Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
06. juuni 2003 22:14
Loe kommentaare (2)
Trüki lehekülg

Markko Märtin alustab teist võistluspäeva liidripositsioonilt

 Loe lisaks
McRae ei rikkunud Solbergi sõitu

Kreeka ralli osalejate pilgu läbi

Autoralli juuniorite maailmameistrivõistluste punktiseis pärast 2003. aasta 3. etappi

Autoralli maailmameistrivõistluste punktiseis pärast 6. etappi

Markko Märtin võitis Akropoli ralli

Markko Märtin jätkab Akropoli ralli liidrina

Märtin: Sel korral oli õnn meiega

Märtin jätkab Kreeka ralli liidrina

Akropoli ralli avapäeva liider Markko Märtin.
Kreekas toimuva Akropoli ralli avapäeva kiireim oli Fordi esisõitja Markko Märtin, edestades lähimaid konkurente Harri Rovanperät ja Petter Solbergi. Võistlusjärgsel pressikonverentsil esitas küsimusi Greg Strange.

Markko, üsna hea päev, kuid samuti väga kurnav?

Markko Märtin: See on tõsi. See oli mulle väga huvitav ja väsitav päev. Peaks ütlema, et mu enesetunne on üsna paha pärast pikka sektsiooni, mis meil oli päeva lõpus. Enamus katseid olid üsna meeldivad ja ma tunnetan autot. Me ootasime, et juhime täna rohkem, mitte ainult viie sekundiga, kuid ma olen enesekindel. Kui auto alt ei vea, siis peaks homme kõik OK olema ja jätkame endast parima andmist.

Harri, sul oli oivaline päev ja sa said lõikasid edu rajale mineku positsioonist. Oled nüüd viie sekundi kaugusel esimesest. Üsna hea päev?

Harri Rovanperä: Oli hea päev. Hommikul oli natuke raske, sest me tegime vale rehvivaliku ja ei saanud kätte auto tunnetust, kuid pärast seda enam probleeme ei olnud.

Lisaks peatvaatajate rohkusele oli super-special katsel palju tolmu. Kui halb see oli?

Harri Rovanperä: Väga paha. Keerates esimesse kurvi, oli seal palju mustust ja peale selle kasutati vett. See oli libedam kui jää. Homme ei ole sel katsel mingit võimalust, kui olukord samaks jääb.

Küsin sama ka Petterilt. Mis juhtub homme kui olukord jääb samaks?

Petter Solberg: Arvan, et meile on parem sõita lihtsalt vaatemängu pakkudes. Mitte aja peale, see ei oleks aus.

Sa oled täna üsna heal positsioonil, vähem kui 24 sekundit Markkost tagapool. Sul olid mõningad probleemid avakatsetel - läksid ühes kurvis otse?

Petter Solberg: Ma peatusin täna paaris kurvis, kuid ma ei ole pettunud. Mu plaan oli olla täna kuuendal kohal, kuid ma olen kolmas.

Kuidas sinuga on Markko? Kas sul on homseks plaan?

Markko Märtin: Ei ole muud võimalust, kui tuleb anda endast parim ja üritada jääda sinna kus oleme.



Akropoli ralli esimese päeva lühikokkuvõte


Esimese päeva järel juhib Markko Märtin 4,8 sekundilise eduga soomlase Harri Rovanperä ees. Marcus Grönholm, kes võitis küll viimase katse, pidi katkestama 6 kilomeetrit enne päeva viimast hooldusala, sest auto kütusesüsteem ütles üles. Peugeot peainsener ütles: "Seal oli kütust ja kütust tuli, kuid mitte piisava survega."

Marcuse katkestamise tõttu haaras avapäeva kolmanda koha Petter Solberg. Märtinil on seda raskem, et ta peab hoidma Fordi lippu kõrgel, kuna meeskonna teised piloodid (Francois Duval ja Mikko Hirvonen) katkestasid.

Neljandaks tõisis avapäeva järel Carlos Sainz (+37,9), viiendaks Tommi Mäkinen (+38,2), kuuendaks Gilles Panizzi (+48,2) ja seitsmendaks mullune võitja Colin McRae (+56,8).

Märtinit sundis päeva teisel poolel tempot alandama katkine esiklaas - viiendal kiiruskatsel paiskus kapott lahti ja lõhkus klaasi. "Sõitsime auku ja mats põrutas kapoti lahti. Lõhkusime tuuleklaasi ja auto katusel paikneva ventilatsioonisüsteemi," selgitas Märtin, kes pidi autot 20 kilomeetrit juhtima piiratud nähtavusega. "Ma ei näinud teed ette rohkem kui 40 meetrit, lisaks läks salongis hirmus kuumaks, sest ventilaator ei puhunud enam õhku."

"Keerasime autot seal, kus arvasime olevat kurvid. Ideaalsest sõidutrajektoorist ei saanud juttugi olla, reageerida tuli viimasel hetkel. Olin kui pime mees autoroolis. Õnneks kulgesime siiski suhteliselt õnnelikult lõpuni. Mõtet peatuda ja kapott sulgeda ei tulnud kordagi," lisas Märtin.

Allikas: http://www.acropolisrally.gr, Sportnet
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia