Kliki siia Kliki siia
Kas oled sel aastal külastanud mõnd võistlust väljaspool Eestit?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
autovaruosadonline.ee
www.veoautodevaruosad.com
Autodoc.ee
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
timoanis.eu
rallifotod.eu
autod.ee
 
 
 

15. juuli 2007 12:18
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg

Võistlusjuhend

Rahvusvaheline autoralli "Otepää 2007"
20.- 21. juuli 2007


AVALDATAKSE VÕISTLUSTE JUHEND
Aeg: Esmaspäev, 21. mai 2007. a.

ALGAB VÕISTLEJATE REGISTREERIMINE
Algab: Esmaspäev, 28. mai 2007 kell 12.00
Lõpeb: Neljapäev, 12. juuli 2007 kell 16.00
Rallirajal viibimine keelatud

OSAVÕTUMAKSUD
Osavõtumaksud osavõtjatele on järgmised:
Rühma A; N ja klassi E 10 autod meeskonna kohta 5000.- EEK
Rahvusliku rühma E autod meeskonna kohta 4000.- EEK
Veoautod meeskonna kohta 2000.- EEK
Võistkonna kohta (vt. 13.2.) 2000.- EEK
II liiga sõiduautod meeskonna kohta 1500.- EEK

AVALDATAKSE OSAVÕTJATE NIMEKIRI
Koht: Võistluste peakorter; www.motorsport.ee
Aeg: Reede, 13. juuli 2007

RAJADOKUMENTIDE VÄLJASTAMINE JA DOKUMENTIDE KONTROLL
Koht: Võistluskeskus Otepää Suusastaadion
Aeg: Kolmapäev, 18. juuli 2007 kella 17.00 - 21.00
Neljapäev, 19. juuli 2007 kella 07.00 - 09.00

VÕISTLUSRAJAGA TUTVUMINE (vt. Art. 8.5.)
Aeg: Neljapäev, 19. juuli 2007
Võistlusnumbrid kuni 60
09.00 - 13.00 võistlusrajaga tutvumine LK 3, LK 5
13.00 - 19.00 võistlusrajaga tutvumine LK 4 (LK 6), LK 7 (10), LK 8 (11), LK 9 (12)
Võistlusnumbrid üle 61
09.00 - 13.00 võistlusrajaga tutvumine LK 4 (LK 6), LK 7 (10), LK 8 (11), LK 9 (12)
13.00 - 19.00 võistlusrajaga tutvumine LK 3, LK 5

Reede, 20. juuli 2007
09.00 - 12.00 võistlusrajaga tutvumine LK 1, LK 2

TURBODE MARKEERIMINE
Koht: Otepää Suusastaadion, Tehnoülevaatuse telk
Aeg: Reede, 20. juuli 2007 vastavalt tehnilise ülevaatuse graafikule

TEHNILINE ÜLEVAATUS (Ajagraafik Art. 5.1.3)
Koht: Otepää Suusastaadion, Tehnoülevaatuse telk
Aeg: Reede, 20. juuli 2007 kella 07.00 - 16.00
16.30 - 18.00 II liiga ja veoautod
Peale TÜV-i on Kinnine Park (Parc Ferme)

OHUTUSAUTODE INSTRUKTAAž
Koht: Võistluskeskus Otepää Suusastaadion
Aeg: Reede, 20. juuli 2007 kell 16.15

VÕISTKONDADE REGISTREERIMINE
Algab: Esmaspäev, 28. mai 2007 kell 12.00
Lõpeb: Reede, 20. juuli 2007 kell 16.00

STARDIAEGADE AVALDAMINE
Koht: Võistluskeskus Otepää Suusastaadion
Aeg: Reede, 20. juuli 2007. a. kell 17.00 I ringi I osale
Reede, 20. juuli 2007. a. kell 23.00 II ringi II osale

STARDIAEGADE AVALDAMINE II liigale JA VEOAUTODELE
Koht: Võistluskeskus Otepää Suusastaadion
Aeg: Laupäev, 21. juuli 2007.a.orienteeruvalt kell 14.00 II ringi III osale

ŽÜRII I KOOSOLEK
Koht: Võistluskeskus Otepää Suusastaadion
Aeg: Reede, 20. juuli 2007 kell 16.30

VÕISTLUSTE START (Ei puuduta II liigat ja veoautosid)
Koht: Otepää Suusastaadion
Aeg: Reede, 20. juuli 2007 kell 18:30

VÕISTLUSTE KÄIK
Aeg: Reede, 20. juuli 2007
RALLI START:
18.30 - esimese võistlusauto start I ringi I osale, pikkusega 28,60 km,
sellest 2 LK pikkusega 11,70 km, kruus.
20.00 - esimene võistlusauto lõpetab I ringi I osa. Kinnine park
Laupäev, 21. juuli 2007. a.
08.00 - start II ringi II osale, pikkusega 124,80 km, sellest 4 LK pikkusega 48,80 km.
12.30 - esimene võistlusauto lõpetab II ringi II osa.
14.00 - start II ringi III osale pikkusega 150,80 km, sellest 6 LK pikkusega 69,60 km.
Start II liigale ja veoautodele vastavalt ajagraafikule orienteeruvalt 15.30

VÕISTLUSTE FINIŠ
Koht: Otepää Suusastaadion
Aeg: Laupäev, 21. juuli 2007 kell 18.30

TEHNILINE ÜLEVAATUS PÄRAST FINIŠIT
Koht: Otepää Suusastaadion
Aeg: Laupäev, 21. juuli 2007 kell 18.35
Parc Ferme

MITTEAMETLIKE TULEMUSTE AVALDAMINE
Koht: Võistluskeskus Otepää Suusastaadion
Aeg: Laupäev, 21. juuli 2007 kell 21.00

AUTASUSTAMINE
Koht: Ööklubi Comeback Otepää, Tartu mnt.16
Aeg: Laupäev, 21. juuli 2007, kell 22.00

AMETLIK TEADETETAHVEL (ATT)
Võistluste ametlik teadetetahvel asub Võistluskeskuses
Otepää Suusastaadionil

VÕISTLUSTE PEAKORTER
Võistluskeskus paikneb 21. maist 2007. a. kuni 18. juulini 2007. a.
Kanepis, Weizenbergi 63A Põlvamaal
tel. +372 79 77 770
mob. +372 53 47 0331
fax. +372 79 77 779
e-mail raadi2@hot.ee
Võistluskeskus avatud kella 12.00-17.00

VÕISTLUSKESKUS RALLI AJAL
Võistluskeskus ralli ajal paikneb 18. juulist kuni 21. juulini 2007
Tel. +372 600 54 20; +372 53 47 0331
Fax. +372 66 00 502
Aeg: K.18.07 17.00 - 21.00 Suusastaadion Otepääl
N. 19.07 07.00 - 20.00 Suusastaadion Otepääl
R. 20.07 08.00 - 23.00 Suusastaadion Otepääl
L. 21.07 07.00 - 21.00 Suusastaadion Otepääl

PRESSIKESKUS
Koht: Otepää Suusastaadion
Aeg: Reede, 20. juuli 2007 kell 14.00-23.00
Laupäev, 21. juuli 2007 kell 08.00-21.00

I KORRALDAJA

1.1. Määrang
Rahvusvahelise autoralli "Otepää 2007" korraldab MTÜ KLUBI SYRUS RALLY
20.–21. juulil 2007. a. vastavuses FIA Spordikoodeksiga, FIA Spordikoodeksi lisadega, rallivõistluste Üldmäärusega, EAL Võistlusmäärustikuga käesoleva Võistlusjuhendi alusel.
Võistlusjuhend on avaldatud paberkandjal 21. maist 2007. a.
Võistlus on registreeritud FIA rahvusvahelises kalendris NEAFP 1.00015672
Võistlus on registreeritud EAL-s No. 59/R

1.2. Vanemametnikud
Žürii liikmed: Juhan Mänd (Eesti), Alexey Ershov (Venemaa), Andu Värton (Eesti)
Žürii sekretär: Kristi Jeenas (Eesti)
EAL turvavaatleja: Eedo Raide (Eesti)
Võistluse juht: Aivar Parts (Eesti)
Võistluse juhi asetäitja: Margus Karjane (Eesti)
Rajameister: Hillar Roose (Eesti)
Julgestuse ülem: Kalle Reinart (Eesti)
Tehnilise kom. esimees: Voldemar Borkman (Eesti)
Peaajamõõtja: Toomas Sepp (Eesti)
Tulemused: Tarvo Tamm (Eesti)
Pressikeskuse juhataja: Rein Luik (Eesti)
Service pargi vanem: Marko Roose (Eesti)
Võistlejate vahenduskohtunik: Tõnu Vunn (Eesti)
Võistluse sekretär: Helvi Merirand (Eesti), Margit Viks (Eesti)

1.3.Ametnike ja kohtunike eraldusmärgid
võistlejate vahenduskohtunik punane vest kirjega „Competitors Relations Officer“
Lisakatse vanem punane vest kirjega „Stage Commander“
Lisakatse turvapealik roheline vest kirjega „SS Safety Officer“

II ÜLDMÄÄRANGUD

Art. 2. Seeriavõistlused

2.1. Autoralli "Otepää 2007" on Eesti MV IV etapp autorallis sõiduautodele.
2.2. Autoralli "Otepää 2007" on Eesti KV II etapp autorallis veoautodele.
2.3. Autoralli "Otepää 2007" on Eesti KV IV etapp autorallis II liigale.

III VÕISTLUSRAJA ÜLDKIRJELDUS

3.1. Üldandmed

Raja kogupikkus:304,20 km
Kiiruskatsete arv: 12
Kiiruskatsete kogupikkus: 130,10 km
LK toimuvad kruusakattega teedel.
Rada koosneb 2 ringist, mis on jaotatud 3 osaks
Korduvkatsete arv: 4
Tutvutav LK kogupikkus: 89,30 km
Ralliraja detailide kirjeldus, ajagraafik, kontrollpunktid esitatakse Legendis.

3.2. Eeltutvumiskeeld.
Võistlejatel, registreerijatel või nende esindajatel on keelatud viibida enne 19. juulit 2007.aastat kella 09.00 järgmiste asustatud punktide vaheliste kujutletavate joontega piiritletud maa-aladel:
¤ Rõngu – Saverna – Sõmerpalu – Antsla – Laatre – Puka – Rõngu
Politsei või korraldajate poolt avastatud rikkujaid starti ei lubata.
Keelualad avaldatakse EAL internetilehel www.autosport.ee ja www.motorsport.ee

IV VÕISTLUSAUTOD

Art. 4 Võistlusautod

Võistlema lubatakse FIA Võistlusmäärustiku Lisa J kohaseid rühmade A ja N autosid, samuti rahvuslike
rühmade autosid vastavuses ASN-de tehnilistele eeskirjadele.

4.1. Eritingimused
4.1.1. Põhjakaitsed on lubatud.
4.1.2. Porikaitsekummid on lubatud
4.1.3. Paigaldatavad tulekustutussüsteemid peavad vastama FIA VM Lisa J Art 253.7., kusjuures
A-rühmas kohustuslik
N-rühmas kohustuslik
E-rühmas soovituslik (vastavalt ASN-de määrustele)
Käsikustutid on kohustuslikud kõikides rühmades, samuti esmaabipakend ning ohukolmnurk
(soovitav lisaks kollase tulega vilkuv taskulamp).
4.1.4. Radariavastaja (antiradari) paigaldamine ja kasutamine on keelatud.
4.1.5. Kasutada on lubatud vaid ühte varuturbot igal ringil.
Rikkumisega kaasneb eemaldamine võistlustelt.
4.1.6. A ja N rühma autodel turvakilede olemasolu küljeakendel kohustuslik.

4.2. Masinaklassid.
4.2.1. Seeriautod N-rühm:
klass 2 kuni 2000 cc
klass 3 üle 2000 cc (s.h. S2000)
4.2.2. Turismiautod A-rühm:
klass 5 kuni 2000 cc (s.h. S1600, R3)
klass 6 üle 2000 cc (s.h. WRC)
4.2.3. Rahvuslik E-rühm
klass 7 kuni 1600 cc
klass 8 1600 kuni 2000 cc
klass 9 üle 2000 cc
klass 10 4WD; 2WD turbo
klass 11 veoautod GAZ 51 ,GAZ 52 ja GAZ 53
II liiga sõiduautod

4.3. Kui klassis on 3 või vähem startinud autot, võidakse need zhürii otsusega ühendada kõrgema klassiga antud rühmas.

V OSAVÕTUAVALDUS, REGISTREERIMINE

Art. 5 Osavõtuavaldus, registreerimistähtajad

5.1.Võistlusest võib osa võtta iga füüsiline või juriidiline isik, kellel on kehtiv registreerijalitsents.
5.1.1. Juhendi lisana avaldatud osavõtuavalduse vorm peab täidetuna ja allkirjastatult laekuma hiljemalt 16. juuli 2007. aastaks, kella 16.00 koos osavõtumaksu tasumisega.
Kaardilugeja andmeid võib esitada või täpsustada 20. juuli 2007.a. kella 16.00-ni. (TÜV lõpuni)
Kui osavõtuavaldus saadeti faksi või elektrooniliselt peab avalduse allkirjastama raja dokumentide vastuvõtmisel.
5.1.2 Võistlejate esindaja või mehaanikud peavad tehnilisele ülevaatusele saabudes esitama järgmised kehtivad dokumendid:
Volikiri võistlusauto kasutamise kohta I piloodi nimele
Võistlusauto tehniline pass
Liikluskindlustus või Green Card
ASN poolt väljastatud võistlusauto tehniline kaart
A ja N rühma autode kohta homologatsiooniraamat koos lisadega
Võistlejate sõiduvarustus (kiivrid, sõidukombinesoonid jne.)
Võistlejad ei pea viibima tehnilisel ülevaatusel.
5.1.3. Tehniline ülevaatus enne starti
Iga võistlusel osalev auto peab saabuma tehnilisele ülevaatusele reedel, 20. juulil 2007. a. järgmise graafiku järgi:
07.00-08.00 “ 1 - 15
08.00-09.00 “ 16 - 30
09.00-10.00 “ 31 - 45
10.00-11.00 “ 46 - 60
11.00-11.30 ” 61 – 67
11.30-12.00 lõuna
12.00-13.00 “ 68 - 82
13.00-14.00 “ 83 – 97
14.00-15.00 “ 98 – 112
15.00-16.00 “ 113 - 130
16.00-16.15 “ Ohutusautod, VIP
16.30-18.00 “ II liiga autod ja veoautod
Graafiku rikkumisel rahatrahv 1000.- EEK
Tehniline ülevaatus ja dokumentide kontroll toimub Otepääl, Suusastaadionil tehnoülevaatuse telgis
Küljenumbrid ja reklaamid peavad olema autole kinnitatud enne tehnilisele ülevaatusele saabumist.
5.1.4. Turbode markeerimine toimub reedel, 20. juulil 2007. a, Otepääl, Suusastaadionil tehnoülevaatuse telgis vastavalt tehnilise ülevaatuse graafikule.

5.1.5. Peale TÜV paigutatakse autod Parc Ferme-sse.

5.2. Starti lubatakse esimesel päeval kuni 130 autot.

VI OSAVÕTUMAKSUD, KINDLUSTUS

Art. 6. Osavõtumaksud

6.1. Osavõtumaksud osavõtjatele on järgmised:
rühma A ; N ja klass E 10 autod meeskonna kohta 5000.- EEK
rahvusliku rühma autod meeskonna kohta 4000.- EEK
veoautod meeskonna kohta 2000.- EEK
võistkonna kohta 2000.- EEK (vt. 13.2.)
II liiga 1500.- EEK
6.1.1. Eeltoodud maksud on kehtestatud nendele võistlejatele, kes nõustuvad korraldaja reklaamidega võistlusautol.
6.1.2. Võistleja võib keelduda korraldaja reklaamidest enne 12. juulit 2007. a, märkega osavõtuavaldusel, siis on eeltood
ud maksud kahekordsed. Keelduda ei saa rallitunnuse ja võistlusnumbriga seotud reklaamidest.
6.1.3. Maksud tuleb sooritada korraldaja arvele (ülekandekulud maksjalt)
a/a 221026218309 HANSAPANK, kood 767
MTÜ Klubi Syrus Rally
Selgituses: sihtotstarbeline annetus ja võistlejate NIMED

6.2. Osavõtuavaldusi käsitletakse ainult siis, kui osavõtumaksud on laekunud korraldajale täies ulatuses, või osavõtuavaldusele on lisatud avaldaja ASN garantiikiri.

6.3. Osavõtumaksud tagastatakse:
6.3.1. osavõtuavaldust ei rahuldatud
6.3.2. korraldaja tagastab 50% osavõtumaksust kui ralli ei toimunud korraldajast mitte olenevatel põhjustel
6.3.3. korraldaja tagastab 25% osavõtumaksust kui võistleja ei saanud startida vääramatu jõu mõjul eeldusel, et toimunu kohta laekub korraldajale ASN-i vastav tõend.

6.4. Kindlustus
6.4.1. Kõik võistlusautod peavad omama kehtivat liikluskindlustust või Rohelist Kaarti.
Liikluskindlustus katab tsiviilvastutuse kolmandate osapoolte ees. Võistluse ajal kehtib Eesti Liikluskindlustuse seadustik.
6.4.2. EAL korraldusloaga kaasneb ralli kindlustus kolmandate osapoolte ees kiiruskatsetel 3.500.000 kr ulatuses (poliisi nr. 88981 Seesam Kindlustuse AS).

VII REKLAAM

7.1. Korraldaja poolt väljastatud võistlusnumbrid ja rallitunnus peavad olema paigaldatud võistlusautole enne tehnilisse komisjoni saabumist vastavalt Lisale 1 ja jääma autole võistluste lõpuni. Korraldaja poolt antud võistlusnumbrite ja rallitunnuse vähendamist ja lõikumist käsitletakse käesolevas punktis rikkumisena.
Rikkumise korral rahatrahv 5000.- EEK

VIII ÜLDKOHUSTUSED

Art. 8 Üldkohustused

8.1. Võistlejate sõiduvarustuse ja kiivrite vastavust FIA ja EAL määrustikele kontrollitakse tehnilise ülevaatuse käigus.

8.2. Võistlusrajaga tutvumise, võistlusmäärustiku ja antud Juhendi täitmist võistlejate poolt kontrollivad faktikohtunikud.
Faktikohtunike nimekiri koos tööülesannete loeteluga avaldatakse Bülletääniga.

8.3. Määrustike rikkumised rajal registreeritakse ajakaardile.

8.4. Võistlusnumber ja -tunnus
8.4.1. Korraldaja väljastab igale meeskonnale rallitunnuse kleebise, mis tuleb kinnitada võistlusauto esikapotile kogu ralli ajaks. (LISA 1).
Rallitunnus ei tohi (ka mitte osaliselt) katta auto registreerimisnumbrit
8.4.2. Korraldaja väljastab igale meeskonnale kaks võistlusnumbrit, need tuleb kinnitada võistlusauto mõlemale esiuksele ja küljeakna kleebisenumbrid tagumistele küljeakendele (LISA 1) kogu ralli ajaks.

8.5. Rajaga tutvumine
8.5.1. Osavõtjatele väljastatakse rajaga tutvumiseks kogu dokumentatsioon võistluskeskusest aadressil
Otepää, Suusastaadion alates 18. juuli kell 17.00-21.00 ja 19. juuli kell 07.00-09.00.
8.5.2. Allkirjastades rajadokumentide kättesaamise, peab osavõtja teatama korraldajaile täpsed andmed treeningauto kohta, esitama oma mobiiltelefoni numbri ning teatama oma majutuskoha ralli ajal.
8.5.3. Võistlusmaterjalide kättesaamiseks peab iga võistlusel osalev meeskond saabuma meeskonna liikmetega ja esitama kõik osalemiseks vajalikud kehtivad dokumendid:
- täidetud ja allkirjastatud osavõtuavalduse koopia
- registreerijalitsents
- sõitjalitsentsid (A ja N rühmas RV- litsentsid)
- välisvõistlejaid ASN stardiluba (templijäljend osavõtuavaldusel, ASN erikiri või RV litsentsi pöördel
- autojuhiload
- välisvõistlejatel elukindlustuse poliis
8.5.4. Katsetel viibimine rajaga tutvumiseks on lubatud alates
19. juulist kella 09.00-st kuni 20. juulini kella 12.00-ni järgmiselt:

Neljapäev, 19. juuli 2007
Võistlusnumbrid kuni 60
09.00 - 13.00 võistlusrajaga tutvumine LK 3, LK 5
13.00 – 19.00 võistlusrajaga tutvumine LK 4 (LK 6 ), LK 7 ( 10 ), LK 8 ( 11 ), LK 9 ( 12 )
Võistlusnumbrid üle 61
09.00 - 15.00 võistlusrajaga tutvumine LK 4 (LK 6 ), LK 7 ( 10 ), LK 8 ( 11 ), LK 9 ( 12 )
13.00 – 19.00 võistlusrajaga tutvumine LK 3, LK 5

Reede, 20. juuli 2007
09.00 – 12.00 võistlusrajaga tutvumine LK 1, LK 2

Kõikide katsetega saab tutvuda kaks (2) korda, mis fikseeritakse faktikohtunike poolt.
Võistlusrajaga tutvumine enne 19. juulit kella 09.00 toob endaga kaasa stardikeelu. (vt. Art. 3.2.)

Lisakatsetega tutvumise korra rikkumist (viibides kiiruskatsetel Juhendis ettenähtust rohkem arv kordi) karistatakse alljärgnevalt:
esimene kord – rahatrahv 5000 EEK
teine kord – kuni võistlustele mittelubamine

Lisakatsetega tutvumise ajagraafiku rikkumist (viibides kiiruskatsetel Juhendis ettenähtud kellaaegadest enne või pärast ) karistatakse alljärgnevalt:
esimene kord – rahatrahv 5000 EEK
teine kord – kuni võistlustele mittelubamine

8.5.5. Lisakatsetel on keelatud sõita vastu võistlussuunda.
8.5.6. Rajaga tutvumisel on kiiruskatsetel üldine kiirusepiirang 80 km/h, kui see pole alandatud liiklusmärkidega, korraldaja märkidega või tähistustega legendis. Sõitma peab LE kohaselt ja nõnda, et mitte mingil moel ei segaks teisi liiklejaid ega ei häiriks rajaäärseid elanikke.
Tutvumisreeglite järgimist kontrollib korraldaja ja politsei, rikkujaid karistatakse. Radariavastaja paigaldamine keelatud, selle kasutamisel ja avastamisel ei lubata starti.

Võistlusrajaga tutvumisel kiirusepiirangu rikkujaid karistatakse alljärgnevalt:
esimene kord - rahatrahv 1000.- EEK
teine kord - rahatrahv 2000.- EEK
kolmas kord - žürii otsus

8.5.7. Tutvumisautod
Rajaga tutvumiseks võib kasutada liikluseeskirjadele vastavaid seeriaviisil valmistatud üldliikluseks ettenähtud sõiduautosid (FIA GP Art. 14.3).
Rehvid vastavalt LE nõuetele. Lubatud kasutada sportrehve mille turvismustri sügavus ei ületa 8 mm.
Tutvumisautode ülevaatus ja tähistamine toimub Otepääl, Suusastaadionil Võistluskeskuse juures, rajadokumentide väljastamisel.
Tutvumisautod tuleb tähistada kleebisega ,milline peab asetsema tuuleklaasi parempoolses ülanurgas.

8.6. Kõik tutvumisreeglite rikkumised käsitletakse zhürii poolt, kes võib rakendada karistusi FIA VM Art. 152 jt alusel.Vastavad ettekanded saadetakse vajadusel rikkujate ASN-dele.

8.7. Testikatset organisaator ei korralda.

8.8. Kõik korraldaja poolt määratud trahvid peavad olema tasutud 20.07.2007 kella 16.00-ks Võistluskeskusesse, Otepää Suusastaadionil.

IX RALLI KÄIK

9.1. Võistluste ametlik aeg on Eesti aeg, ,ajasignaale edastab täistundidel Eesti Raadio.

9.2. START
Ralli esimese auto stardiaeg on kell 18.30 20. juulil Otepää Suusastaadionil.
Täpne stardiaeg avaldatakse ATT-l 20.07.2007 kell 17.00, Võistluskeskuses, Suusastaadionil

9.3. Ajakaartide vahetus võistluste ajal.
Võistlejatele antakse uued ajakaardid järgmistes AKP-des:
AKP 0, AKP 2D, AKP 4A, AKP 6A, AKP 9A, AKP 12A

9.4. Varem võib saabuda järgmistesse AKP-sse: AKP 2C, AKP 15

9.5. Kõik autod stardivad I ja II ringile ühe (1) minutilise intervalliga, kui žürii ei otsusta ohutuskaalutlustel teisiti. Vastav otsus teatatakse enne stardijärjekorra avaldamist.

9.6. Kinnine park (Parc Ferme) peale TÜV ja peale ralli finišit Otepää Suusastaadionil.

9.7. LK stardiviis
Meeskonnal antakse ajakaart kätte stardieelsel jooksval minutil
30 sekundit enne starti süttib 1 sinine tuli
15 sekundit enne starti süttib 2 sinine tuli
10 sekundit enne starti süttib 3 sinine tuli
5 sekundit enne starti süttib 1 punane tuli
4 sekundit enne starti süttib 2 punane tuli
3 sekundit enne starti süttib 3 punane tuli
2 sekundit enne starti süttib 4 punane tuli
1 sekund enne starti süttib 5 punane tuli
Start – kustuvad punased tuled
Valestardi fikseerib valguskiir 50 cm eespool autot, mille peale hakkavad sinised tuled vilkuma.

9.8. Võistlusrajal lisatakistuse mitteläbimine on karistatav ajakaristusega. Üks takistus = 60 s

9.9. Tehniline hooldus.
Võistlusauto hooldamine, tankimine ja rehvide vahetus on lubatud kogu võistluse kestel ainult Legendis eraldi märgitud kohtades – hooldusparkides (Service Park).
Rikkumisel järgneb eemaldamine.

9.9.1. Ralli igal osal võib võistleja kasutada 4+2 rehvi, mis SP-st väljumisel tähistatakse ja faktikohtunikude poolt kontrollitakse.
Rikkumist karistatakse kuni eemaldamiseni.

9.9.2. Service parki lubatakse iga võistlusauto kohta üks (1) hooldusauto. Tutvumisautosid Service parki ei lubata.

9.10. Regrupeeringud.
Toimub neli regrupeeringut:
I ringi I osa lõpus – regrupreering paremusjärjestuse alusel, uus stardijärjekord
II ringil enne sisenemist hooldusparkidesse D, E, F – stardiintervallide korrigeerimine katkestajate ja hilinejate arvelt.
Uus stardiaeg kantakse ajakaardile.

9.11. Avariidest, kus esines võistlejate või pealtvaatajatega vigastusi, tuleb teavitada vastavalt FIA Üldmäärustiku Lisa IV p. 3.3 (ohutusside kaudu). Igal juhul peavad võistlejad kasutama Legendiraamatu OK/SOS tahvleid. Rikkumisel võib zhürii võistlejad eemaldada.
Katkestanud meeskond peab katkestamise põhjustest koheselt teatama võitluskeskusesse tel. 53 47 0331 ja kirjaliku teate Legendiraamatu lõpust täidetult edastama kohtunikepostile/lõpuautole ning eemaldama võistlusnumbrid. Esimesel ringil katkestanu, kes soovib jätkata II ringil ei tohi numbreid eemaldada.
Katkestamisest korrektselt mitteteatajaid sanktsioneerib EAL 300 EUR (4500 EEK) suuruse trahviga.
Esimesel päeval katkestanud võistlejad võivad uuesti startida võistluste juhi, tehnilise komisjoni ja võistluste arsti loal järgmistel tingimuste:
- ajakaardile märget mittesaanud (lisakatsel või sellele järgneval ülesõidul katkestanud) võistleja saab võistlust jätkata alates järgmisest ringist, kui ta:
a) teatab võistluste juhile, tehnilisele komisjonile ja võistluste arstile, et on käesoleval ringil katkestanud, kuid soovib järgmisest ringist jätkata
b) lepib tehnilise komisjoniga kokku aja auto eelnevaks ülevaatuseks ja võistluse arstiga kokku aja meeskonnaga kohtumiseks
c) esitab võistluste juhile legendi raamatus lisana oleva jätkamistaotluse, millel on tehnilise komisjoni ja võistluste arsti lubavad allkirjad
d) auto tuleb esitada hooldusalal tehn. komisjonile 20.07.2007. a kuni kella 23.00. Iga mitteläbinud lisakatse eest karistatakse võistlejat 5-minutilise ajakaristusega, mis lisatakse oma võistlusklassi (või selle puudumisel kõrgema võistlusklassi) parimale ajale. Klassi parim aeg võetakse ringi katkestamata läbinud võistlejate tulemuste seast. Katkestamisel ülesõidul peale viimast lisakatset karistatakse võistlejat samuti 5-minutilise ajakaristusega. Auto toimetamisel hooldusalasse ei kehti Ralli RV VM p. 12.1.2 ja 12.2.1-12.2.4. Katkestanud, kuid teisel päeval jätkavate võistlejate kohad stardijärjekorras määrab võistluste juht, arvestades ohutusega. Võistlustel kasutatakse Eesti Rahvuslike Ralli Võistlusmäärustega lubatud LK maksimumaega.
Selle arvutamise valemiks on M = L x 1,2 , kus
M = maksimumaeg minutites ja selle osades (sekundi täpsusega)
L = lisakatse pikkus kilomeetrites
Maksimumaeg arvestatakse võistlejaile, kes kulutavad lisakatse läbimiseks aega üle maksimumaja.

X KARISTUSTE KOONDTABEL

Vaata LISA 2
Žürii poolt määratavad karistused:

FIA 3.3.6. Ebakorrektne, ebaaus või ebasportlik käitumine (kuni eemaldamiseni)
FIA 7.1. Kõrvaline isik autos (kuni eemaldamiseni)
FIA 8.1.1. Legendi järgimine (kuni eemaldamiseni)
FIA 11.4. Auto pukseerimine, vedu (kuni eemaldamiseni)
FIA 11.5.1/2 Tõkestamine, ebasportlikkus (kuni eemaldamiseni)
FIA 12. Hooldus, tankimine (kuni eemaldamiseni)
FIA 15.1.3/5 Auto mittevastavus, dokumendid (kuni starti mittelubamiseni)
FIA 18.1.9. KP kohtunikele mitteallumine (kuni eemaldamiseni)
FIA 18.6.12. Vale tegevus KP-des (kuni eemaldamiseni)
FIA 18.8.1 Hilinemine üle 15/30/60 min.
FIA 19.8. Korduv valestart LK-le (kuni eemaldamiseni)
FIA 19.10. LK stardist keeldumine (kuni eemaldamiseni, lisaks karistusajale)
FIA 19.14. Kõrvaline abi LK-l (kuni eemaldamiseni)
FIA 19.19.1. Avariijärgne ohutus LK-l (rahatrahv)
FIA Lisa IV, p.2.5. Õnnetusjuhtumitest mitte teavitamine (kuni eemaldamiseni)
FIA Lisa IV, p.3.4.5.Legendiraamatu OK/SOS mittekasutamine (kuni eemaldamiseni)
VJ 8.5/6 Rajaga valesti tutvumine (kuni starti mittelubamine)

XI PROTESTID, APELLATSIOONID

11.1. Protestimaks ASN ettekirjutusena 5000.- EEK.

11.2. Kui protesti lahendamine eeldab auto eri osade lahtimonteerimist ja hilisemat koostamist, tuleb protestijal tasuda tehnilise komisjoni määratav täiendav kautsjon:
- protest selgelt määratletud auto osa kohta (mootor, ülekanne, roolisüsteem, pidurid, elektriosa, kere jne) 1000.- EEK
- protest kogu võistlusauto vastu - 2000.- EEK
11.3. Kõik kulutused auto kontrollimiseks ja transpordiks tuleb katta:
- hagejal, kui protesti ei rahuldatud
- kostjal, kui protest rahuldati

11.4. Kui protesti ei rahuldatud ja tegelikud kulutused protesti lahendamiseks osutusid suuremateks,
tasub vahesumma protestija. Väiksemate tegelike kulutuste puhul tagastatakse ülejääk hagejale.

11.5. Apellatsioonimaksud:
- ASN 10 000.- EEK
- FIA 4600.- EUR

XII TULEMUSED

12.1 Tulemused avaldatakse ATT-l kooskõlas Art. 21.2.1. FIA Ralli Üldmäärustega klasside ja rühmade kaupa (vt. p. 4.2.-4.5.)

XIII AUTASUD, AUHINNAD

13.1. Auhindade ja karikate loetelu
13.1.1 Autasustatakse üldarvestuses 6 paremat meeskonda karikate ja meenetega.
13.1.2. Iga klassi kolme paremat meeskonda autasustatakse karikatega.
13.1.3. Võistlus on avatud lisaauhindadele.

13.2. Võistkondlik arvestus
Kolme paremat võistkonda autasustatakse karikatega.
Võistkonna moodustavad 2 või 3 autot. Iga juriidilise isiku registreerijalitsentsi omanik või tema esindaja võib üles anda ühe või rohkem võistkondi võistlusel osalemiseks. Üks meeskond võib osaleda vaid ühes võistkonnas. Võistkondlikus arvestuses autasustatakse kolme paremat võistkonda. Võitnud võistkond on see, kelle kahe parema tulemuse saanud meeskonna aegade kogusumma on väikseim. Võrdse tulemuse korral on parem see võistkond, kelle meeskonnal on parem koht üldarvestuses. Kui võistkonnast üks auto eemaldatakse võistlusest, see tähendab kogu võistkonna mittearvestamist.

13.3. juhul, kui klassis stardib alla viie auto, autasustatakse ainult võitjat meeskonda.

13.4. auhinnatavate kohtade loetelu pannakse ATT-le peale I zürii koosolekut.

XIV AUTASUSTAMISTSEREMOONIA

14.1. Autasustamine toimub laupäeval 21. juulil 2007.a. kell 22.00 Otepääl, ööklubis Comeback, Tartu mnt 16. Autasustamisele ei pääse spordirõivastuses.

14.2.Autasustatavad on kohustatud osalema tseremoonial. Puudumisel kaotavad nad õiguse auhindadele. Auhindade loetelu avaldatakse võistluste ametlikul teadetetahvlil.

XV AJAKIRJANIKE TEENINDAMINE

16.1.Akrediteerimisvorm saata enne 16. juulit 2007 a. e-mailile raadi2@hot.ee

16.2.Pressikeskus avatakse reedel 20. juulil 2007 kell 12.00 Otepääl, Suusastaadionil Võistluskeskuses.
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
11.09.2017
Kulbilohu rallikross 9.09.17 (0)
09.09.2017
Tapa autokross 09.09.2017 (0)
31.08.2017
Smiltene autokross 27.08.17 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
21.09.2017 10:52
Rahvaspordi komitee koosolek (0)
11.09.2017 19:50
Tapa autokross Sügis 2017 (0)
10.09.2017 09:20
Auto tagaosa madaldamine (BMW) (1)
09.09.2017 20:40
Varbola Rahvaralli 2017 (0)
08.09.2017 10:03
VIDEO: Tapa rahvaralli Uno Aava karikale 2017 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia