Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
03. juuli 2003 15:52
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg

E.O.S. rallil superhead kiiruskatsed

 Loe lisaks
Märtini ja Parki annetus materialiseerub

Mait Meriloo: Raidam ja Grjazin panid hullu

Eesti ralli MV punktiseis pärast 2003. a 5. etappi

Tagasivaade E.O.S. rallile

Fordiga õhulennu teinud Sei kodusel ravil

Märtin annetas võidusumma Tartu noortele

Väljasõit võis maksta poodiumikoha

Sergei Larens: Slava kaotas korraks juhtimise

Aleksander Käo mullusel E.O.S. rallil. Foto: Erik Lepikson
Suurte kogemustega piloot Aleksander Käo nõustus rally.ee online ralliajakirja lugejaile kõnelema E.O.S. ralli kiiruskatsetest, millest põgusa ülevaate siinkohal ära toome.

E.O.S. rallil on Aleksander Käo sõnutsi superhead kiiruskatsed. "Keerulisuse aste on hea," märkis Käo. Neste ralli ettevalmistuseks sobib E.O.S. ralli suurepäraselt, nagu on varem öelnud ka Eesti tipp-piloot Markko Märtin.

Sellel 422,71 kilomeetri pikkusel rallil on kiirused väiksemad, kui Põhja-Eesti teedel toimuvatel võidukihutamistel. Saaremaa ralliga võrreldes võib E.O.S. rallit aga pidada ehk veidi kiiremini läbitavaks võistluseks.

Tartu ja Otepää teedel sõidetaval rahvusvahelisel E.O.S. rallil on kasutusel klassikalised kiiruskatsed. Kiiruskatseid on sel korral kavas kaksteist, neist korduvaid kuus. Teeolud on lisakatsetel äärmiselt vahelduvad - kohati on rada kitsas ja pehme ning samas ei puudu lai ja hüpeterohke osa. Lisakatsete kogupikkus on 124,24 kilomeetrit.

Kääriku teest (kolmas ja kuues lisakatse) kõneldes selgitas Käo, et vesi eemaldub märja ilma puhul rajalt ruttu, kuid tee jääb ka pärast seda endiselt libedaks.

"Seal on laiad teed järskude kurvidega," märkis Käo ja lisas, et kui laiu teid on mujalgi, siis seesugust järskude kurvidega lõiku mujal aga ei ole.

Käo usub, et hea sõitja suudab WRC-auto omadused rajal enda kasuks tööle panna. "Kogenud piloot pääseb WRC tüüpi autol löögile iga kell. Kui heal autol (WRC) on keskpärane sõitja, siis saab N-rühma autoga talle ligi ja isegi mööda," märkis Käo.
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia