Kliki siia Kliki siia
Kas plaanid külastada Delfi rallipäeva Tallinna lauluväljakul 30. juunil?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
autovaruosadonline.ee
www.veoautodevaruosad.com
Autodoc.ee
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
timoanis.eu
rallifotod.eu
autod.ee
 
 
 
rally.ee
30. oktoober 2005 21:42
Loe kommentaare (99)
Trüki lehekülg

Tartu Sügis võib jääda viimaseks "kiireks" rahvaralliks

 Loe lisaks
Tartu rahvaralli lõpetab Autolehe karikasarja hooaja

Tartu rahvarallil soovib osaleda üle 140 ekipaaži

Murakas loovutab Tartu rahvaralli võidu konkurentidele

Aivar Parts. Foto: Rando Aav
31. oktoobri hommikul algab osavõtjate registreerimine rahvarallile "Tartu sügis 2005". Võistluse peakorraldaja Aivar Partsi (fotol) hinnangul võib see olla viimane "kiire" rahvaralli.

19. novembril toimuv rahvaralli "Tartu sügis 2005" on ajakirja Autoleht karikavõistluste kuues etapp, Eesti noorteralli meistrivõistluste kuues etapp ja Moskvich Liiga karikavõistluste viies etapp.

Rahvaralli võistlusraja kogupikkuseks on 220,20 kilomeetrit, mis on jagatud kaheteistkümneks kiiruskatseks. Esimene võistlusauto saab stardi laupäeval 19. novembril kell 15 Otepäält Oti pubi esiselt väljakult. Ralli lõpeb pühapäeval kell pool üks öösel.

"Võistlejad tahavad hästi tehnilist rada," lausus võistluste peakorraldaja Aivar Parts. "Seekordseks ralliks sai leitud ja korda tahtud väga tehnilised teelõigud."

Aivar Parts paneb võistlejatele südamele, et Tartu rahvaralli ei ole parim alles alustajatele või nendele, kes ei ole oma sõiduoskustes väga kindlad.

Kaheteistkümnest lisakatsest üks sõidetakse asfaldil. "See on ringi esimene katse, pärast seda hooldust ei ole ja sõita tuleb ikkagi kruusarehviga," vihjas Aivar Parts.

Võistlusjuhendis on rajale lastavate ekipaažide arvuks märgitud 140. "Üritame sellest kinni pidada, sest ajakanalit ei ole kuigi palju võimalik suurendada," lausus võistluste juht.

"Päev on lühikene ja seekord on võistluspäeva hommikune registreerimine tavalisest lühem, et kellel vähegi võimalik võiksid reede õhtul dokumentide kontrollist ja tehnilisest ülevaatusest läbi käia," viitas Parts juhendi punktile, mis näeb ette graafikuvälist dokumentide kontrolli ja tehnilist ülevaatust 18. novembril ajavahemikul 19-22.

"Tartu sügis 2005" jääb tõenäoliselt viimaseks sedasorti rahvaralliks. Tuleval aastal võidakse nõuda juba autosse paigaldatud nõuetekohase turvapuuri olemasolu.

"Sai loodud ECO-liiga, aga see ei läinud käima," jätkas Parts. "Tundub, et ei taheta investeerida ohutusvarustusse ja seega tuleb rahvarallide konseptsiooni muuta. Järgmisest aastast võivad tulla kurikarallid ja vigursõidud. Küll leidub ka sellistele võistlustele korraldajaid, aga mina sedasorti üritusi korraldada ei taha."
Artikli juurde
14.06.2018
Prototüüpautode stardirivi saab täiendust (0), 1167
Artikli juurde
18.06.2018
Imre Vanik: Esimese ralli kohta oli ikka väga raju! (0), 1054
Artikli juurde
14.06.2018
Viru rallil jätkub jaht suurele auhinnarahale (0), 852
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
18.06.2018
Viru ralli 2018 (0)
17.06.2018
Viru ralli 15-16.06.18 (0)
03.06.2018
Kehala rallikross 2.06.18 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
19.06.2018 23:23
Viru ralli 2018 (4)
18.06.2018 01:37
EMV Veoautokrossis 2018 III etapp Piiroja (0)
21.05.2018 22:32
Rally Talsi 2018 (2)
20.05.2018 08:07
Rjazani autokross 2018 (4)
19.05.2018 19:03
Rallikross EMV 2.etapp Laitse 19.05 2018 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia