Kliki siia Kliki siia
Millisesse vanuserühma kuulud?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
autovaruosadonline.ee
www.veoautodevaruosad.com
Autodoc.ee
Topvaruosad.ee
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
timoanis.eu
rallifotod.eu
autod.ee
 
 
 
Rando Aav
09. veebruar 2008 19:10
Loe kommentaare (6)
Trüki lehekülg

Haanja rallisprindi võitsid Remmak ja Roosimaa

 Loe lisaks
Rallisprindi sari algab laupäeval Haanja etapiga

Võru rallisprindid peetakse kavandatust hiljem

Margus Remmak ja Urmas Roosimaa Haanja rallisprindil. Foto: Siim Plangi
9. veebruaril Haanjas peetud Eesti rallisprindi meistrivõistluste esimese etapi võitis koos kaardilugeja Urmas Roosimaaga võistelnud Margus Remmak neljarattaveolisel autol debüteerinud Ott Tänaku ees.

4WD klassis autol Mitsubishi Lancer Evo 9 võistelnud Margus Remmak ja Urmas Roosimaa olid kiireimad kõigis kolmes sõiduvoorus. 6020 meetri pikkusel võistlusrajal saavutas teise koha koos Raigo Mõlderiga esmakordselt neljarattaveolisel autol võistelnud Ott Tänak. Kolmanda tulemuse sai kirja koos vend Kalle Ahuga võistelnud valitsev rallisprindi meister Ago Ahu.

"Ott näitas eriti teises ja kolmandas voorus stabiilset liikumist. Siit võib tulla midagi head! Miks Ago kolmandaks jäi, selle täpselt põhjust ma ei tea, aga kuuldavasti oli neil rehvivalikuga probleeme. Mina arvan, et Ago pidanuks olema Tänakuga võrdne," kommenteeris Margus Remmak teiste poodiumile pääsenud osavõtjate sõitu.

"Mina olen väga rahul," jätkas Remmak. "Tulime tegelikult talveralliks valmistuma ja piikrehve testima. Pealegi ei ole ma Evo üheksaga talvel sõitnud."

Haanja sprindil samuti Põlva talveralliks valmistunud Ago Ahu märkis, et võrdles põhiliselt oma aegu Margus Remmakuga: "Oti teine koht mind otseselt ei üllatanud - olen näinud, kuidas ta sõidab ja tunnen heameelt, kui kiire areng toimub! Meie vaatasime, milliseid aegu Margus kirja saab."

Kaks esimest vooru ei tulnud Ahudel ootuspäraselt välja. Ago Ahu kommenteeris: "Esimeses voorus proovisime vanu Pirelli rehve. Teises sõidus kaotasime aega apsu tõttu, kui teises mahapöördes läks pidurdusteekond vähe pikaks - hoog oli liiga vali. Kolmas voor oleks pidanud olema esimene, siis oleks sõidust asja saanud. Pärast poolt aastat rooli istuda ei olegi kokkuvõttes kolmas koht väga hull - rehvi pidamine tuli jälle meelde."

Ago Ahu lisas, et kahtlemata saanuks kiiremini liikuda, kuid et nende Subaru Imprezal ei ole kõiki vajalikke põhjakaitseid, ei haugatud sisekurvidest lisa: "Meeletult oli lõigatud, kuid me ei hakanud eurokraavidega riskima. Ralli ajal oleks kindlasti kiiremini saanud..."

Kui Ahu kavatseb tänavusel hooajal kokkuvõttes vähemalt kolme sekka jõuda, siis avaetapi võitja Margus Remmak enda osalemist kõigil sprindietappidel ei kinnitanud: "Ilmselt teeme mõne sõidu veel kaasa, kui selline rallilik sprint on. Üritame enne rallisid võistluskilomeetreid juurde hankida."

Võitja kinnitas, et tänavu võimalus rallisprindil kaasa teha koos kaardilugejaga on kiiduväärne: "Väga hea oli sõita! Kuna nüüd sprindikatse oli pikem, siis ühe korra tutvumisega ei olnuks võimalik kuue kilomeetri pikkust rada meelde jätta. Kaardilugeja oli hädavajalik. Minule see uus sprindiversioon meeldib, et saab sõita koos kaardilugejaga."

4WD klassis osales kokku 10 võistluspaari. Klassis 2WD ralli tegi Haanja rallisprindi kaasa 21 pilooti, neist suurem enamus koos kaardilugejaga. Võidu saavutasid selles arvestuses Renault Cliol võistelnud Hendrik Kers - Raino Verliin. Teise tulemuse said kirja Gabriel Müürsepp - Ain Heiskonen Hondal, kolmandad olid Mario Karuse - Priit Koosa Opelil.

Klassis 2WD sprint pääsesid poodiumile Volkswagen Golfil kihutanud Martin Saar, Lada Samaral võistelnud Margus Jamnes ning Honda Civicul sõitnud Margus Ojaots.

Suurim üllataja oli aga kuni 16-aastaste noorte klassis osalenud Siim Plangi, kes kaherattaveoliste autode tinglikus paremusjärjestuses alistas kõik konkurendid. "Läksin täis panga peale välja kohe alguses. Sõitsin nii kiirelt, kui oskasin ja julgust oli," selgitas koos Marek Sarapuuga Citroenil võistelnud noormees. "Kaks vooru olin J16 klassis esimene ning kolmandas sõidus selle tõttu ei startinud."

Teise koha saavutasid J16 klassis Sander Pärn - Ken Järveoja Citroenil ning kolmanda tulemuse said kirja Markus Abram - Martin Rimmel Hondal.

J18 klassis osutusid parimaiks Timo Heiskonen - Andres Ots autol Honda Civic Type-R. Teise kohaga lõpetasid võistluse Otto Täht - Rivo Hell Renault Cliol.

Veoautosid oli sel korral stardis kolm. Võidu peale pidasid duelli vennad Mait Mäesaar ja Mikk Mäesaar. Võitis Mait Mäesaar. Kolmanda kohaga tuli leppida Peeter Sildel.
Artikli juurde
12.11.2019
Austraalia ralli jääb ulatuslike maasikupõlengute tõttu ära
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
28.10.2019
Ott Tänak maailmameistriks! (0)
27.10.2019
Kataloonia ralli 2019 (0)
24.10.2019
Vasalemma rahvasprint 19.10.19 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
28.10.2019 13:51
Ott Tänak ja Martin Järveoja - maailmameistrid! (1)
28.10.2019 13:14
Rallijututuba Discord'is (20)
15.10.2019 22:51
Saaremaa ralli 2019 (6)
06.10.2019 13:51
Superkrossi viimane etapp, auto24ring, 5.10.2019 (0)
22.09.2019 23:23
Matsi autokross, 21. september 2019 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia