Kliki siia Kliki siia
Milline on teie haridustase?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
autovaruosadonline.ee
www.veoautodevaruosad.com
Autodoc.ee
Topvaruosad.ee
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
timoanis.eu
rallifotod.eu
autod.ee
 
 
 
rally.ee
29. november 2009 0:36
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
 Foto: Erakogu

«Kurv läks pikaks ja ei vedanud tagasi teele»

"Kurv läks pikaks ja ei vedanud tagasi teele. Kui oleks teele tagasi tulnud, rullunuks me kivihunnikusse," kirjeldas Rene Luhamaa kaardilugeja Mihkel Lääne Saaremaa rahvarallil aset leidnud väljasõitu.

Kõige õnnetumalt lõppes tänavune Saaremaa rahvaralli kuni 18-aastaste noorte masinaklassis osalenud võistluspaarile Rene Luhamaa - Mihkel Lääne. Kuigi sõit algas paljulubavalt ning avakatselt said nad kirja klassivõidu, jäi ralli neil neljandal katsel rajalt väljasõidu tõttu pooleli. Tartlaste Honda Civic paiskus Raugu katsel teelt välja vasakule küljele.

Kui Luhamaal ei õnnestunud autot enam teel hoida, libises see hooga rajaäärse suure kivi otsa ning paiskus pärast 14 meetri pikkust õhulendu külili. "Sain aru, et tulevad kivid ja tuleb pauk," ütles Mihkel Lääne. "Ehmatust ei olnud. Oli hilja midagi teha, ei saanud sündmuste kulgu muuta."

Lääne jätkas: "Seal oli publikut, kes kohe appi tõttas. Meid lükati ratastele, selles polnud probleemi. Aitäh pealtvaatajaile!"

Avarii tekitas elevust ja hulgaliselt küsimusi kaasvõistlejais. Kes üle katuse käisid? Kas poisid jäid ise terveks? Lääne selgitas: "Tervis praegu ok. See on iga avarii tagajärg, et kael läheb valusaks. Renel ka õnneks ei hullu, kuigi tema sai rohkem põrutada, sest juhi-poolsele küljele maandusime. Arstlikku kontrolli on siiski plaanis minna. Kuna mul vanemad on meedikud ja ilmselgeid hädasid kohapeal ei olnud, sai otsustatud, et terviseuuringu läbime hiljem Tartus."

Võistlejad ise oletasid, et nende puhul võib kasutada väljendit "rahvaralli kõige halvem väljasõit." "Järjekordne tõestus, et rahvarallit peab sõitma mõistusega ning tuleb olla tähelepanelik. Selline õnnetus näitas, kui habras on auto kere ja suurema kiirusega rajalt välja sõita ei ole väga turvaline," rääkis Lääne. "Eelmisel hooajal võistlesime CRX-ga. Kui niisugune õnnetus oleks meil olnud selle autoga, siis ma ehk mitte nii rõõmsal toonil ei räägiks, kipun arvama."

"Kolmandale kohale oli enne võistlust kolm kandidaati. Võitis see, kes tasa sõudis. Meie Renega arvestasime, et poleks täispunkte vajagi, et karikasarjas kolmas koht kindlustada. Aga keegi ei plaaninud alla anda," selgitas Mihkel Lääne võetud riske.
Kliki siia
Artikli juurde
13.12.2018
Toyota Gazoo Racingu rallimehed valmistuvad uueks hooajaks (0), 277
Artikli juurde
13.12.2018
Sebastien Loeb võistleb tuleval aastal MM-sarjas Hyundaiga (0), 256
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
29.11.2018
Elke ja OT Racingu lepingu allkirjastamine (0)
17.11.2018
Austraalia ralli 2018 (0)
27.10.2018
RallyRACC Catalunya - Rally de España 2018 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.11.2018 00:01
Best of 2018 (0)
13.11.2018 23:01
Rallijututuba Discord'is (2)
11.11.2018 21:57
Hiiumaa Rahvaralli 2018 (0)
02.11.2018 08:24
Auto ettevalmistus esimeseks sõiduks (2)
21.10.2018 11:46
Saaremaa ralli, 12.-13.10.2018 (7)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia