Kliki siia Kliki siia
Kas 2021. aasta autoralli MM-sarjas pakkus põnevust?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
autod.ee
 
 
 

18. november 2008 14:37
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg

Bülletään nr 1

Saaremaa rahvaralli 2008

Bülletääni avaldamise aeg: 18.11.2008 kell 14.30

Viia võistlusjuhendisse sisse järgmised täiendused ja parandused:

3.1. Üldandmed
Raja kogupikkus: 158,88 km

4.4. Naastrehvide ja lisatulede kasutamine

4.4.1. Naastrehvide kasutamine on lubatud

Klassides 4WD ja V18 lubatakse kasutada Rootsi MM / FIA talirehve, mis vastavad järgnevatele tingimustele:
1) naastud peavad olema kõvast materjalist, teritamata, silindrilise kujuga
2) naastu põiklõige peab moodustama kogu naastu ulatuses täisringi
3) naast ei tohi olla torujas, seest õõnes ka mitte kulununa
4) tüve osa läbimõõt kuni 9 mm
5) naastu keskosa kõvasüdamiku läbimõõt on vähemalt 2,5 mm. Südamik peab olema silindriline, homogeenne ja lamedalt lõigatud
6) naastu pikkus kuni 20 mm
7) naastu kaal on kuni 4,0 grammi
8) naastud tuleb rehvile kinnitada väljastpoolt
9) naastude arv on kuni 20 tk rehvi veerepinna ümbermõõdu iga vabalt valitud pikkusdetsimeetri kohta

Klassides MOSKVICH; 2WD-A; 2WD-B; NAISED ja J18 kehtivad naastrehvidele järgmised piirangud:
1) kui M1 ja N1, kategooria sõidukil kasutatakse naastrehve, peavad naastrehvid olema sõiduki kõikidel ratastel.
2) naastude arv rehvis ei tohi olla suurem kui:
rehvis, mille velje läbimõõt on =<13" – 90
rehvis, mille velje läbimõõt on =<15" – 110
sõiduauto rehvis, mille velje läbimõõt on >15" – 130
ülejäänud rehvidel – 150
3) sõidukil kasutatavates naastrehvides ei tohi naastude arv erineda rohkem kui 25% võrreldes suurima naastude arvuga rehviga;
4) naastud peavad asetsema rehvis nii, et rehvi keskel on vähemalt 1/3 veerepinna laiusest naastamata.
Uutel naastatud M1 ja N1 kategooria sõiduki rehvidel ei tohi naastud rehvi pinnast välja ulatuda rohkem kui 1,2 mm. Kasutuses olevatel naastatud M1 ja N1 kategooria sõiduki rehvidel ei tohi naastud rehvi pinnast välja ulatuda rohkem kui 2,0 mm.
5) rehvide naastamiseks võib kasutada naaste, mille staatiline torkejõud ja mass ei ole suuremad kui:
M1 kategooria sõidukil – 120 torkejõud N ja mass 1,1 g või torkejõud 100 N ja mass 1,4 g
N1 kategooria sõidukil – torkejõud 180 N ja mass 2,3 g;
Naastul võib olla ainult üks tipp ja see ei või olla terav ega torujas

4.4.2. Lisatulede kasutamine on lubatud
Lisatulede kasutamist kiiruslikel lisakatsetel ei piirata. Ülesõidul kehtib lisatulede kasutamisele liiklusseaduses ja liikluseeskirjas sätestatu.

Raimu Aardam,
võistluse direktor
Kliki siia
Artikli juurde
23.05.2022
Eesti rallikrossi meistrivõistlused jätkusid Laitses
Artikli juurde
20.05.2022
Eestlased osalevad Poolas sõidetaval Podlaski rallil
Artikli juurde
23.05.2022
Gregor Jeets naasis Poolast Podlaski rallilt karikaga
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
18.05.2022
Rapla ralli 13-14.05.22 (0)
17.05.2022
Rapla ralli 2022 (0)
09.05.2022
Türi rahvasprint 07.05.22 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
24.05.2022 16:16
Eest MV Rallikrossis 2022 2.etapp (0)
15.05.2022 09:14
Rapla ralli 2022 (1)
05.05.2022 20:50
Eesti MV rallikrossis 2022 1.etapp (3)
02.03.2022 21:36
Tarvastu Karikas 2022, 3.etapp (0)
25.02.2022 19:18
Piiroja Karikas 2022 3.etapp 24.02.2022 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia