Kliki siia Kliki siia
Kas pooldad monorehvi nõuet Eesti autoralli meistrisarjas?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
10. mai 2005 13:10
Loe kommentaare (1)
Trüki lehekülg

Timo Vaarmann: Tuba oli koguaeg käsi täis

 Loe lisaks
Kas soomlaste ebaõnn päästis eestlaste au?

Priit Ollinole Tallinna rallilt esimene klassivõit

Tallinna ralli esikolmikus Ampuja, Murakas ja Saluri

Jouni Ampuja liigub Tallinna ralli võidu suunas

Eesti autoralli MV punktiseis pärast 2005. aasta 3. etappi

Rauam - Kinnunen N-rühmas kiireimad eestlased

Ain Teppo ja Eimar Tiisleri debüütralli algas uperpalliga

Tallinna ralli avapäeva lõpetas liidrina Jouni Ampuja

Timo Vaarmann. Foto: Karmen Vesselov
6.-7. mail peetud Eesti meistrivõistluste kolmandal etapil sõitis Timo Vaarmann esmakordselt rallit Renault Cliol. Täna 20-aastaseks saanud piloot sõnas, et aprillis muretsetud võistlusauto andis uusi kogemusi.

Varem Peugeot'l kihutanud Timo Vaarmann ja Kristo Kallas sõitsid Tallinna rallil esmakordselt Renault Cliol, millega piloot seni vaid paaril sprindietapil kätt proovida saanud. "Peugeot ja Renault on nagu öö ja päev. Esimene ei andestanud ühtegi viga, Renault lubab aga sõiduvigu parandada ning sellega on parem ja pehmem sõita. Tänu sellele, et Clio eksimused andeks annab, on see ideaalne auto kiiresti sõitma õppimiseks," ütles Vaarmann.

Tallinna ralli lõpetasid Vaarmann - Kallas absoluutarvestuse 61 kohaga, N2 klassis jäädi üheksandaks. Kuigi seitsmendal kiiruskatsel kaotati väljasõidu tõttu paar minutit aega, sünnipäevalaps endale kehva tulemust ette ei heida.

"Üldiselt võib sõiduga rahule jääda, aga kõik vajab veel harjumist. See oli mulle alles neljas ralli ning esimene uue autoga," lausus Vaarmann. "See on veel päris harjumatu, et rool teeb kolm täistiiru. Tuba on koguaeg käsi täis."

"Saime teiste käest pidevalt peksa kah, kuna Clio lõppkiirus on üsna väike. Tippkiirus on sel ligikaudu 160, Civic Tpe-R'il seevastu 200 kanti," rääkis Vaarmann. Et mitte kõike kaotust kiiruse puudumise kaela ajada, tunnistas Vaarmann, et eksis ka ise. "Seitsmendal kiiruskatsel sõitsime välja ja kaotasime kaks minutit. Legendis oli viga ja see maksis kätte."

"Läks õnneks ja auto kannatada ei saanud. Mingi puuroigas jäi aga rattakoopasse kinni ja auto tegi kahtlast häält. Jäin seisma, et vaatama minna - puhastasin koopa ära ja panime edasi. Kõik käis nii kiiresti, et enam ei mäletagi miks seisma jäin..."

Millisel rallil Timo Vaarmann taas stardis on, seda ta öelda ei osanud, kuid sõnas, et kõne alla võib tulla nii Viru kui ka Talsi ralli.
Artikli juurde
09.10.2025
Kalle Rovanperä lahkub autoralli MM-sarjast
Artikli juurde
09.10.2025
Krosskartide spirindisari lõpetati Kõrvemaal
Artikli juurde
07.10.2025
Horvaatias selgusid tänavused autoralli Euroopa meistrid
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
03.09.2025
Kehala rallikross 30.08.2025 (0)
29.08.2025
Paide ralli 2025 (0)
27.07.2025
Piiroja rallikross 2025 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
29.09.2025 15:32
Kulbilohu rallikross 2025 (0)
23.09.2025 01:08
Rally Cēsis 2025 (0)
05.09.2025 01:00
Humus Paide Rally 2025 (1)
03.09.2025 13:06
Jääraja rehvid (0)
31.08.2025 09:41
EST RX + BRX / 5. ETAPP / KEHALA RING / 30.08.2025 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia