Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Teele Sepp
02. detsember 2004 15:21
Loe kommentaare (1)
Trüki lehekülg

"Vene kombainidega" ralliteedel

Rallipaari Janek Minkovski - Kalvo Kalmu Lada Samara. Foto: Rando AavKaks aastat tagasi rahvarallidel osalemist alustanud Janek Minkovski - Kalvo Kalmu ja Tõnu Sepp - Martin Rimmel siirduvad mõlemad uuest hooajast sportrallisse. Kummagi rallipaari istumise all on Lada Samara ning mõlemal on sportrallis käsi juba nö valgeks sõidetud.

Janek Minkovski ütles poolteist aastat tagasi antud intervjuus, et rahvaralli on vaid käesoojenduseks. See aitab kohaneda autoga ning leida nõrku kohti. "Viimasel rahvaralli etapil läks kõik aga peaaegu ideaalselt. Mootor pidas vastu, rehvid said õigesti valitud ning väga oluline oli see, et koostöö kaardilugejaga klappis suurepäraselt," kinnitas Minkovski.

Esimese ringi järel saavutatud neljas koht absoluutarvestuses näitab, et nii autol kui piloodil on potentsiaali. Pärast ühel katsel lõhutud rehvi ning piruetti lõpetati võistlus absoluutarvestuse kaheksandal kohal ning kindlustati klassivõit. Hooaja kokkuvõttes pärast valestarti Läti etapil ning katkestamist Mulgi Sügisel saavutati klassi teine koht.

Neljast sportlikust rallist lõpetati üks, suvel toimunud RS ralli, ning seda suisa E7 klassi kolmandatena. Viru, Paide ja Saaremaa ralli lõppesid kahjuks katkestamisega mootoririkke tõttu. Kokkuvõttes sportralli klassi E7 kuuendad.

Rahvaralli on nüüdseks läbitud ja ees ootab ainult sportralli hooaeg. Osa üritatakse võtta kõikidest võistlustest. "Auto mootor on nüüd enam-vähem tööle saadud. Kuigi koostöö sujub, tuleb veel palju trenni teha, sest edasiarenemiseks on ruumi palju", nentisid mehed.

Tõnu Sepa ja Martini Rimmeli tee rahvarallist sportrallisse käis läbi ECO liiga. "Kolgata tee" sai alguse 2003. aasta sügisel toimunud rahvarallilt "Mulgi Sügises", mil auto mootor täiesti kokku jooksis. Pärast seda juhtus igal etapil midagi, kord läks generaator, kord jällegi sidur ning samuti said lõhutud mõned rehvid.

Sportralli viimasel etapil Saaremaal saavutati klassis E7 kaheksas koht, kust tuli ka aasta kokkuvõttes 12. koht. Rahvarallidel saatis mehi aga ebaõnn. Hooaja jooksul lõpetati ainult üks võistlus, kui Saaremaa rahvarallilt tuli klassi 9.koht.

Kaks ECO liiga rallit sai kaasa tehtud eelkõige selleks, et õppida legendi kirjutama ning leida sobiv koostöö kaardilugejaga.

"Uueks hooajaks on auto juures palju teha, samuti peab usaldama rohkem nii enese sõiduoskust kui legendi," ütles Sepp.

Auto valikus mehed ei kahtle: "Lada on tugev ja piisavalt kiire, et püsida eesotsas." Seda on tõestanud ka sportrallide E7 klassi esimesed kolm. Samuti nii rahvasprindis kui -rallidel suurepäraselt esinenud ja mõlemad sarjad esikolmikus lõpetanud Andrus Vahi.



Tõnu Sepp - Martin Rimmel Lada Samaral. Foto: Rando Aav
Artikli juurde
24.04.2024
Rahvasprint sõidetakse Valge Daami ralli kiiruskatsel
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Artikli juurde
23.04.2024
Romet Jürgenson jõudis juunioride MM-sarjas etapivõiduni
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia