Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
02. märts 2005 18:16
Loe kommentaare (5)
Trüki lehekülg

Škoda meeskond toob Mehhikos rajale uue Fabia WRC

 Loe lisaks
Autoralli juunioride maailmameistrivõistluste punktiseis pärast 2005. a 2. etappi

Peugeot' hõivas meeskondlikus arvestuses liidrikoha

Petter Solberg Mehhiko ralli võidu üle õnnelik

Solberg tõusis Mehhiko ralli võiduga üldliidriks

Mehhiko ralli esikolmikus Solberg, Grönholm ja Märtin

Mehhiko Corona ralli liidrina jätkab Petter Solberg

Märtin langes teise päeva avakatsel neljandaks

Mehhiko ralli avapäeva lõpetas liidrina Petter Solberg

Škoda Fabia WRC 05. Foto: Škoda
Škoda rallimeeskond toob Mehhiko rallil rajale uue Fabia WRC 05 võistlusauto. Nn Fabia WRC Evo 2 tehnilised lahendused said rahvusvahelises autoliidus FIA homologeeritud esmaspäeval.

Väliselt on uus auto eelkäiast erinev edasi arendatud aerodünaamika osas, mis loodi Audi tuuletunnelis Ingostadtis. Samuti on Fabia WRC uuel mudelil palju muid muudatusi pisikomponentide osas.

Kaaluvähendamise protsess sai salguse eelmisel aastal ja see andis eelise paremaks kaalujaotuseks. Autol on uus turbolaadur koos väljalaske süsteemiga.

Mõningaid uuendusi tehti Fabia WRC juures juba läiunud aasta oktoobris. Väljalaske toru nihutati vasemalt poolt paremale, mistõttu see ei ole enam üle kardaani. Samuti muudeti tagašassiid, mis andis ruumi veovõllile.

Škoda Fabia WRC 05 võistlusauto esimesed testid viidi läbi enne Rootsi rallit, kui Škoda piloot Janne Tuohino proovis autot Tšehhis lumisel asfaldil. Sel nädalal testisid Fabia Evo kahte kruusateedel Jani Paasonen ja Armin Schwarz.



Škoda Fabia WRC 05

Pikkus: 4002 mm
Laius: 1770 mm
Teljevahe: 2462 mm
Kaal: 1230 kg
Mootor: 1999 ccm, 4 silindrit, 20 klappi, 2xOHC, Garret TR30R turbolaadur koos rõhuhoidjaga
Kompressioon: 8,7:1
Maksimaalne võimsus: 300 hj (221 kw) 5500 pöördel
Maksimaalne väändemoment: 600 Nm 3500 pöördel
Ülekanne: kuuekäiguline käigukast, poolautomaatse vahetusega. Kolm elektrooniliselt kontrollitavat diferentsiaali
Sidur: süsinik, kolme kettaga
Vedrustus: McPherson tüüpi
Amordid: gaas-hüdraulika, eraldi seadistatavad
Rattad: 8,0 J x 18'' (asfalt), 7,0 J x 15'' (kruus), 5,5 J x 16'' (lumi)
Rehvid: Michelin
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia