Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
29. juuni 2007 16:31
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg

«Ei jätkunud kainet mõistust, tuli võidusõidupalavik»

 Loe lisaks
Ralli jäi Merilool käigukasti rikke tõttu pooleli

Meriloo naudib probleemide kiuste Portugalis võistlemist

Mait Meriloo alustab rallivõistlust optimistlikult

Meriloo ja Kallaste lähevad Portugalis seitsmendana rajale

Mait Meriloo võistleb Portugalis uue ralliautoga

Mait Meriloo - Peep Kallaste autol Mitsubishi Lancer Evo 9. Foto: Zona Rallyes
SATA Açores ralli avakatse kolmandal kilomeetril üle kivinuki sõites lõhkusid Mait Meriloo - Peep Kallaste oma Mitsubishi ratta. "Lähenemine võõrale rallile oli vale," tunnistas piloot.

Portugalis toimuva SATA Acores autorallil kaotasid Mait Meriloo - Peep Kallaste kolme sõidetud kiiruskatse järel liiderpaarile Bruno Magalhães - Paulo Grave neli minutit ja 2,3 sekundit. Juba võistluse alguses kogunes eestlastel ligi poolteise minutiline kaotus katsevõitjaile.

"Ei jätkunud kainet mõistust, tuli võidusõidupalavik," selgitas 7,47 kilomeetrisel katsel auto lõhkunud ja seetõttu ka järgmistel lisakatsetel tublisti aega kaotanud Mait Meriloo. "Esimesel katsel sõitsime ratta katki kivisse. Vahetasin rehvi, kuid midagi oli kõver ja ratas käis koopasse. Nüüd hoolduses vahetame katkised jupid välja."

"Oleme neli minutit maas. Võistlusmomendi mõttes on ralli läbi," nentis Portugali teedelt uue võistluskogemuse hankimist jätkav eestlane. "Kogemus on tõesti väga uus. Tee on kitsas ja kulgeb kaljude vahel. On rohkesti ebamugavaid kurve, kus eksimisruumi vähe. Tuleb hoida puhast sõidujoont ja sõita keset teed, et autot mitte lõhkuda," lisas ta.

Esikolmikusse mahtusid kolme kiiruskatse järel Bruno Magalhães - Paulo Grave (Peugeot 207 S2000), Fernando Peres - José Pedro Silva (Mitsubishi Lancer Evo 9) ja José Pedro Fontes - Fernando Prata (Fiat Punto S2000).

"Super 2000 klassi autod jätavad võimsa mulje," lausus Meriloo. "Liiguvad hullu hooga!"
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia