Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Rando Aav
25. september 2005 16:01
Loe kommentaare (23)
Trüki lehekülg

Ott Tänak stardib Saaremaa rallil Renault Cliol

 Loe lisaks
Thierry Neuville kerkis liidriks, Ott Tänak endiselt neljas

Tänak uue hooaja esimese MM-ralli avapäeva järel neljas

Ott Tänak: alustame uuelt puhtalt lehelt, sihiks tiitlivõit

Kalle Rovanperä taas tšempion, Tänakule rallilt kolmas koht

Avapäeva lõpetasid liidrikohal Tänak ja Virves

Aasta eest Hyundaile selja keeranud Tänak naaseb tiimi ambitsioonikate plaanidega

Ott Tänak saavutas Tšiili MM-rallil esikoha

Stardirivi avavad saarlastest maailmameistrid Ott Tänak ja Robert Virves

Renault Clio. Foto: Erakogu
Sel hooajal autorallidel rahvuslikus klassis võistelnud Ott Tänak ja Hanno Lõpp osalevad Saaremaal peetaval Eesti meistrisarja viimasel etapil esmakordselt N-rühma Renault Cliol.

Syruse rallimeeskonnas võistlev ekipaaž Ott Tänak - Hanno Lõpp toovad oktoobris toimuval Saaremaa rallil stardi N2 klassi võistlusauto. Seni on mehed ralliteedel võistelnud E-rühma VW Golfil.

N-rühma võistlusauto muretsemiseks alustati otsinguid juba hooaja keskel. "Enne auto ostmist oli meil kaks valikut - kas Renault Clio või Honda Civic Type-R. Mulle Hondad eriti ei meeldi ja siis hakkasimegi Renault'i otsima. Usun, et sellega on võimalik palju kiiremini sõita, kui Golfiga," rääkis Tänak.

17. septembril jõudis Rootsist Tommy Vestlundilt ostetud auto Eestisse. "Autol peaks kirjade järgi olema umbes 140 kw meie Golfi 126 kw vastu. Nii et see on juba üks oluline pluss," jäi noor saarlane valikuga rahule ja lausus kiidusõnu auto vastupidavuse kohta: "Vestlund tuli sel aastal sama autoga omas klassis neljandaks!"

Syruse rallikeskuse juhi Aivar Partsi hinnangul on põhiplussiks auto vastupidavus. "Golfi sai küll võimsamaks ja kiiremaks ehitatud, kuid ikka andis auto mõnest teisest kohast järele. Renault Sport'is ehitatud juppidega aga peaks selliseid probleeme harvem ette tulema. Tehaseosad on kindlasti vastupidavamad kui garaažis või kohalikus sepikojas ehitatud," vahendas motorsport.ee Aivar Partsi kommentaari.

Seni Ott Tänak värskelt muretsetud 2-liitrise mootoriga võistlusautot veel testinud ei ole, kuid loodab kodustel Saaremaa teedel toimuvaks autoralliks vajaliku tunnetuse kätte saada. "Kohe järgmisel päeval, kui auto Eestisse jõudis, pidime seda testima minema, aga siis tuli masendav uudis ja nii jäi mõte katki," selgitas Tänak. "Korra asfaldil sõitsin ja see oli ka kõik."

"Rajale plaanime tulla Saaremaa rallil. Enne tahaks ka ühe testipäeva teha, et natukenegi tunnet saada, aga ega seekord täie peale ei lähegi. Tuleb ikkagi järgmiseks aastaks harjutada," ütles Tänak.

Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia