Kliki siia Kliki siia
Kas pooldad monorehvi nõuet Eesti autoralli meistrisarjas?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Rando Aav
19. veebruar 2007 22:45
Loe kommentaare (6)
Trüki lehekülg

Andre Kurg esirattaveolise võistlusautoga rahul

Andre Kurg superkrossi sarja esimesel etapil Tallinnas. Foto: Pille RussiMullu 5. märtsil Taali krossil tagarattaveolisel autol debüteerinud Andre Kurg võistleb tänavu krossisarjades Lada Samaral. 13-aastane Antsla valla poiss kiidab: "Esiveolisega saab kiiremini edasi!"

Võrumaalt pärit noor sõitja Andre Kurg on uue autoga osalenud kolmel superkrossi karikasarja etapil. "Auto sai lõplikult valmis vahetult enne hipodroomi sõitu. Siis sõitsin Samaraga esimest korda. Peab ütlema, et oli väga harjumatu."

Vähene kogemus esirattaveolise auto roolis on Kure sõnul põhjus, miks konkurentidest keeruline jagu saada. "Alguses läks auto üldse käest ära. Tagavedusega oli lihtne, kui hakkas külge loopima, lasid gaasi maha. Samaraga tulid seetõttu aga spinnid. On vaja rool põhja keerata ja gaasi anda," jagab ta värskeid muljeid.

Jaanuaris Tallinna hipodroomil peetud avaetapil oli Kurg noorteklassis seitsmes, teisel etapil Taalis üheksas. "Hipodroomil mööda ei saanud," ütleb ta, "Taalis läks viimasel ringil sassi. Kukkusin kolmandalt kohalt kümnendaks - viskas külje ette ja teised pääsesid mööda."

Äsjase Põltsamaa etapi võtab seal "disklafi" saanud noormees kokku sõnadega: "Seal olid meil valed naelad. Olin kokkuvõttes neljas - 16 sekundit parem viiendast. Auto on väga hea, saab kiiremini edasi kui tagaveoga."

1995. aastal toodetud, mullu Soomest soetatud ja aastavahetusel Eestis võistlusautoks ehitatud Lada Samara on Andre Kure jaoks suur samm edasi. "See auto on edasiminek," on AMK Ligur Racingu ridades sõitev noorvõistleja rahul. "Auto on Liguri juures ehitatud - seal tehti puur ja mootor. Värviti Viljandis."

Sarnase disainlahendusega autol osaleb krossidel ka Joel Alliksaar. "Ligur Racingu tiimi esindaja Toomas Tammik tegi selle ettepaneku, et autod oleksid sama värvilahendusega. Tegelikult on kolmas auto veel, millega pidi Aivar Kenderi poeg sõitma hakkama," sõnab Andre Kurg.

Nii superkrossidel kui ka rallikrossidel osaleda plaaniv noormees on lisaks autole rahul ka tiimiga: "Mehaanikud on väga tublid!"



Foto: erakogu
Artikli juurde
03.10.2025
Saaremaa rallile registreerus 144 võistluspaari
Artikli juurde
02.10.2025
Eestlased võistlevad sel nädalal Horvaatias
Artikli juurde
02.10.2025
Arno Sillat: Kolm kriisi ja bürokraatia sundisid MOMU sulgema
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
03.09.2025
Kehala rallikross 30.08.2025 (0)
29.08.2025
Paide ralli 2025 (0)
27.07.2025
Piiroja rallikross 2025 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
29.09.2025 15:32
Kulbilohu rallikross 2025 (0)
23.09.2025 01:08
Rally Cēsis 2025 (0)
05.09.2025 01:00
Humus Paide Rally 2025 (1)
03.09.2025 13:06
Jääraja rehvid (0)
31.08.2025 09:41
EST RX + BRX / 5. ETAPP / KEHALA RING / 30.08.2025 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia