Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
21. juuni 2005 2:31
Loe kommentaare (2)
Trüki lehekülg

Eestlased kasutavad Kreeka rallil Pirelli rehve

 Loe lisaks
Aasta parimaks ralliks tunnistati Kreeka MM-etapp

Urmo Aava ja Kuldar Sikk pääsesid Kreekas poodiumile

Loeb astus Kreekas sammu tiitlivõidule lähemale

Märtin: See oli meie jaoks väga kummaline ralli

Sebastien Loeb saavutas viienda järjestikuse võidu

Sebastien Loeb sihib viiendat järjestikust võitu

Markko Märtin tõusis Akropoli rallil seitsmendaks

Aava ja Sikk elasid Kreekas üle paar ärevat momenti

 Foto: Rando Aav
Nädalavahetusel toimuval Kreeka rallil kasutavad nii Markko Märtin - Michael Park, Urmo Aava - Kuldar Sikk, kui ka Jaan Mölder - Tõnu Vunn Pirelli kruusarehve, mis säästliku sõidu puhul võivad tagada edu.

Kõik Akropoli rallil osalevad eestlased, kel on kogemusi ka Michelini rehvidega, kasutavad sel võistlusel Pirelli toodangut. Peugeot tiimis sõitev Markko Märtin võistleb Pirellidel, kuna meeskond valis rehvitarnijaks 2005. hooajal just selle tootja.

Kreeka rallil Suzuki Ignisel autol sõitval Urmo Aaval on samuti kasutada Pirelli rehvid. Super 1600 sarjas võistlevad eestlased on Itaalia rehvitarnija tooteid kasutanud kahel viimasel aastal.

"Sel ja eelmisel aastal on kõigil juunioridel Pirelli," selgitas Aava kaardilugeja Kuldar Sikk. "2003 aastal kasutasime Michelini rehve."

Esmakordselt Akropoli rallil võistlevad Jaan Mölder - Tõnu Vunn langetasid valiku samuti Pirelli rehvide kasuks. "Rehvid saame Pirelli tiimilt - ostame niipalju, kui vaja," märkis N-rühma Mitsubishil võistlustulle astuv 18-aastane sõidumees.

"Kiiruskatsed panevad Kreekas rehvid tõsiselt proovile, sest temperatuur võib seal väga kõrgele tõusta. Rallil peab läbima mitmeid erinevaid katseid ilma rehvivahetusvõimaluseta, rehvid on üliolulised," rääkis Märtin.

Märtini sõnul on Akropoli rallil üheks edu võtmeks rehvide säästmine. "Rehvide säästmine on sellel rallil edu aluseks," ütles Märtin.

Eestlane, kes oma esimese MM-ralli võidu võttis 2003. aastal Kreekas, on olnud alates hooaja algusest märkimisväärselt stabiilne. Sel hooajal on Pirelli rehvidel võistlev piloot finišeerunud igal rallil ja asub hetkel MM-punktitabelis kolmandal kohal.
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia