon-KP-de asukohti kaardil näidatud ei ole. Kontroll-lehe sektsioonis “valik” on ruutudena märgitud läbitavate valik-KP- de arv AKP-de vahelisel alal.

VIII Võistluste läbimine
1. Start asub Lutsu Turismitalu saalis
2. Ekipaaž peab:
a) läbima võistlusraja kaardi järgi etteantud marsruudil ja suunas
b) Kohtunikuga AKP-s esitama kontroll-lehe AKP kohtunikule AKP läbimisaja fikseerimiseks
c) Kohtunikuta AKP-s märkima läbimisaja kontroll-lehele ise ja võtma kinnituseks kompostri jäljendi lahtrisse “AKP” vastavale järjekorranumbrile.
d) Tähistama AKP asukoha kaardil nõelatorkega, torke nähtavalt ringistama ja juurde märkima järjekorranumbri.
e) Märkima joon – KP-d kontroll-lehe viimati läbitud AKP reale nende läbimise järjekorras
f) Läbima võimalikult palju valik – KP-sid.
g) Märkima kontroll-lehe sektsiooni “valik” valik- KP-de paroolid ja koodid nende läbimise järjekorras vastava AKP reale
h) Läbima AKP ja finiši etteantud normaalaja vea intervalli piires
i) Täitma rajal LS nõudeid ning korraldaja ja kohtunike korraldusi.
3. Finišeerumise kord ja tingimused avaldatakse eelinfos.

IX KP-d parool ja kood
1. KP tähiseks on mustapõhjalised tahvlid, millel on valgustpeegeldav täht või number või kujund - parool.
2. KP kood (kuni kolmest tähest või numbrist koosnev kombinatsioon) asub KP tähise tagumisel küljel.
3. KP tähised paigaldatakse kindlale orientiirile, parooliga suvalises suunas ja kaugusega läbitava tee servast vastavalt RA-le: IV RA - ca 200 m; III RA - ca 30 m; II RA - ca 10 m.
4. Osad KP tähised ei ole kooditud.

X Preemiapunktid (pp)
1. Iga läbitud ja õigesti kontroll-lehele märgitud valik-KP annab ekipaažile pp-sid vastavalt antud KP raskusastmele, s.h. ka kohustusliku läbimisega valik-KP-d:
IV RA: +15 pp; III RA: +9 pp; II RA: +6 pp
2. Iga läbitud ja kontroll-lehele õigesti märgitud joon-KP annab + 3 pp.

XI Karistuspunktid (ktp)
1. AKP-s (SF) iga lubatud vea intervallist väljuva alustatud minuti eest - 1 ktp piiramatus koguses
2. AKP asukoha torkel iga eksitud millimeetri eest - 1 ktp piiramatus koguses
3. Iga puuduv või üleliigne AKP asukoha torge kaardil - 10 ktp piiramatus koguses
4. Läbimata AKP - 20 ktp (puudub aeg ja/või komposter)
5. Iga puuduv, mitteloetav, üleliigne, ebaõige joon- KP parool vastava AKP real - 5 ktp
6. Kohustusliku valik- KP mitteläbimine (puuduv, mitteloetav, ebaõige parool ja/või kood) - vastava KP RA kahekordses väärtuses ktp-sid: IV RA -30 ktp; III RA -18 ktp; II RA -12 ktp
7. Puuduv, ebaõige, mitteloetav valik-KP parool või kood vastava AKP real - mitteläbitud KP
8. Valesti (s.h. vales suunas) läbitud võistlusrada, kontrollaja ületamine, võistlusmaterjalide üleandmise korra eiramine finišis, katkestamine, ebasportlik käitumine, korraldaja ja kohtunike nõuete eiramine – DSQ.

XII Tulemused
1.Tulemuste arvestamisel lahutatakse kogutud pp-dest kõik ktp-d. Parima tulemuse saab suurema punktisumma säilitanud ekipaaž.
2. Võrdsete tulemuste korral saab kõrgema koha ekipaaž, kes:
a) Kogus AKP-des vähem ktp-sid
b) läbis suurema arvu valik-KP-sid kokku
c) kogus AKP-de asukoha torgetel vähem ktp-sid
d) kogus joon-KP-de märkimised vähem ktp-sid
e) omab väiksemat stardinumbrit

XIII Katkestamine
Katkestamise korral kontroll-lehel antud telefonil stardinumbri ja katkestamise põhjuse teatamine on kohustuslik.

XIV Protestid
1. Proteste võistlustulemuste õigsuse kohta võib esitada kirjalikult vastavalt Võistlusmääruses sätestatud korrale.
2. Protestimaks on 500 EEK. Õigustatud protesti korral protestimaks tagastatakse.
3. Protestiaja möödumisel proteste enam vastu ei võeta, ka siis, kui need oleksid õigustatud.

XV Autasustamine
1. Autasustatakse I koha ekipaaži liikmeid karika, raamitud diplomi ja medaliga
2. Autasustatakse II ja III koha ekipaaži liikmeid raamitud diplomi ja medaliga
3. Viimasele kohale lohutusmeene.
3. Võimaluse korral eriauhinnad.

XVI Lisasätted
1. Võistlusrada ja kontroll-lõik mõõdistatakse vastavalt korraldaja standardauto tehasespidomeetri näidule
2. Enne AKP-d, kuid AKP nähtavuspiirkonnas peatumine on keelatud
3. Keskmist sõidukiirust rajalõikudes etteantud ei ole. Sõidukiiruste osas peab juht lähtuma LS nõuetest.
4. AKP normaalaegade arvutamisel on korraldaja lähtunud üldisest keskmisest sõidukiirusest 60 km/h.
5. Valik-.KP-d ja AKP-d on paigaldatud kindlatele orientiiridele. Valik-KP-s võib olla kohtunik.
6. AKP nr 1 suletakse 30 minutit peale viimase startinud ekipaaži normaalajakohast saabumisaega.
7. Võistlusauto seismajätmine AKP kohtuniku sõiduki kõrvale on keelatud
8. Võistlejatel punase värvitooniga kirjutusvahendi kasutamine on keelatud.
9. Korraldaja ei soovita elektroonilise navigatsioonitehnika kasutamist.
10. Võistlejad osalevad täielikult omal vastutusel. Pühajärve Autosport ei vastuta võistlejate tervisliku seisundi või juhtide sõiduvigade eest.
11. Eelregistreeritud ekipaažid, võistlustulemused ja edetabel Pühajärve Autospordi koduleheküljel
www.hot.ee/autoorient/

* Rajalõigu etteantud normaalaeg on määratud eelnevate võistluste statistiliste andmete alusel, kus IV RA KP läbimiseks kulub keskmiselt 12 min, III RA KP - ca 5 min, II RA KP - ca 3 min. Normaalajaks on arvestusliku kiiruse 60 km/h ja valik KP-de läbimisaja suhe.

Pühajärve Autosport soovib Teile meeldivat ja elamusterohket orienteerumist!!!
Artikli juurde
14.05.2024
Veokate ja bagidega kihutati Raassilla rajal võidu
Artikli juurde
13.05.2024
Ott Tänak teenis Portugali MM-rallilt suurima punktiskoori
Artikli juurde
15.05.2024
Võru asemel sõidetakse Lätis Cēsise rallil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
06.05.2024 08:00
Latvian-Lithuanian Rallycross Championship 2024 (0)
03.05.2024 14:22
Est Rx 1. Etapp Raassilla (1)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia