Kliki siia Kliki siia
Kas oled sel aastal külastanud mõnd võistlust väljaspool Eestit?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
autovaruosadonline.ee
www.veoautodevaruosad.com
Autodoc.ee
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
timoanis.eu
rallifotod.eu
autod.ee
 
 
 
Rando Aav
04. mai 2009 23:35
Loe kommentaare (3)
Trüki lehekülg
 Foto: Kaido Saul

Marko Kasepõllu saavutus üllatas teda ennastki

Nädalavahetusel peamiselt Pärnumaal sõidetud pikk kruusaralli lõppes Marko Kasepõllule üle ootuste edukalt. Koos Rein Jõessariga võistelnud Raplamaa mees saavutas viienda koha.

"Tegelikult sai kõik juba alguse Ohekatku rallisprindil. Võtsime seda võistlust kui tõsist trenni Tallinna ralliks. Kahjuks aga keerasime viimases sõidus oma Evo kuue poolteist ringi üle katuse. Tänu kaardilugeja Rein Jõessari firmale Reibal, tublidele mehhaanikutele ja suurepärastele sõpradele ning fännidele saime võistlusauto Tallinna ralliks jälle võistlusvalmis," rääkis Marko Kasepõld.

"Pärast rajakirjutamist arutasime Reinuga, et teeme selle ralli veel rahulikult ja jõuame kindla peale finišisse," jätkas ta. "Kuigi ausalt öeldes oli mul tohutu soov kiiresti sõita, sest aasta on juba nelikveolisega seljataga."

Esimesel päeval läbitud kahe lauluväljaku katsega Kasepõld rahule ei jäänud, ent eesmärk auto kindla peale lõpuni tuua, sai tal avapäeval täidetud. "Teine päev otsustasime taas rahulikus tempos peale minna. Kolmas katse läbitud ja finišis aegasid võrreldes oli ehmatus ikka väga suur! Absoluudi teine aeg! Ja siis sai selgeks, et tuleb jätkata samas vaimus."

Neljas kiiruskatse Võidulas A-rühma Mitsubishi Lanceriga võistelnud Marko Kasepõlllu nii naerule siiski ei kiskunud. "See oli meil pisut kehv. Arvan, et katsel jäi puudu otsekastist. Aga tegelikult olid ajad ikkagi normaalsed, ei midagi hullu."

"Meile hingas ohtlikult kuklasse Slava Popov. Temaga oli meil see ralli tõeliselt hea võidusõit. Katsed viiendast kaheksandani kulgesid ikkagi veel kindla peale sõitmisega ja enne viimast kahte katset oli Slava meist vaid poole sekundi kaugusel," jätkas Kasepõld. "Meist ees oli 0,6 sekundiga Georg Gross. Siit edasi andsin endast parima ja "kindla peale sõit" ununes."

Üheksandal katsel pidi A-rühma liidrikohta hoidnud Kasepõld selle loovutama Popovile. "Viimasel katsel oli meil hoog juba päris hea, aga sellest jäi pisut väheks, et lõpptulemust parandada," sõnas Marko Kasepõld.

Piloot lausus, et terve ralli peale ei teinud nad ühtegi suuremat viga. "Kaardilugemine oli parem kui kunagi varem ja legend klappis suurepäraselt. Ise jäime sõiduga väga rahule."

Marko Kasepõld tunnistas, et A-rühma teine ja üldarvestuse viies koht tuli talle kokkuvõttes väga suure üllatusena ning tegi sedavõrd suurt rõõmu, et võttis silmad niiskeks.
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
11.09.2017
Kulbilohu rallikross 9.09.17 (0)
09.09.2017
Tapa autokross 09.09.2017 (0)
31.08.2017
Smiltene autokross 27.08.17 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
21.09.2017 10:52
Rahvaspordi komitee koosolek (0)
11.09.2017 19:50
Tapa autokross Sügis 2017 (0)
10.09.2017 09:20
Auto tagaosa madaldamine (BMW) (1)
09.09.2017 20:40
Varbola Rahvaralli 2017 (0)
08.09.2017 10:03
VIDEO: Tapa rahvaralli Uno Aava karikale 2017 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia