Kliki siia Kliki siia
Milline on teie haridustase?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
autovaruosadonline.ee
www.veoautodevaruosad.com
Autodoc.ee
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
timoanis.eu
rallifotod.eu
autod.ee
 
 
 
Rando Aav
08. mai 2007 12:17
Loe kommentaare (4)
Trüki lehekülg

Taivo Jaansoo auto kihutas legendivea tõttu võssa

 Loe lisaks
Kristo Puusepp ja Külvar Mand jõudsid klassivõiduni

Tallinna ralli Lepaste katsel lõhuti poolsada rehvi

Saarlased noppisid Tallinna rallilt kaks klassivõitu

Egon Kaur ammutas Tallinna rallilt kogemust

Salurile Tallinna rallilt väärtuslik poodiumikoht

Rainer Ausil libises esikoht käest eelviimasel katsel

Jaanus Murakas säilitas karikasarjas kolmanda koha

Rainer Aus tõusis kahe etapi järel meistrisarja liidriks

 Foto: Simo Kell
Tallinna ralli teine kiiruskatse katkestati Taivo Jaansoo ja Meelis Piiri rajalt väljasõidu tõttu. Kolmandat korda sportlikul rallil osalenud piloodi sõnul palus turvateenistus katse peatada, kuid see polnud vajalik.

Rallipaari Taivo Jaansoo - Meelis Piir Mitsubishi Lancer Evo 3 paiskus teisel kiiruskatsel sadakond meetrit enne finišit rajalt välja ja tegi kolm tiiru üle katuse.

"Kurv oli vähe valesti kirjutatud. See oli legendi kirjutamise viga. Sai liiga kiire hooga kurvi mindud ja auto kandus välja. Känd lõi metsa ära. Legendis oli P2, aga oleks võinud P3 kirjutada," lausus Jaansoo.

"Pealtnägijate kinnitusel käisime kolm ja pool korda üle katuse. Aga pääseme plekiringiga, kuna maapind oli õnneks pehme ja turvapuur jäi terveks. Õnnelik juhus, et suuri kände aknast sisse ei tulnud."

Pärast uperpalli süttis õliradiaatorist mootoriplokile tilkunud õli, ent vaid ehmatusega pääsenud võistlejad said tule autos olnud kustutiga summutatud.

Kuigi võistlejad täiendavat abi ei vajanud, reageeris turvateenistus üle ning rajale saadeti kiirabi. "Tegu oli selgelt ülereageerimisega," kinnitas võistluse juht Margus Karjane. "Ralli reglemendi järgi saab kõik katsed peatada ainult võistluse juhi korraldusel. Antud juhul oli olukord niisugune, et katsevanem lasi kiirabi peale ja siis teavitas mind. Kiirabil polnud mingisugust mõtet. Aga kui kiirabi läheb rajale peale, siis katse peatatakse."

Taivo Jaansoo ütles, et kiirabi tõepoolest ei vajatud, kuid turvamehele öeldi, et pärast katse lõppu võiks neile stardist täiendavalt ettevaatusabinõuna ühe tulekustuti saata. "Tule saime ise kustutatud. Kustutussüsteem oli lahti tõmbamata, seda polnud vaja kasutada. Ütlesime vaid, et lase pärast üks kustuti tuua."



Leegid teisegi auto kapoti all

Teise võistluspäeva avakatsel hakkas Erko Eriste ja Alo Ivaski Lada Samara mootorist kostma ärevust tekitavaid hääli, kirjutas Pärnu Postimees.

"Umbes kolm kilomeetrit enne katse lõppu tuli surve karterisse ja selleks ajaks, kui finišisse jõudsime, lõid kapoti alt juba leegid välja," rääkis Eriste. "Vene tehnikaga saab väga kiiresti sõita, kuid taas veendusin, et enne rallit tuleb mootor üksipulgi lahti võtta ja kõik detailid hoolikalt üle vaadata."
Artikli juurde
09.08.2018
Kaua veel saab Kalmer Vaht Žiguliga võimsamate autode vastu? (0), 1139
Artikli juurde
12.08.2018
Rallimees Murakas tõi endale rallikrossilt võidukarika (0), 1042
Artikli juurde
09.08.2018
Karl Kruuda asub sel kuul võistlema Hiinas (0), 829
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
13.08.2018
Vasalemma rallikross 11.08.2018 (0)
06.08.2018
Kehala rallikross 04.06.2018 (0)
29.07.2018
Soome ralli 2003 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
07.08.2018 00:07
Samsonas Rally (0)
03.08.2018 12:41
Shell Helix Rally Estonia 2018 (11)
01.08.2018 10:55
A1M Motorsport Otepää Rahvasprint 2018 22.09.2018 (0)
10.07.2018 10:58
LAITSE RALLYPARK BMW CUP 3. etapp Sprint 8.07.2018 (0)
26.06.2018 15:05
Hyundai Motorsport Test (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia