Kliki siia Kliki siia
Kui Eestis korraldatakse MM-ralli, kas lähed võistlust vaatama?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
autovaruosadonline.ee
www.veoautodevaruosad.com
Autodoc.ee
Topvaruosad.ee
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
timoanis.eu
rallifotod.eu
autod.ee
 
 
 

27. veebruar 2007 13:47
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg

Võistlusjuhend

Rahvasprint 2007 karikavõistlused
I etapp


Registreeritud EAL-s nr 27/RS

Pühapäev 04.03.2007 Võrtsjärv, Rannaküla, Rõngu vald, Tartumaa

1. VÕISTLUSE KOHT, AEG, AJAKAVA

1.1 Juhendi avaldamine internetis: 25.02.2007 (www.autosport.ee, www.motorsport.ee)

1.2 Registreerimine algab: Pühapäeval, 25.02.2007 internetilehel www.motorsport.ee

1.3 Registreerimine lõpeb: Reedel, 02.03.2007 kell 17.00

1.4 Stardinumbrid avaldatakse: Laupäeval, 03.03.2007

1.5. Võistluse ajakava:
08.00 – 10.45 registreerimine, dokumentide kontroll
08.15 – 11.00 autode tehniline kontroll
09.00 – 11.00 võistlusrajaga tutvumine jalgsi
11.35 võistlejate koosolek ja võistluse avamine
12.00 esimese võistlussõidu start
17.00 autasustamine (orienteeruvalt)

Võistluse täpne ajakava, võistlusraja skeem, stardijärjekord ja info võistluse teadetetahvlil kohtunike bussi juures.

2. KORRALDAJA, RADA

2.1. Võistlused korraldab Elva Autospordiklubi MTÜ
Võistluse direktor: TARMO JÄRVEOJA (5053437)
Võistluse juht: KULDAR SIKK (5221125)
Tehnilise komisjoni esimees: MARTIN TOOM (5015792)
Peaajamõõtja: TOOMAS SEPP
Võistluse sekretärid: MARGIT VIKS, MARE VIKS
Võistlusraja kate: jää
Võistlusraja pikkus: 3000 m

3. ARVESTUSKLASSID, VÕISTLUSAUTOD

3.1 MOSKVICH (peavad vastama Moskvich Liiga 2007 tehnilistele tingimustele)
3.2 2WD-A
3.3 2WD-B
3.4 4WD (lubatud kasutada Rootsi MM / FIA talirehve)
3.5 2WD-SPORT (lubatud kasutada Rootsi MM / FIA talirehve)
3.6 NAISED

3.7 Võistlusautod peavad vastama Rahvaralli ja Rahvasprindi Tehnilistele Tingimustele 2007 (www.motorsport.ee; www.autosport.ee).

3.8 Tehnilist kontrolli mitteläbinud võistlusautosid starti ei lubata (otsuse võtab vastu võistluse juht tehnilise komisjoni ettekirjutuse alusel).

3.9 Võistlusauto tehnilist seisundit, vastavust Rahvaralli ja Rahvasprindi Tehnilistele Tingimustele ja rehve võib korraldaja kontrollida kogu võistluse vältel, nõuetele mittevastavat autot vooru starti ei lubata. Tehnilistele nõuetele mittevastava auto tulemused võidakse tühistada – antud otsuse teeb võistluse juht.

3.10 Võistlusnumbrid ja reklaamkleebised väljastab korraldaja, numbrid paigaldatakse vastavalt mandaadis saadud juhistele võistlusautole võistleja poolt enne tehnilist kontrolli.

3.11 Juhul, kui võistleja keeldub või eemaldab võistluse ajal korraldaja poolt ettenähtud sponsorreklaami võistlusautol, lubatakse võistleja (vooru) starti peale kahekordse stardimaksu tasumist. Reklaamkleebise kuju või sisu muutmine, samuti mitteettenähtud kohta paigutamine võrdsustatakse eemaldamisega.

3.12 Nõuded rehvidele (MOSKVICH; 2WD-A; 2WD-B; NAISED):
1) kui M1, N1, O1 ja O2 kategooria sõidukil või eritalituse autol kasutatakse naastrehve, peavad naastrehvid olema sõiduki kõikidel ratastel.
2) naastude arv rehvis ei tohi olla suurem kui:
rehvis, mille velje läbimõõt on =<13" – 90
rehvis, mille velje läbimõõt on =<15" – 110
sõiduauto rehvis, mille velje läbimõõt on >15" – 130
ülejäänud rehvidel – 150
3) sõidukil kasutatavates naastrehvides ei tohi naastude arv erineda rohkem kui 25% võrreldes suurima naastude arvuga rehviga;
4) naastud peavad asetsema rehvis nii, et rehvi keskel on vähemalt 1/3 veerepinna laiusest naastamata.
Uutel naastatud M1, N1, O1 ja O2 kategooria sõiduki rehvidel ei tohi naastud rehvi pinnast välja ulatuda rohkem kui 1,2 mm. Kasutuses olevatel naastatud M1, N 1, O1 ja O2 kategooria sõiduki rehvidel ei tohi naastud rehvi pinnast välja ulatuda rohkem kui 2,0 mm.
5) rehvide naastamiseks võib kasutada naaste, mille staatiline torkejõud ja mass ei ole suuremad kui:
M1 ja O1 kategooria sõidukil – 120 torkejõud N ja mass 1,1 g või torkejõud 100 N ja mass 1,4 g;
N1 ja O2 kategooria sõidukil – torkejõud 180 N ja mass 2,3 g;
Naastul võib olla ainult üks tipp ja see ei või olla terav ega torujas;

4. OSAVÕTJAD

4.1 Kõik võistlejad peavad mandaadis esitama kehtiva võistlejakaardi või EAL võistlejalitsentsi, võistlusauto tehnilise passi, kehtiva liikluskindlustuse poliisi ja sõiduki kasutusõigust tõendava dokumendi (vajadusel). Lisaks peavad klassides 2WD-SPORT ja 4WD (kehtiva EAL tehnilise kaardiga võistlusautod) osalevad võistlejad esitama mandaadis võistlusauto kehtiva EAL tehnilise kaardi ja registreerijalitsentsi.

4.2 Ühel autol võib võistelda kuni kaks võistlejat, kes mõlemad tasuvad osavõtumaksu.

4.3 Kui võistlusautoga osaleb kaks või enam võistlejat, tohib võistlussõidu ajal olla nähtaval ainult õige stardinumber. Ülejäänud stardinumbrid tuleb võistlejal sõidu ajaks üle teipida või kinni katta (teine number ei tohi olla loetav).

Võistlejakaarti ei ole võimalik osta kohapeal! Võistlejakaardi saamiseks täita taotlus www.autosport.ee . Kõik muu info samal aadressil! Võistlejakaart sisaldab kindlustust, kehtib 2007. a lõpuni, hind 480 EEK.

5. VÕISTLUSTE KÄIK

5.1 Võistlusrajaga tutvumine toimub ainult jalgsi.
5.1.1 Võistlusrajaga tutvuma pääseb ajavahemikus 9.00-11.00.

5.2 Hilinenud võistlejaid starti ei lubata.

5.3 Valestardi eest on karistus 10 s.

5.4 Kui võistleja ei stardi 20 s jooksul, loetakse võistleja katkestanuks antud võistlussõidus.

5.5 Sõidetakse 3 vooru. Igas voorus fikseeritakse raja läbimise aeg ning vooru kiireim omas arvestusklassis saab ühe punkti, teise aja saavutanu saab kaks punkti jne.

5.6 Etapi paremusjärjestus selgitatakse kolmest voorust kahe parema tulemuse summeerimisel. Etapi tulemuse saamiseks peab võistleja läbima vähemalt kaks sõiduvooru. Võrdsete punktide korral saab määravaks parim aeg mistahes voorus. Võrdsete punktide ja võrdse parima aja korral mistahes voorus saab määravaks esimese vooru võistlussõidu parim aeg.

5.7 Kõik tulemused vastavalt finišiprotokollidele.

5.8 Hooldusalalt väljumine keelatud. Hooldusalal maksimaalne kiirus 30 km/h!

5.9 Rajatähiste esialgselt kohalt liigutamised, ümberajamised ja ‘stopp’ märgi juures peatumise eiramine fikseeritakse faktikohtunike poolt. Iga fikseeritud rikkumise eest lisatakse võistleja vooru ajale 10 trahvisekundit. Rajamärgistuse eiramine annulleerib tulemuse antud voorus.

5.10 Korraldaja võib teha muudatusi stardijärjekordades, kui klassides on vähe võistlejaid ja kui teise vooru stardijärjekorda klassisiseselt ümberpööramisi tehes ei suudeta tagada sujuvat ning graafikutihedat võistlust. Samuti võib korraldaja ümber paigutada sõitjaid, kes võistlevad kahekesi ühe ja sama autoga.

6. VASTULAUSED

6.1 Vastulause esitamise aeg on kuni 15 min peale esialgsete tulemuste avaldamist. Vastulause kautsjon 3000 EEK.

6.2 Vastulaused mootori kubatuuri kohta võib erandkorras kohapeal vajalike mõõteseadmete puudumisel lahendada kolme tööpäeva jooksul peale võistlust, õigustatud vastulause korral kuuluvad auhinnad hilisemale ümberjagamisele.

6.3 Kõik kulud auto kontrollimiseks ja transpordiks tuleb katta
a) hagejal, kui vastulauset ei rahuldatud ning
b) kostjal, kui vastulause rahuldati.

6.4 Võistluse juht hindab vastulause põhjendatust ning vastavalt sellele otsustab, kas vastulause võetakse arutusele või mitte.

7. OSAVÕTUMAKSUD

7.1 Osavõtumaks kõigis klassides: 500 EEK.

7.2 Kahes erinevas klassis võistlemine on keelatud.

7.3 Osavõtumaksu tasumine toimub ülekandega korraldaja kontole:
Elva Autospordiklubi MTÜ
Hp: 221026578531
Selgitus: sihtotstarbeline annetus (võistleja nimi).
Ülekandega tasumisel palume võistluse mandaati kaasa võtta maksekorralduse väljatrükk.
Osavõtumaks peab olema laekunud korraldaja arveldusarvele enne registreerimise lõppemist (Neljapäev, 02.03.2007 kell 17.00).

7.4 Võistlusele hilinenud või mitteilmunud võistlejatele osalustasu ei tagastata.

7.5 Korraldaja tagastab 50% makstud osavõtumaksust võistlejale, kes teatab oma mitteosalemisest kuni 03.03.2007 kell 17.00 kirjalikult e-maili aadressile: kuldar@elvaask.ee

8. AUTASUSTAMINE

8.1. Arvestusklassi kolme parimat autasustatakse karikatega.

8.2. Korraldaja ja sponsorid võivad välja panna eriauhindu.

9. VASTUTUS

Võistluste korraldaja ja EAL ei vastuta võimalike õnnetuste ja nende tagajärgede eest.

10. LISASÄTTED

10.1 Korraldaja jätab endale õiguse teha mõjuvatel põhjustel muudatusi võistluse toimumise ajas, kohas, ajakavas ja võistluse käigus.

10.2 Korraldajal on õigus eemaldada võistluselt koos tulemuste tühistamisega käesolevat juhendit mittetäitvad, samuti ebakained, ebasportlikult ja ebaviisakalt käituvad võistlejad.

Muudes küsimustes lähtutakse Rahvasprindi Võistlusmäärusest ja Rahvaralli ja Rahvasprindi Tehnilistest Tingimustest.
Kliki siia
Artikli juurde
05.07.2020
Moskvalane vedas Ilveseid debüütrallil alt
Artikli juurde
01.07.2020
Veoautokrossi uus hooaeg lükatakse käima Ohekatkus
Artikli juurde
01.07.2020
Viru rallil plaanib osaleda üle 80 võistluspaari
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
06.07.2020
Viru ralli 04.07.2020 (0)
25.05.2020
Laitse superkross 24.05.2020 (0)
22.03.2020
VFTS (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
07.07.2020 00:01
Vedrustus (0)
06.07.2020 18:35
Viru ralli 2020 (7)
28.06.2020 02:13
Piiroja Karikas 2020 4. etapp (0)
22.06.2020 23:14
Superkross, auto24ring, 21.06.2020 (0)
07.06.2020 23:25
AG Suvekarikas 2020 .Kehala (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia