Kliki siia Kliki siia
Kas pooldad monorehvi nõuet Eesti autoralli meistrisarjas?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
25. märts 2005 16:33
Loe kommentaare (33)
Trüki lehekülg

Karl-Artur Viitra pakub konkurentsi Ford Escortil

Karl-Artur Viitra. Foto: Erakogu2003. aastast autospordiga tegelema hakanud Karl-Artur Viitra kihutab sel hooajal võistlusradadel Ford Escortil. 13-aastane noormees usub, et selle autoga on paremad šansid konkurentsi pakkuda.

"Värvaltrants OÜ korraldas 2003. aasta suvel sponsorürituse ning ma sõitsin seal kardiga. Seal Rainer Aus ütles, et hakka autoga sõitma. Asi pakkus mulle huvi ja sestsaati olen autospordiga tegelenud," räägib Karl-Artur Viitra. "Nüüd on sõidupisik sees."

Esimese võistluse tegi Karl-Artur Viitra 2003. aasta 28. septembril Pärnus Est-ringil autol ZAZ 968M. Zaparožetsiga võttis ta mõõtu seejärel mitmetel jäärajasõidu võistlustel ning Jaanimäe Ringi noorte karikavõistlustel.

Karl-Artur Viitra kinnitas, et Zaparožetsiga ja ema igapäevaautoga konkurentidele kandadele ei astu ning oli vaja uut spetsiaalset võistlusautot. Möödunud aasta oktoobris soetasidki vanemad poja pealekäimisel peresse Ford Escorti. "Detsembris hakati seda "nullist" ehitama ja nii olen sel aastal saanud Fordiga sõita," märkis noormees rahulolevalt. "Ümber harjuda tagaveoliselt esiveolisele ei olnud eriti raske. Ainus vahe on see, kiirused on suuremad."

"Peres meil keegi varem selle alaga tegelenud ei ole. Samuti ei huvita rallisõit mu vanemat venda," rääkis Viitra. "Õnneks suhtuvad vanemad mu huvisse hästi," lisas ligi 20 võistlusel osalenud noormees.

Karl-Arturit võib selles mõttes pidada fanaatikuks, et ta on peres ainus, keda autosport tõsiselt huvitab. "Sõiduhimu on tal väga suur, ainult autos istukski," kinnitas ka Karl-Arturi meeskonnakaaslane Rainer Aus.

2005. aastal osaleb Karl-Artur Viitra Eesti meistrivõistluste rallisprindi sarjas ja teeb koos Ain Rajasega kaasa noorterallidel. Debüüdi tegid Viitra ja Rajas koos Koeru rahvarallil. Rainer Ausi võistlusauto juures mehhaanikuna ametis olnud 29-aastane Rajas kinnitas, et Karl-Artur on lootustandev piloot.

Juunis 14-aastaseks saav Karl-Artur Viitra märkis, et kuigi auto on hea, vajab see veel täiendamist võimsama mootori näol ning kaasvõistleja staatusest konkurendi staatusesse tõusmiseks tuleb tal endal veel tublisti vaeva näha. "Eelkõige keskendun rallidele, kuna see on huvitavam. Sprintidel sõidad kolm korda ühte sama ringi. Sel aastal võistlen põhiliselt kogemuste saamiseks," sõnas Viitra.



Karl-Artur Viitra võistlusauto. Foto: Erik Lepikson
Artikli juurde
12.10.2025
Traagiline intsident Poolas Nysa rallil: hukkus Artur Sękowski
Artikli juurde
13.10.2025
Kauri Pannas: Näha on, et Lukasel käsi mängib
Artikli juurde
11.10.2025
Ott Tänaku osalusega RedGrey toob krosskardid kliki kaugusele
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
03.09.2025
Kehala rallikross 30.08.2025 (0)
29.08.2025
Paide ralli 2025 (0)
27.07.2025
Piiroja rallikross 2025 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
13.10.2025 18:23
Saaremaa Rally 2026 (1)
29.09.2025 15:32
Kulbilohu rallikross 2025 (0)
23.09.2025 01:08
Rally Cēsis 2025 (0)
05.09.2025 01:00
Humus Paide Rally 2025 (1)
03.09.2025 13:06
Jääraja rehvid (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia