Kliki siia Kliki siia
Missugusele rallisarjale pöörad enim tähelepanu?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
autovaruosadonline.ee
www.veoautodevaruosad.com
Autodoc.ee
Topvaruosad.ee
RexBo.ee
top1autovaruosad.ee
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
timoanis.eu
rallifotod.eu
autod.ee
 
 
 

08. veebruar 2007 20:56
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg

Võistlusjuhend

Lahtised lumerajasõidu võistlused sõiduautodele Järvakandis

Registreeritud EAL-s nr 17/J

1. JÄRVAKANDI LUMEOVAAL

Võistluskoht Järvakandi alevi staadion
11.02.2007

2. VÕISTLUSTE KORRALDUS

Korraldaja: Meelistegevus, Noorkotkaste Järvakandi rühm
Võistluskoht: Järvakandi alevi staadion
Peakohtunik: Meelis Tomson 54521836
Rajameister: Marko Matson 5289261
Päästeteenistus: Marko Matson 5289261
Registreerimine: Arvo Tomson 5284251
Tehniline komisjon: Vahur Licht 53988291
Protokoll: Tiina Kasuk 55634221
Raul Metsaäär 5277329
Peaajamõõtja: Arvo Tomson 5284251
Perearsti õde: Andželika Jestafjeva 53307793

Ametlike teadete tahvel asub kohtunike bussi juures.

3. AJAKAVA

9.00–10.00 Registreerimine
8.00–9.45 Tehniline komisjon, treeningsõidud
9.45–10.00 Võistlejate koosolek
10.00-16.00 Võistlussõidud
~16.00 Võistluste lõpetamine

4. VÕISTLUSKLASSID
­
1. Kuni 18 aastased võistlejad - Juunior 2WD E - esivedu
2. Kuni 18 aastased võistlejad - Juunior 2WD T- tagavedu
3. Naised
4. 2WD E - esivedu
5. 2WD T - tagavedu
6. 4WD
7. Vabaklass

Võisteldakse tänavasõidurehvidega vastavalt "Jäärajavõistluste korraldamise üldalused".
Naastude arv rehvis ei tohi olla suurem kui:
• rehvis, mille velje läbimõõt on kuni 13" – 90;
• rehvis, mille velje läbimõõt on 14” ja 15" – 110;
• rehvis, mille velje läbimõõt on enam kui 15" – 130;
• rehvis, mille velje läbimõõt on 17” ja enam – 150;
väljaulatuva osa pikkus on max 2mm
Vabaklassis võib kasutada piikrehve, mis peavad vastama FIA/Rootsi MM nõuetele
- naastud peavad olema kõvast materjalist, teritamata, silindrilise kujuga
- naastu ristlõige peab moodustama kogu naastu ulatuses täisringi
- naast ei tohi olla torujas, seest õõnes ka mitte kulununa
- tüve osa läbimõõt kuni 9 mm
- naastu keskosa kõvasulami läbimõõt on vähemalt 2,5 mm. Südamik peab olema silindriline, homogeene ja risti lõigatud.
- naastu pikkus kuni 20 mm
- naastu kaal on kuni 4,0 grammi
- naastud tuleb rehvile kinnitada väljastpoolt
- naastude arv on kuni 20 tk. rehvi veerepinna ümbermõõdu iga vabalt valitud pikkusdetsimeetri kohta. Naastude arv loetakse 3 dm ulatuses, mõõtealasse ei tohi jääda üle 60 naastu.
- naastude töötlemine on keelatud. Naastud võivad erineda etteantud tingimustest ainult kulumise tagajärgedest tulenevalt.
Võistlusklass avatakse, kui on registreerunud viis võistlejat.

5. OSAVÕTJAD, REGISTREERUMINE, OSAVÕTUMAKS

Võistlejatel peab olema juhiluba.
Noorvõistlejad alla 18 eluaasta esitab lapsevanem/hooldaja kirjaliku avalduse võistlustel osalemiseks ja kohtunikekogu otsustab võistlustele sobivuse treeningsõidu järgi. Juuniorklassis sõitjal võib treener kaasa sõita ainult rajaga tutvumise ajal. Ühe võistlusautoga võib osaleda kaks võistlejat.

Auto esitatakse tehnilisele komisjonile kontrolliks koos täidetud registreerimislehega.
Registreerimisel esitatakse:
1. Registreerimisleht koos tehnilise komisjoni otsusega
2. Tasutakse osavõtumaks. Stardimaks juunior 50.- ja täiskasvanud 100.-
3. Juhiluba või juhtimisõiguse puudumisel avaldus võistlusteks osalemiseks.

6. VÕISTLUSRADA

Stardivad 2 autot vastassirgete keskelt.
Sõidetakse 2 korda 4 ringi.
Staadioni ring pikkus ~400 m, raja laius 8-10 m.
Rada tähistatud, sõidusuund vastu päeva, stardisirge 50 m.

7. VÕISTLUSTE LÄBIVIIMINE, DISTANTS, TULEMUSED

Start lipuga, starter asub staadioni keskel.
Start töötava auto mootoriga.
Sõidetakse 2x4 ringi aja peale vastu päeva.

Karistused:
Valestardi sooritamule +10 s antud sõidule
Võistlusjuhendi korduv mittetäitmine toob kaasa võistleja diskvalifitseerimise
Parema võistlussõidu tulemuse järgi koostatakse edetabel.

8. AUTASUSTAMINE

I koha võitjaid premeerib OÜ Tulihein kütusega.
Võistlusklasside kolme parimat autasustatakse diplomi ja mälestusesemega.

9. OHUTUS

Kiivri kasutamine ja turvavööde kinnitamine kohustuslik nii treeningu ja kui ka võistlussõidu ajal. Treening- ja võistlussõitudes võib autos viibida ainult juht va. noorteklassis.

10. VASTUTUS

Võistluse korraldajal on õigus teha võistlusjuhendis kohapeal muudatusi lähtuvalt võistlejate arvust, ilmastikutingimustest ja raja seisukorrast informeerides sellest võistlejaid ja otsus pannakse prindituna teadete tahvlile.

VÕISTLUSTE KORRALDAJA EI VASTUTA VÕIMALIKE ÕNNETUSTE JA NENDE TAGAJÄRGEDE EEST.

VÕISTLUSTE KÄIGUS TEKITATUD VARALISE KAHJU HÜVITAB KAHJU TEKITAJA!
Artikli juurde
22.11.2021
Tehumardi rallist osavõtnud olid oodatud Saaremaale
Artikli juurde
26.11.2021
Avaldati Lada Classic Cup'i autode tehnilised tingimused
Artikli juurde
20.11.2021
Valmis rallikrossi ja jäärajasõidu esialgne kalendriprojekt
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.11.2021
Saaremaa ralli 2021 (0)
12.11.2021
Klubi Allik Racing 2021 (0)
12.11.2021
Hiiumaa rahvaralli 5-6.11.21 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
23.11.2021 16:11
Best of 2021 (0)
09.11.2021 22:34
Hiiumaa rahvaralli 2021 (1)
04.11.2021 21:50
Tarvastu Karikas 2021 5.etapp (1)
22.10.2021 20:50
SAAREMAA RALLY 2021 (4)
11.10.2021 11:12
Saaremaa54rally2021 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia