Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Rando Aav
07. detsember 2005 10:18
Loe kommentaare (14)
Trüki lehekülg

Virkoja võistleb tuleval hooajal suures N-rühmas

 Loe lisaks
Ralli avakatse katkestati Virkoja väljasõidu tõttu

Tamsalus ralliks treeninud Virkoja lõdvalt ei võtnud

Virkoja ja Põldsepp lubavad pakkuda teravat konkurentsi

Virkoja ja Põldsepp loodavad auto Narva sprindiks valmis saada

Virkoja ja Põldsepp osalevad Soomes Valvoline rallil

Marko Virkoja sõidutas sponsoreid

Rallipaaril Virkoja - Põldsepp uus veebilehekülg

Esiveolise autoga võistelnud Virkoja hooajaga rahul

Marko Virkoja Sadolin Rapla rahvasprindil Mitsubishi Lancer Evo 8 roolis. Foto: Rando Aav
Marko Virkoja plaanib tuleval hooajal Eesti autoralli meistrivõistlustel osaleda neljarattaveolisel autol. Täna 28-aastaseks saanud piloot sõnas, et konkurentsitihedas N3 klassis kerge olema ei saa.

Rallisõitja Marko Virkoja vahetab 2006. aastal võistlusklassi. Seni F2 arvestuses N2 klassi Hondal sõitnud mees sai tänavu Mitsubishil "käe valgeks" rahvasprindil, kuid nüüd, mil kaherattaveoline Civic Type-R Soome müüdud, algab Lancer Evo kaheksa ettevalmistamine sportrallidel osalemiseks.

"Klassivahetus seisab ees, kuna on reaalne võimalus. Mitsubishiga oleme juba rada kirjutanud ja rahvasprinti sõitnud. Kuna senine auto sai eelmisel pühapäeval müüdud, käib nüüd uue rallimasina ehitustöö."

"Auto saab märtsi algul torupuuri. Reaalselt jõuame uue autoga rajale Viru rallil," ütles Virkoja. Ta avaldas lootust, et ehk saab N-rühma tehnilistele tingimustele vastav Mitsubishi võistlusvalmis juba Tallinna ralliks.

"Ma ei näe erilist vahet, kas auto on N3 või A6 klassi oma," jätkas Virkoja. "Meie ehitame selle N-rühma tingimuste kohaselt, kuna see arvestusklass on konkurentsitihedam ning suures A-rühmas tuleval aastal enam tiitlit enam välja ei anta."

Marko Virkoja sõnas, et kümne parema hulka on keeruline pääseda: "See on esimestel rallidel päris keeruline, sest tase on kõva! Väikses N-is F2 arvestuses oli ka päris kõva tase - keegi ei pannud kalendriga."

Kõrgeid eesmärke Marko Virkoja ning tema kaardilugeja Jaan Põldsepp tulevaks hooajaks ei sea. "Sõidame kaasa Eesti meistrisarja kuus etappi. Üritame liikuda mööda teed. Ka Hondaga hakkasime nii ja tempo igal järgneval rallil tõusis, hoidusime väljasõitudest. Iga läbitud kilomeeter tuleb kasuks!"

Virkoja kinnitas, et lisaks Eesti rallisarjas osalemisele on plaanis võistelda ka ühel rallil Soomes. "Hyvinkääl vast sõidame," ütles ta, "seal on hea tase ja võistlus sobib meie rallikalendrisse."
Artikli juurde
18.04.2024
Kreenholmi manufaktuuri alal tuleb rallisprindivõistlus
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Artikli juurde
17.04.2024
MM-sari jätkub Horvaatia teedel, kus on stardis ka kolm Eesti ekipaaži
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia