| 
           
            | 
                 
                  
          | Kas pooldad monorehvi nõuet Eesti autoralli meistrisarjas? |  |   
            |  |  
            |  |                          
 | 
           
            |  | 
   
    | Juhendi bülletään nr 3Rahvaralli "Koeru Talv 2006 - Sojuz 06"
 16.02.2006 kell 16.00
 
 Muuta võistlusjuhendi punkti 4.3.6. järgnevalt:
 
 Naastrehvide nõuded
 
 Nõuded:
 1) kui M1, N1, O1 ja O2 kategooria sõidukil või eritalituse autol kasutatakse naastrehve, peavad naastrehvid olema sõiduki kõikidel ratastel.
 
 2) naastude arv rehvis ei tohi olla suurem kui:
 rehvis, mille velje läbimõõt on =<13"  90
 rehvis, mille velje läbimõõt on =<15"  110
 sõiduauto rehvis, mille velje läbimõõt on >15"  130
 ülejäänud rehvidel  150
 
 3) sõidukil kasutatavates naastrehvides ei tohi naastude arv erineda rohkem kui 25% võrreldes suurima naastude arvuga rehviga;
 
 4) naastud peavad asetsema rehvis nii, et rehvi keskel on vähemalt 1/3 veerepinna laiusest naastamata.
 Uutel naastatud M1, N1, O1 ja O2 kategooria sõiduki rehvidel ei tohi naastud rehvi pinnast välja ulatuda rohkem kui 1,2 mm. Kasutuses olevatel naastatud M1, N 1, O1 ja O2 kategooria sõiduki rehvidel ei tohi naastud rehvi pinnast välja ulatuda rohkem kui 2,0 mm.
 
 5) rehvide naastamiseks võib kasutada naaste, mille staatiline torkejõud ja mass ei ole suuremad kui:
 M1 ja O1 kategooria sõidukil  120 torkejõud N ja mass 1,1 g või torkejõud 100 N ja mass 1,4 g;
 N1 ja O2 kategooria sõidukil  torkejõud 180 N ja mass 2,3 g;
 Naastul võib olla ainult üks tipp ja see ei või olla terav ega torujas;
 
 Kontrollimine:
 1) vaatluse, nihiku  ja kaaluga;
 Kontrolli võib teostada tehniline komisjon kogu võistluse vältel. Kontrolli käigus on tehnilisel komisjoni õigus eemaldada võistlusauto rehvist naast.
 
 Väino Liiva,
 võistluste direktor
 |  |  |       
 |