Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 

23. märts 2005 21:59
Loe kommentaare (2)
Trüki lehekülg

Võistlusjuhend

Rahvaralli "Saaremaa 2005"
22.-23. aprillil 2005 a. Saaremaa, Kuressaare

Võistlus on registreeritud EAL-s nr 46/R

Rahvaralli "Saaremaa 2005" on ajakirja Autoleht 2005. aasta karikavõistluste II etapiks sõiduautodele.
Rahvaralli "Saaremaa 2005" on Eesti Noorteralli 2005. aasta meistrivõistluste I etapiks sõiduautodele.
Rahvaralli "Saaremaa 2005" on Moskvich Liiga 2005. aasta karikavõistluste II etapiks sõiduautodele.

Võistluse korraldab MTÜ Sar-Tech Motorsport
Eesti Autospordi Liit

PROGRAMM

AVALDATAKSE VÕISTLUSTE JUHEND
Aeg: Kolmapäev, 23. märts 2005 kell 10.00

VÕISTLEJATE REGISTREERIMINE
Algab: Neljapäev, 24.03.05 kell 10.00
Lõpeb: Esmaspäev, 18.04.05 kell 10.00

OSAVÕTUMAKSUD
Osavõtumaksud osavõtjatele on järgmised:
Noorteralli meeskonna kohta 300.- EEK
Naised 2WD meeskonna kohta 400.- EEK
2WDa, 2WDb, ML, 4WD meeskonna kohta 800.- EEK
võistkonna kohta 600.- EEK

AVALDATAKSE STARDIJÄRJEKORD
Koht: www.rally.ee
Aeg: Kolmapäev, 20.04.05 kell 17.00

RAJADOKUMENTIDE VÄLJASTAMINE
Koht: Võistluskeskus, Kaarma vald, Upa küla, Suure Tõllu kõrts
Aeg: Reede, 22.04.05, kell 14.00 I ringi osa 1
Laupäev, 23.04.05, kell 07.00 II ringi osad 1, 2

VÕISTLUSRAJAGA TUTVUMINE (VT. Art. 8.5)
Koht: Võistluskeskus, Kaarma vald, Upa küla, Suure Tõllu kõrts
Aeg: Reede, 22.04.05. kell 14.00
Laupäev, 23.04.05 kell 07.00

TEHNILINE ÜLEVAATUS (Ajagraafik Art. 5.1.3.)
Koht: Kaarma vald Upa küla, Ametikool
Aeg: Reede, 22.04.05 kell 10.00

VÕISTKONDADE REGISTREERIMINE
Algab: Neljapäev, 24.03.05 kell 10.00
Lõpeb: Reede, 22.04.05 kell 18.00

STARDIAEGADE AVALDAMINE
Koht: Võistluskeskus, Kaarma vald, Upa küla, Suure Tõllu kõrts
Aeg: Reede, 22.04.05 kell 18.00

VÕISTLUSTE START
Koht: Kuressaare, Kalevi põik 2a, Kuressaare Autoteenindus
Aeg: Reede, 22.04.05 kell 19.00

VÕISTLUSTE KÄIK
Aeg: Reede, 22.04.05

RALLI START
Reede, 22.04.05. kell 19.00 – start I ringi I osale
kell 21.30 – esimene võistlusauto lõpetab I ringi I osa
Laupäev, 23..04.05 kell 11.00 – start II ringi I ja II osale

VÕISTLUSTE FINIŠ
Koht: Kuressaare Autoteenindus
Aeg: Laupäev, 23.04.05 kell 18.00

VÕISTLUSTE TULEMUSED
Koht: Võistluskeskus, Kaarma vald, Upa küla, Suure Tõllu kõrts
Aeg: Laupäev, 23.04.05 kell 20.15

AUTASUSTAMINE
Koht: Kuressaare Club Privilege, Tallinna 10
Aeg: Laupäev, 23.04.05. kell 21.30

AMETLIK TEADETETAHVEL (ATT)
Koht: Võistluskeskus, Kaarma vald, Upa küla, Suure Tõllu kõrts

VÕISTLUSKESKUS
Võistluskeskus asub 22. aprillist 2005. a kuni 23. aprillini 2005. a.
Kaarma vald, Upa küla, Suure Tõllu kõrts
Tel. 52 83 056

Võistluskeskus avatud:
reede 22. aprill kell 09.00–24.00
laupäev 23. aprill kell 07.00–21.00

I KORRALDAJA

1.1. Määrang

Rahvaralli "Saaremaa 2005" korraldab MTÜ Sar-Tech Motorsport 22.-23.aprillil 2005.a. vastavuses FIA Spordikoodeksi ja selle lisadega, FIA rallivõistluse Üldmäärusega, EAL Võistlusmäärustikuga, rahvaralli võistlusmäärustikuga käesoleva Võistlusjuhendi alusel.

Võistlus on registreeritud EAL-s nr 46/R

1.2. Vanemametnikud

Žürii: Margus Karjane (Tallinn)
Korraldustoimkond:
Henry Ots (Kuressaare)
Ivo Uustulnd (Saaremaa)
Gert Nepper (Kuressaare)
Võistluse juht: Aivar Parts (Tartu)
Rajameister: Toomas Sepp (Saaremaa)
Turvaülem: Maidu Lempu (Kuressaare)
Tehnilise komisjoni esimees: Voldemar Borkman (Tallinn)
Rajakohtunike ülem: Mati Otsing (Kuressaare)
Tulemused: Tarvo Tamm (Tallinn)
Võistluse sekretär: Irja Lepik (Saaremaa)

1.3.1. Ametnike ja kohtunike eraldusmärgid
kontrollpunkti vanemkohtunik - punane vest
faktikohtunik - kollane vest
kontrollpunkti kohtunik - kollane vest
julgestajad - kollane vest

II ÜLDMÄÄRANGUD

Art. 2 Seeriavõistlused

2.1. Rahvaralli "Saaremaa 2005" on 2005. aasta Eesti noorteralli MV II etapiks sõiduautodele.

2.2. Rahvaralli "Saaremaa 2005" on 2005. aasta ajakirja Autoleht KV II etapiks sõiduautodele.

2.3. Rahvaralli "Saaremaa 2005" on 2005.aasta Moskvich Liiga KV II etapiks sõiduautodele.

III VÕISTLUSRAJA ÜLDKIRJELDUS

3.1. Üldandmed
Raja kogupikkus: ~ 200 km
Lisakatsete arv: 12
Lisakatsete kogupikkus: ~ 30 km
Rada on jaotatud kaheks ringiks ja ring kolmeks osaks
Korduvkatsete arv: 3
Ralliraja detailide kirjeldus, ajagraafik, kontrollpunktid esitatakse Legendis.

IV VÕISTLUSAUTOD

Art. 4 Võistlusautod

4.1. Osaleda on lubatud kõikidel sõiduautodel, mis omavad kehtivat tehnoülevaatust ja vastavad Rahvaralli ja rahvasprindi tehnilistele tingimustele.

4.2. Sportautodega, millel on kehtiv EAL Tehniline Kaart, on rahvarallidel osalemine keelatud. Nõue ei kehti noorteklassi sõitjate kohta.

4.3. Eritingimused
4.3.1. Põhjakaitsed on lubatud.
4.3.2. Porikaitsekummid on lubatud.
4.3.3. Käsikustutid on kohustuslikud kõikides võistlusautodes, samuti esmaabipakend, tõkiskingad, üks ohukolmnurk ja kollase või punase tulega vilkuv taskulamp.
4.3.4. Radariavastaja (antiradari) paigaldamine ja kasutamine on keelatud.
4.3.5. Lubatud on kasutada sõiduautorehve, mis vastavad rahvaralli ja rahvasprindi tehnilistele tingimustele. Ilmastikust tingitud rehvimuutused teatatakse bülletääniga internetiaadressil www.rally.ee

4.4. Arvestusklassid
4.4.1. klass 1 mehed – kaherattaveolised autod kuni 1600 cm³ (2WDa)
4.4.2. klass 2 mehed – kaherattaveolised autod üle 1600 cm³ (2WDb)
4.4.3. klass 3 mehed – neljarattaveolised autod (4WD)
4.4.4. klass 4 naised – kaherattaveolised autod (N)
4.4.5. klass 5 noored – kaherattaveolised autod (J18)
4.4.6. klass 6 noored – kaherattaveolised autod (J16)
4.4.7. klass7 Moskvich – vastavalt Moskvich Liiga tehnilistele tingimustele (ML)

V REGISTREERIMINE, DOKUMENTIDE KONTROLL, TEHNILINE ÜLEVAATUS

Art. 5 Osavõtuavaldus, registreerimistähtajad

5.1. Võistlusel võib osaleda iga füüsiline või juriidiline isik, kellel on kehtiv rahvaralli võistlejakaart, EAL võistlejalitsents või EAL noortelitsents.

5.1.1. Võistlusele registreerimine toimub eelregistreerimisena internetis, www.rally.ee asuva registreerimisankeedi alusel. Taotlus esitada hiljemalt 18.aprilliks 2005. aastaks kella 14.00 koos osavõtumaksu tasumisega.

Korraldajal on õigus peale eelregistreerimisaja lõppu lülitada stardinimekirja võistlejaid klassi kahekordse osavõtumaksu tasumisel.

Kaardilugeja (II juhi) andmeid võib esitada või täpsustada tehnilise ülevaatuse alguseni.

5.1.2. Dokumentide kontroll toimub vastavalt TÜV ajagraafikule võistluskeskuses, Kaarma vald, Upa küla, Suure Tõllu Kõrts. Võistlejad peavad dokumentide kontrollis esitama järgmised kehtivad dokumendid:
- täidetud ja allkirjastatud osavõtuavaldus
- sõitjalitsentsid või rahvaralli võistlejakaart
- autojuhiload
- volikiri võistlusauto kasutamise kohta I piloodi nimele
- võistlusauto tehniline pass
- liikluskindlustus või Green Card

5.1.3. Tehniline ülevaatus enne starti

Iga võistlusel osalev võistlusauto peab saabuma koos võistlejatega tehnilisele ülevaatusele reedel, 22. aprillil 2005 a järgmise ajagraafiku järgi:
10.00–10.30 130–119
10.30–11.00 118–107
11.00–11.30 106–95
11.30–12.00 94–83
12.00–12.30 82–71
12.30–13.00 70–59
13.00–13.30 58–47
13.30–14.00 46–35
14.00–14.30 34–23
14.30–15.00 22–11
15.00–15.30 10–1
15.30–16.00 0 – ja ohutusautod

Tehniline ülevaatus ja võistlejate sõiduvarustuse kontroll toimub Kaarma vald, Upa küla Ametikool.

Numbrid ja reklaamid peavad olema autole kinnitatud enne tehnilisele ülevaatusele saabumist.

5.1.4. Peale TÜV-i läbimist kinnist parki ei ole.

5.2. Starti lubatakse kuni 130 autot.

5.3. Spidomeetri kontroll:
Algus Roomassaare teel Raja tn ristmikust (enne Saare Teedevalitsuse väravat) ühe km lõik Roomassaare poole (Lennuväljale). Algus ja lõpp tähistatud.

VI OSAVÕTUMAKSUD, KINDLUSTUS

Art. 6 Osavõtumaksud

6.1. Osavõtumaksud osavõtjatele on järgmised:
noorteralli meeskonna kohta 300.- EEK
naised 2WD meeskonna kohta 400.- EEK
2WDa, 2WDb, ML, 4WD meeskonna kohta 800.- EEK
Võistkonna kohta 600.- EEK (vt. 13.2)
Osavõtuavalduste ja maksude laekumise viimane tähtaeg on 18. aprill 2005. a. kell 14.00
6.1.1. Eeltoodud maksud on kehtestatud nendele võistlejatele, kes nõustuvad korraldaja reklaamidega võistlusautol.
6.1.2. Võistleja võib keelduda korraldaja reklaamidest enne 18. aprilli 2005. a, märkega osavõtuavaldusel, siis on eeltoodud maksud kahekordsed. Keelduda ei saa rallitunnuse ja võistlusnumbriga seotud reklaamidest.
6.1.3. Maksud tuleb sooritada korraldaja arvele (ülekandekulud maksjalt) 221016666990 Hansapank Sar-Tech Motorsport.
Selgitus: meeskonna ... Saaremaa Rahvaralli 2005 osavõtumaks
6.1.4. Osavõtuavaldusi käsitletakse ainult siis, kui osavõtumaksud on laekunud korraldajale täies ulatuses.

6.2. Osavõtumaks tagastatakse:
6.2.1. Osavõtuavaldust ei rahuldatud
6.2.2. Korraldaja tagastab 50 % osavõtumaksust, kui ralli ei toimunud korraldajast mitteolenevatel põhjustel
6.2.3. Korraldaja tagastab 25 % osavõtumaksust, kui võistleja ei saanud startida vääramatu jõu mõjul eeldusel, et toimunu kohta laekub korraldajale vastav tõend

6.3. Kindlustus
6.3.1. Kõik võistlusautod peavad omama kehtivat liikluskindlustust või Rohelist Kaarti. Liikluskindlustus katab tsiviilvastutuse kolmandate osapoolte ees. Võistluse ajal kehtib Eesti Liikluskindlustuse seadustik.

VII REKLAAM

7.1. Korraldaja reklaamid, võistlusnumbrid ja rallitunnus peavad olema paigaldatud võistlusautole enne tehnilisse komisjoni saabumist vastavalt Lisale 1 ja jääma autole võistluste lõpuni.

Rikkumisel rahatrahv 1000.- EEK või starti mittelubamine.

VIII ÜLDKOHUSTUSED

Art. 8 Üldkohustused

8.1. Võistlejate kiivrite vastavust EAL määrustikele kontrollitakse tehnilise ülevaatuse käigus.

8.2. Võistlusrajal liikumist, võistlusmäärustiku ja antud Juhendi täitmist võistlejate poolt kontrollivad faktikohtunikud.

8.3. Määrustike rikkumised rajal registreeritakse ajakaardile.

8.4. Võistlusnumber ja –tunnus
8.4.1. Korraldaja väljastab igale meeskonnale kaks võistlusnumbrit, mis paigaldatakse võistlusauto mõlemale esiuksele kogu ralli ajaks (Lisa 1)

8.5. Võistlusrajaga tutvumine
8.5.1. Osavõtjatele väljastatakse rajaga tutvumiseks kogu dokumentatsioon aadressil:
Kaarma vald, Upa küla, Suure Tõllu kõrts alljärgnevalt:
Reede, 22. aprill kell 14.00 I ringi I osa
Laupäev, 23. aprill kell 07.00 II ringi I ja II osa

8.5.2. Kõikide LK-ga saab tutvuda kaks korda, mis fikseeritakse faktikohtunike poolt (korduvkatsed läbitakse üks kord). Võistlusrajaga tutvumine enne 22. aprilli kella 14.00 toob endaga kaasa stardikeelu.

Lisakatsetega tutvumise korra rikkumist (viibides kiiruskatsetel Juhendis ettenähtust rohkem arv kordi) karistatakse žürii poolt alljärgnevalt:
Esimene kord – rahatrahv 3000 EEK
Teine kord – kuni võistlustele mittelubamine

Lisakatsetega tutvumise ajagraafiku rikkumist (viibides kiiruskatsetel Juhendis ettenähtud kellaaegadest enne või pärast) karistatakse žürii poolt alljärgnevalt:
Esimene kord – rahatrahv 3000 EEK
Teine kord – kuni võistlustele mittelubamine

8.5.3. Lisakatsetel on keelatud sõita vastu võistlussuunda. Rikkumisel rahatrahv 3000.- EEK
8.5.4. Rajaga tutvumisel on lisakatsetel kiiruspiirang 40 km/h, kui see pole alandatud liiklusmärkidega, korraldaja märkidega või tähistustega legendis. Sõitma peab LE kohaselt ja nõnda, et mitte mingil moel ei segaks teisi liiklejaid ega ei häiriks rajaäärseid elanikke.
Radariavastaja paigaldamine keelatud, selle kasutamisel ja avastamisel ei lubata starti.
Võistluse korraldaja karistab võistlusrajaga tutvumisel kiirusepiirangu rikkujaid TÜV käigus politsei ja faktikohtunike teate alusel alljärgnevalt:
Esimene kord – rahatrahv 1000.- EEK
Teine kord – rahatrahv 2000.- EEK
Kolmas kord – žürii otsus

8.5.5. Tutvumisautod.

Tutvumisautodele paigaldatakse võistlejate poolt markeerimiskleebis, mis antakse koos rajadokumentidega.
Markeerimiskleebis on kohustuslik ja tuleb paigaldada esiklaasi paremasse ülanurka. Kleebisel peab olema võistlusauto stardinumber.
Rajaga tutvumise autodel on lubatud kasutada ainult Liiklusseadustikule vastavaid seeriaviisil valmistatud rehve.
Rikkumisel karistatakse järgnevalt: esimene kord rahatrahv 5000.- EEK, teine kord žürii otsus.

IX RALLI KÄIK

9.1. Võistluste ametlik aeg on Eesti aeg, ajasignaale edastab täistundidel Eesti Raadio.

9.2. Ralli esimese võistlusauto stardiaeg on 22. aprillil kell 19.01 Kuressaares, Kalevi põik 2, Kuressaare Autoteeninduse territooriumil. Stardipiirkonnas ei rakendata kinnise pargi reziimi (hooldus keelatud).

9.3. I ringi I osale stardivad kõik võistlusautod 1-minutilise stardiintervalliga.

9.4. Ringi lõpu AKP-sse võib karistuseta varem saabuda.

Katkestanud meeskond peab katkestamise põhjustest koheselt teatama Võistluskeskusesse tel 52 83 056 ja eemaldama võistlusnumbrid.

9.5. Võistlusrajal toimunud avarii korral tuleb võistlusauto esitada ülevaatuseks tehnilisele komisjonile võistluspäeva jooksul (tel 51 45 641 Voldemar Borkman).

9.6. LK stardiviis
Meeskonnale antakse ajakaart kätte stardieelsel jooksval minutil.
30 sekundit enne starti süttib 1. sinine tuli
15 sekundit enne starti süttib 2. sinine tuli
10 sekundit enne starti süttib 3. sinine tuli
5 sekundit enne starti süttib 1. punane tuli
4 sekundit enne starti süttib 2. punane tuli
3 sekundit enne starti süttib 3. punane tuli
2 sekundit enne starti süttib 4. punane tuli
1 sekund enne starti süttib 5. punane tuli
start – kustuvad punased tuled

valestardi fikseerib valguskiir 50 cm eespool autot, mille peale hakkavad sinised tuled vilkuma

9.7. Tehniline hooldus
Võistlusauto hooldamine, tankimine ja rehvide vahetus on lubatud kogu võistluse kestel ainult Legendis eraldi märgitud kohtades – hooldusparkides (Service Park). Rikkumise korral karistatakse võistlustelt eemaldamisega.

9.8. Regrupeeringud
Toimub 2 regrupeeringut – stardiintervallide korrigeerimine katkestajate ja hilinejate arvelt. Uus stardiaeg kantakse ajakaardile.

9.9. Avariidest, kus esines võistlejate või pealtvaatajatega vigastusi, tuleb teavitada vastavalt FIA Üldmäärustiku Lisa IV p. 33 (ohutusside kaudu). Igal juhul peavad võistlejad kasutama Legendiraamatu OK/SOS tahvleid. Rikkumisel võib žürii võistlejad eemaldada.

9.10. Võistlusauto tehnilise rikke või avarii korral tuleb võistlusauto viivitamatult teisaldada ohutusse kohta ja vabastada võistlusrada. Kui võistlusauto teisaldamine osutub võimatuks, tuleb sõidukist minimaalselt 100 meetri kaugusele vastu sõidusuunda paigaldada ohukolmnurk. Ohukolmnurk paigaldatakse samale poole teed, kus seisab auto. Tuleb jälgida seiskunud auto kaugust teeservast – samale kaugusele tee servast asetatakse ka ohukolmnurk. Vilkuva hoiatustulega tähistatakse seiskunud auto tee teljele kõige lähim punkt.

X KARISTUSTE KOONDTABEL
Vaata LISA 2

Žürii poolt määratavad karistused:

FIA 3.3.6. Ebakorrektne, ebaaus või ebasportlik käitumine (kuni eemaldamiseni)
FIA 7.1 Kõrvaline isik autos (kuni eemaldamiseni)
FIA 8.1.1. Legendi järgimine (kuni eemaldamiseni)
FIA 11.4. Auto pukseerimine, vedu (kuni eemaldamiseni)
FIA 11.5.1/2 Tõkestamine, ebasportlikkus (kuni eemaldamiseni)
FIA 12. Hooldus, tankimine (kuni eemaldamiseni)
FIA 15.1.3/5 Auto mittevastavus, dokumendid (kuni starti mittelubamiseni)
FIA 18.1.9. KP kohtunikele mitteallumine (kuni eemaldamiseni)
FIA 18.6.12. Vale tegevus KP-des (kuni eemaldamiseni)
FIA 19.8. Korduv valestart LK-le (kuni eemaldamiseni)
FIA 19.10. LK stardist keeldumine (kuni eemaldamiseni, lisaks karistusajale)
FIA 19.14. Kõrvaline abi LK-l (kuni eemaldamiseni)
FIA 19.19.1. Avariijärgne ohutus LK-l (rahatrahv)
FIA Lisa IV, p. 2.5. Õnnetusjuhtumitest teavitamine (kuni eemaldamiseni)
FIA Lisa IV, p. 3.4.5. Legendiraamatu OK/SOS mittekasutamine (kuni eemaldamiseni)

XI PROTESTID

11.1. Protestimaks EAL ettekirjutusena 5000.- EEK

11.2. Kui protesti lahendamine eeldab auto eri osade lahtimonteerimist ja hilisemat koostamist, tuleb protestijal tasuda tehnilise komisjoni määratav täiendav kautsjon:
- protest selgelt määratletud auto osa kohta (mootor, roolisüsteem, ülekanne, pidurid, elektriosa, kere jne.) – 1000.- EEK
- protest kogu võistlusauto vastu – 2000.- EEK

11.3. Kõik kulutused auto kontrollimiseks ja transpordiks tuleb katta:
- hagejal, kui protesti ei rahuldatud
- kostjal, kui protest rahuldati

11.4. Kui protesti ei rahuldatud ja tegelikud kulutused protesti lahendamiseks osutusid suuremateks, tasub vahesumma protestija. Väiksemate tegelike kulutuste puhul tagastatakse ülejääk hagejale.

XII TULEMUSED

12.1. Tulemused avaldatakse ATT-l kooskõlas Art. 21.2.1. FIA Ralli Üldmäärustega klasside ja rühmade kaupa (vt. p. 4.2.-4.5.)

XIII AUTASUD, AUHINNAD

13.1. Auhindade ja karikate loetelu
13.1.1. Iga klassi kolme paremat meeskonda autasustatakse karikate ja meenetega.
13.1.2. Võistlus on avatud lisaauhindadele
13.1.3. Auhindade loetelu avaldatakse ATT-l

13.2. Võistkondlik arvestus
Kolme paremat võistkonda autasustatakse karikatega.

Võistkonna moodustavad 2 või 3 autot. Üks meeskond võib osaleda vaid ühes võistkonnas. Võitnud võistkond on see, kelle kahe parema meeskonna kohapunktide summa on väikseim. Kohapunkte antakse vastavalt klassitulemustele: 1. koht 1p, 2. koht 2p, jne.

Võrdse tulemuse korral on parem see võistkond, kelle meeskonnal on parem koht üldarvestuses. Kui võistkonnast üks auto eemaldatakse võistluselt või kaks katkestavad võistluse, tähendab see kogu võistkonna mittearvestamist.

XIV AUTASUSTAMISTSEREMOONIA

14.1. Autasustamine toimub 23. aprillil 2005. a kell 21.30 Kuressaares Tallinna 10, Club Privilege.
14.2. Autasustatavad on kohustatud osalema tseremoonial. Puudumisel kaotavad nad õiguse auhindadele või –rahadele.



LISA 1

SKEEM REKLAAMIDE JA KLEEBISTE PAIGALDAMISEKS



1. küljenumber (2 tk) kuni 50x50 cm - SAAREMAA RAHVARALLI 2005
2. reklaam (1 tk) kuni 50x15 cm - Reserveeritud
3. reklaam (1 tk) kuni 50x10 cm - Reserveeritud
4. reklaam (2 tk) kuni 40x20 cm - Reserveeritud
5. reklaam (2 tk) kuni 30x20 cm - Reserveeritud
6. reklaam (1 tk) kuni 50x15 cm - EAL




LISA 2 X KARISTUSTE KOONDTABEL

Karistuse põhjus Stardikeeld Rallilt eemaldamine Karistus Ajaline Rahaline Osavõtumaks tasumata* Hilinemine tehnilisele ülevaatusele*Auto mittevastavus, dokumendid kuni Startidesse hilinemine üle 15 min.*Radariavastaja**Reklaamid autol kuni Meeskond**Legendi mittejärgimine kuni Ajakaart**LE kolmas rikkumine**Auto pukseerimine, vedu kuni Tõkestamine, ebasportlikkus kuni Hooldus, tankimine kuni Kiilasrehvid**Auto tehniline korrasolek**Ajakaart**KP kohtunikele mitteallumine kuni KP-de läbimisjärjekord**Hilinemine üle 15/30/60 min.**Lisakatsetel sõit**Peatumine finishi ja stop märkide vahel**Stardimärge ajakaardil**Kõrvaline abi LK-l kuni Rehvid**Hilinemine ralli starti kuni 10 min.10 sek/min Hilinemine AKP-sse10 sek/min Varemsaabumine AKP-sse20 sek./min. Valestart + 10 sek1.LE rikkumine + 20 sek 2.LE rikkumine + 40 sek3.LE rikkumine + 60 sek Vigursõidu raja mittetäitmine halvim aeg +10sek Täpsuslõik 1 sek/ 3 sek Kiiruslikud lisakatsed halvim aeg +10sek Reklaami määruste rikkumine1000.-EEK
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia