Kliki siia Kliki siia
Mitmenda koha saavutab Ott Tänak autoralli MM-sarjas 2018. aastal individuaalses arvestuses?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
autovaruosadonline.ee
www.veoautodevaruosad.com
Autodoc.ee
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
timoanis.eu
rallifotod.eu
autod.ee
 
 
 
rally.ee
30. oktoober 2005 21:42
Loe kommentaare (99)
Trüki lehekülg

Tartu Sügis võib jääda viimaseks "kiireks" rahvaralliks

 Loe lisaks
Tartu rahvaralli lõpetab Autolehe karikasarja hooaja

Tartu rahvarallil soovib osaleda üle 140 ekipaaži

Murakas loovutab Tartu rahvaralli võidu konkurentidele

Aivar Parts. Foto: Rando Aav
31. oktoobri hommikul algab osavõtjate registreerimine rahvarallile "Tartu sügis 2005". Võistluse peakorraldaja Aivar Partsi (fotol) hinnangul võib see olla viimane "kiire" rahvaralli.

19. novembril toimuv rahvaralli "Tartu sügis 2005" on ajakirja Autoleht karikavõistluste kuues etapp, Eesti noorteralli meistrivõistluste kuues etapp ja Moskvich Liiga karikavõistluste viies etapp.

Rahvaralli võistlusraja kogupikkuseks on 220,20 kilomeetrit, mis on jagatud kaheteistkümneks kiiruskatseks. Esimene võistlusauto saab stardi laupäeval 19. novembril kell 15 Otepäält Oti pubi esiselt väljakult. Ralli lõpeb pühapäeval kell pool üks öösel.

"Võistlejad tahavad hästi tehnilist rada," lausus võistluste peakorraldaja Aivar Parts. "Seekordseks ralliks sai leitud ja korda tahtud väga tehnilised teelõigud."

Aivar Parts paneb võistlejatele südamele, et Tartu rahvaralli ei ole parim alles alustajatele või nendele, kes ei ole oma sõiduoskustes väga kindlad.

Kaheteistkümnest lisakatsest üks sõidetakse asfaldil. "See on ringi esimene katse, pärast seda hooldust ei ole ja sõita tuleb ikkagi kruusarehviga," vihjas Aivar Parts.

Võistlusjuhendis on rajale lastavate ekipaažide arvuks märgitud 140. "Üritame sellest kinni pidada, sest ajakanalit ei ole kuigi palju võimalik suurendada," lausus võistluste juht.

"Päev on lühikene ja seekord on võistluspäeva hommikune registreerimine tavalisest lühem, et kellel vähegi võimalik võiksid reede õhtul dokumentide kontrollist ja tehnilisest ülevaatusest läbi käia," viitas Parts juhendi punktile, mis näeb ette graafikuvälist dokumentide kontrolli ja tehnilist ülevaatust 18. novembril ajavahemikul 19-22.

"Tartu sügis 2005" jääb tõenäoliselt viimaseks sedasorti rahvaralliks. Tuleval aastal võidakse nõuda juba autosse paigaldatud nõuetekohase turvapuuri olemasolu.

"Sai loodud ECO-liiga, aga see ei läinud käima," jätkas Parts. "Tundub, et ei taheta investeerida ohutusvarustusse ja seega tuleb rahvarallide konseptsiooni muuta. Järgmisest aastast võivad tulla kurikarallid ja vigursõidud. Küll leidub ka sellistele võistlustele korraldajaid, aga mina sedasorti üritusi korraldada ei taha."
Artikli juurde
20.02.2018
Tiitlivõitu jahtivad rallimehed pannakse valiku ette (0), 1198
Artikli juurde
14.02.2018
Otepää ja Kanepi valla teedel sõideti rahvasprinti (0), 768
Artikli juurde
18.02.2018
Ebaõnne kogenud Ken Torn loodab pühapäeval sõitu jätkata (0), 431
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
19.02.2018
Pandivere Talv 17.02.2018 (0)
11.02.2018
Sarma ralli 2018 (0)
11.02.2018
Sarma ralli 10.02 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
20.02.2018 20:01
Pandivere rahvaralli 2018 (1)
20.02.2018 08:52
Ohekatku superkross 18.02.18 (1)
14.02.2018 16:56
Otepää rahvasprint- rada? (7)
12.02.2018 12:32
Sarma Rally 2018 (7)
08.02.2018 09:28
Villa Müllerbeck Otepää rahvasprint 1+1 10.02.2018 (6)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia