Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
15. märts 2008 21:59
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg

Võistleja meelespea

Milliseid dokumente on võistlejal mandaadis vaja?

Mandaatkomisjonis tuleb juhil esitada juhtimisõigust tõendav dokument ehk juhiluba, noorteklassis nõutakse kehtiva juhtimisõiguse ja juhiloa olemasolu ka kaardilugejalt. Mandaatkomisjonis peavad nii juht kui ka kaardilugeja esitama võistlejakaardi või võistlejalitsentsi. (Litsents on kohustuslik noorteklassis neil, kelle võistlusautole on välja antud tehniline kaart.) Samuti kontrollitakse mandaatkomisjonis autodokumente (tehniline pass, ülevaatus, liikluskindlustus).

Milline dokumentatsioon võistlejaile väljastatakse?

Enne võistlema asumist tutvuge võistluse dokumentatsiooniga, milleks on võistlusjuhend ja selle lisad.

Võistluse põhidokumendid on võistlusjuhend ja rajalegend. Rajalegend antakse sõitjaile ralli stardis ehk esimeses ajavõtukontrollpunktis (AKP 0). Samas väljastatakse ka ajakaart, millele võistlejate poolne märkmete tegemine on keelatud.

Mida jälgida ülesõidulegendi puhul?

a) tehke kindlaks, et saate aru kõikidest märkidest ja lühenditest
b) sirvige rajalegend läbi, et leiaksite kiirelt kogu vajamineva informatsiooni
c) jälgige legendis toodud kiirusepiiranguid ja muid liikluskorraldusvahendeid
d) läbige kõik ülesõidud ja katsed etteantud marsruudi järgi

Mille järgi toimub sõit kiiruslikel lisakatsetel?

Ametlikus dokumendis, milleks on rajalegend, on avaldatud kõigi lisakatsete skeemid.
Abimaterjalina väljastavad ralli korraldajad võistlejaile kurvilegendi, milles esitatakse täiendavat infot lisaks katse skeemidele. Kurvilegendis kirjeldatakse kiiruslike lisakatsete kurvide raskusastmeid vastavalt kellaosuti suunale (nt 90-kraadine kurv on 3, väga kerge painega kurv on 0). NB! Tegu ei ole kiiruslegendiga.

Võistleja ajakaardile märgitakse tulemus STOP märgi juures. STOP märgi ja punase finišilipu vahelisel teelõigul on peatumine rangelt keelatud.

Kõigil kiiruslikel lisakatsetel peavad võistlejad olema kinnitatud turvavööga ja kasutama kiivreid!

Võistlusauto hooldust võib teha vaid legendis selleks ettenähtud kohas (hooldusala, tankla).

Kuidas käituda katkestamisel?

Rajalt väljasõidu puhul veenduge, et teist kumbki ei vaja arstiabi. Kui vajate meedikut appi, kasutage SOS-tahvlit või paluge pealtvaatajaid või rajakohtunikke kutsuda kiirabi. Kasutage alati OK või SOS-tahvleid: SOSi AINULT siis, kui vajate arstiabi, muul juhul OK, mille näitamise kohustus on järgmisele kolmele autole! Võimalusel vabastage rada kohe ning viige ohukolmnurk katse stardi poole vähemalt 50 m autost ning asetage samale teepoolele, kus auto seisab. Kui rada ei ole võimalik vabastada ning auto segab järgmisi võistlejaid, siis tuleb paluda rajakohtunikel start auto kõrvaldamise ajaks peatada. Kui auto ei sega teisi võistlejaid, siis enne lisakatse avamist tavaliiklusele EI TOIMU auto teisaldamist ehk seni tuleb katsel oodata. Katkestamisest ja selle põhjusest peate esimesel võimalusel teatama võistluskeskusesse telefonil 58 35 36 80 (Teele) ning õnnetuse korral leppige tehnilise komisjoni esimehega kokku auto ülevaatuseks telefonil 50 40 562 (Tõnu).

Mis on Parc Ferme?

Parc Ferme on kinnine park, kuhu kõik võistlusautod suunatakse pärast ralli finišit. See on ralli lõpetanud osavõtjatele kohustuslik. Pärast auto paigutamist kinnisesse parki tuleb mõlemal meeskonnaliikmel koheselt auto juurest lahkuda. Auto saab kätte pärast vastulausete esitamise aja möödumist juhul, kui puudub vajadus auto kontrolliks.

Vastulause esitamine

Vastulauset saab esitada ainult kirjalikult ning ainult sellest hetkest alates, mil ametlikul teadetetahvlil on avaldatud võistluste esialgsed tulemused. Vastulause esitamise korral tuleb võistluse juhile kirjutada avaldus, kus tuleb ära märkida, mille kohta vastulause esitatakse. Tasuda tuleb võistlusjuhendis märgitud summa.
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Artikli juurde
24.04.2024
Rahvasprint sõidetakse Valge Daami ralli kiiruskatsel
Artikli juurde
23.04.2024
Romet Jürgenson jõudis juunioride MM-sarjas etapivõiduni
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia