Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Aivar Ojaperv
09. juuli 2003 18:34
Loe kommentaare (1)
Trüki lehekülg

Läti veobagid ärkasid ellu

 Loe lisaks
Taavi Pindis naases Smiltene krossilt esikohaga

Eesti veokamehed tegid Läti karikasarjas puhta töö

Ruusmann pääses otse finaali ja mahtus kümne hulka

Euroopa meistrisarja etapil stardib kolm eestlast

Bagihooaja avavõistlusel ei jõudnud ükski eestlane lõpuni

Eesti veokamehed tulid Smiltenest kaksikvõiduga

Läti veoautokrossi karikasari taandus kahele etapile

Lätlased juurutavad uut klassi – krossikardid

Bruno Leimanis veobagil. Foto: Heiki Vuntus
Kui hooaja algus paistis Läti veobagidele ja veoautodele päris nutune - lõnanaabrite võistluskalendris polnud neile masinatele mitte ühtegi sõitu - siis aja edenedes said vähemalt esimesed endale viie-etapilise sarja, kuhu oodatakse võistlejaid ka Eestist.

Kaks Läti võistlejat, isa ja poeg Leimanised, otsisid hooaja hakul võistlusvõimalusi Eestist. Nende kinnitusel on bagid ja sõitjad Lätis alles, kuid probleeme on korraldajatega - keegi ei taha bagimehi starti kutsuda. Leimaniste sõnul on Lätis 8-10 võistluskorras GAZ 51 klassi kuuluvat bagi ning 4-5 GAZ 53 mootoriga bagiautot.

Tänu sõitjate initsiatiivile on LAF-i krossikomisjon saanud korraldajatega siiski kokkuleppele ja koostatud on järgmine kalenderplaan:
27.07. - Pope
12.08. - Renda
31.08. - Talsi
07.09. - Tukums
05.10. - Talsi

Renda etapp toimub, kui uskuda kalendrit, teisipäevasel päeval. Siinkirjutajal ei õnnestunud saada kinnitust, kas nimetatud kuupäev on ikka õige - asjahuvilistel tasuks kuupäev üle kontrollida. Renda puhul olevat tegemist täiesti uue võistlusrajaga ning vähemalt esimene võistlus pidavat seal olema tavapärasest paremate auhindadega.

Võistlused viiakse läbi autokrossi Läti karikavõistluste reeglite põhjal, mis oma ülesehituselt on meile harjumuspärasest pisut erinevad. Kui autosid on etapil rohkem kui 12, sõidetakse kaks poolfinaali (7 ringi), B-finaal (7 ringi) ja A-finaal (9 ringi). Kui autosid on 12 või vähem, toimub kaks kvalifikatsioonisõitu (kõik korraga stardis, 7 ringi) ja A-finaal (9 ringi). Punkte saavad etapilt 12 paremat (20-17-15-13-11 jne), kuid punktide saamiseks peab võistleja kvalifikatsioonis, poolfinaalis ja finaalis kokku läbima vähemalt 7 ringi.

Etapi osavõtumaks on 20 latti. 85 protsenti laekunud osavõtumaksudest läheb auhinnafondi, ülejäänud korralduskuludeks. Auhinnafondist saab 50 protsenti võitja, 30 protsenti teine koht ja 20 protsenti kolmas.

Täiendavat infot jagab LAF-i krossikomisjon (Inta Ulme, tel. +371 92 644 57). Samast saab vastuse ka litsentside küsimuses - kas eestlastelt nõutakse Läti võistluslitsentsi ostmist või lubatakse starti ka Eesti litsentsiga.
Artikli juurde
18.04.2024
Kreenholmi manufaktuuri alal tuleb rallisprindivõistlus
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia