Kliki siia Kliki siia
Millisesse vanuserühma kuulud?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
autovaruosadonline.ee
www.veoautodevaruosad.com
Autodoc.ee
Topvaruosad.ee
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
timoanis.eu
rallifotod.eu
autod.ee
 
 
 
Villu Teearu
27. jaanuar 2008 22:06
Loe kommentaare (1)
Trüki lehekülg

Audrus toimus superkrossi sarja teine etapp

 Foto: Peeter LumisteSeekordsele Audru superkrossil osales 35 võidusõitjat. Tugevas tuules peetud võistluse finaalideks tekkis rajale kohati must jää ja osalejatel tuli kõik oskused maksma panna, et rajale jääda.

Võistluspäeva alustasid noored A võistlusklassi sõitjad. Päeva kiireima kontrollsõidu aja said kirja vennad Karl Raudsepp ja Erik Raudsepp. Kuid et sel juhul võrreldakse teist ringiaega ja see oli Erikul parem, siis võistluse lisapunkti noppiski vendadest vanem.

Nii poolfinaalides kui ka finaalis võitlesid esikohale Karl Raudsepp ja Venemaa külalisvõistleja Nikolai Martšenko. Esimese poolfinaali võitis Raudsepp, teise Martšenko. Finaalis venelane ei vääratanud ja noppis etapivõidu tartlase ees. Kolmandale kohale pidasid duelli Ladal sõitnud Andre Kurg ja Hondal võistelnud Erik Raudsepp, millest väljus võitjana Kurg.

Noorte B võistlusklassis, mis erineb eelpool mainitud klassist sellega, et seal kehtib müügikohustus ning autodele on seatud rohkem piiranguid, startis seitse sõitjat. Eelmise aasta noorteklassi võitja Janno Õis (Honda Civic) ei andnud konkurentidele sõnaõigust ja noppis nii kontrollsõidu lisapunkti kui võitis ka kõik poolfinaalid ja finaali. Teisele kohale tuli Sander Palmiste (VW Golf) ja kolmandale Martin Seppam (VW Golf).

Esirattaveoliste autode arvestuses käis kõva võitlus Margus Suigusaare ja Tauri Jaansoni (mõlemad Opel Astral) vahel. Jaanson võttis kontrollsõidu kiireima ringiaja punkti ja võitis ka esimese poolfinaali, kuid teises poolfinaalis ja finaalis pidi pärnakas tunnistama konkurendi paremust. Kolmanda koha sai Kaspar Palok (VW Golf).

Tagarattaveoliste Ladade klassiga oli liidetud võistluse peakohtuniku Erko Eriste otsusega ka ainus veteran - Toivo Maks (Volvo 740). Kontrollsõidu võitis Kalmer Vaht (VAZ 2101), kuid finaalis oli parim Kevo Kärp (VAZ 2101), kes edestas rivaali 10,8 sekundiga. Kolmandale kohale tuli Ainar Arula (VAZ 2105).

Vabaklassis ei andnud teistele võiduvõimalust Subaru Imprezal võistelnud Vahur Mitjan, kes oskas ainsa neljarattaveolise auto paremuse ringrajal maksma panna. Teisele kohale pidasid ägedat duelli Genadi Pedras (Opel Kadett) ja Ove Pärtelson (VAZ 2108). Finišijoonel pidi Pärtelson tunnistama 0,4 sekundilist kaotust Pedrasele.

Superfinaali võitis samuti Vahur Mitjan. Nikolai Martšenko oli teine ja Margus Tammoja kolmas.

Võistkondlikult oli parim Honda pluss.
Artikli juurde
12.11.2019
Austraalia ralli jääb ulatuslike maasikupõlengute tõttu ära
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
28.10.2019
Ott Tänak maailmameistriks! (0)
27.10.2019
Kataloonia ralli 2019 (0)
24.10.2019
Vasalemma rahvasprint 19.10.19 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
28.10.2019 13:51
Ott Tänak ja Martin Järveoja - maailmameistrid! (1)
28.10.2019 13:14
Rallijututuba Discord'is (20)
15.10.2019 22:51
Saaremaa ralli 2019 (6)
06.10.2019 13:51
Superkrossi viimane etapp, auto24ring, 5.10.2019 (0)
22.09.2019 23:23
Matsi autokross, 21. september 2019 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia