Kliki siia Kliki siia
Kui Eestis korraldatakse MM-ralli, kas lähed võistlust vaatama?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
autovaruosadonline.ee
www.veoautodevaruosad.com
Autodoc.ee
Topvaruosad.ee
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
timoanis.eu
rallifotod.eu
autod.ee
 
 
 

10. veebruar 2010 1:29
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg

Võistlusjuhend

Hinsa jää 2010
III etapp
24.02.2010. a

Registreeritud EAL-s nr 10C/J

1. Võistluste koht, ajakava ja korraldaja

1.1 Võistlus toimub 24. veebruaril Võrumaal Lasva vallas Hinsa autokrossirajal.
Raja kate: lumi ja jää
Juhend: www.rally.ee

1.2. Võistluste ajakava orienteeruv. Täpne võistluspaigas ATT-l
08.00-09.30 - Registreerimine
08.30-09.30 - Rajaga tutvumine jalgsi, tenhiline ülevaatus
09.45-10.00 - Võistlejate koosolek
10.00 - ... Võistlussõidud
15.30 - Võistluste lõpp ja autasustamine võistluspaigas
(aeg on orienteeruv)

1.3. Võistluste korraldaja Võru Honda Team
Info: Marek Laur, tel. 51 76 344

Võistluste juht: Marek Laur, tel. 51 76 344
Start-finiš: Meelis Liivaoja, tel. 53 359 105
Tehniline juht: Mart Meltsov, tel. 52 83 582

2. Võistlusklassid. Tingimused

2.1. Võistlused toimuvad järgmistes klassides:
1. Sõiduautod 2WD esi
2. Sõiduautod 2WD taga
3. Sõiduautod NOORED (ainult 2WD/kuni 18 eluaasta)
4. Sõiduautod NAISED (2WD)
5. Sõiduautod 4WD
6. Sõiduautod 2WD SPORT (min külakrossi nõuetele vastavad või EAL kaarti omavad)

2.2. Tänavasõiduautod peavad olema korrektse välimusega , ei pea omama registreerimismärke.

2.3. Klassides 2.1.1-2.1.6 kasutatavad naastrehvid peavad vastama LE nõuetele.
Tänavarehv peab vastama järgmistele tingimustele:
naastude arv rehvis ei tohi olla suurem kui:
- rehvis, mille velje läbimõõt on kuni 13" – 90;
- rehvis, mille velje läbimõõt on 14” ja 15" – 110;
- rehvis, mille velje läbimõõt on enam kui 15" – 130;
- rehvis, mille velje läbimõõt on 17” ja enam – 150;
Kõvasulami läbimõõt on max 2,5 mm ja väljaulatuvus rehvist max 2,0 mm

2.4. Kontroll rehvide üle toimub kogu võistluse jooksul. Rehvid peavad vastama tingimustele võistluse igal ajahetkel.

2.5. Ühel autol võib osaleda kaks võistlejat.

3. Võistlemise kord

3.1. Sõidetakse olenevalt osalejate arvust (otsustatakse võistluskohas) kolm vooru või kaks vooru.

3.1.1. Sõidetakse vastupäeva. Start on eraldi koridorist.

3.1.2. Võistlustulemus selgub kahe parema vooru aegade summeerimisel või parima vooru tulemus (kahe vooru korral)

3.2. Valestardi korral on karistusaeg 10 s.

3.3. Korraga võib autol nähtav olla ainult üks (1) stardinumber.

3.4. Ringi pikkus kuni 950 m, raja laius 10-15 m. Raja servad on tähistatud.

3.6. Start antakse lipuga ja finiš lipuga. Start paigalt, töötava mootoriga. Finiš lendav.

3.7. Raja lühendamine ja rajapiirde puude (kohalt nihutamise korral)+10 s, raja oluline lühendamine võrdub diskvalifitseerimisega.

3.8. Võistlejad on kohustatud täitma ohutusnõudeid ja rajakohtunike märguandeid.

3.9. Starditakse intervalliga 30 sekundit kuni 1 minut. Sõltuvalt konkreetsetest tingimustest lastakse rajale kuni 3 autot.

3.10. Ühes voorus sõidetakse 3 ringi.

3.11. Kohtunikud annavad märguandeid signaallippudega.

3.12. Võistleja peab olema stardikoridoris enne eelmise sõidu lõppemist. Kui auto,millel võistleja osaleb, on samal ajal rajal, siis peab võistleja seisma oma stardijärjekorras. Sellisel juhul toimub autode vahetamine stardikoridoris. Autol võib korraga näha olla ainult üks stardinumber.

3.13. Kui startinud võistleja ei lõpeta 1. vooru sõitu, kuid soovib startida järgmises voorus, omistatakse talle konkreetse klassi viimane aeg +10 s.

3.14. Proteste saab esitada ,15 minutit peale sõitja finišeerimist, kirjalikult Võistluste Juhile. Protesti kautsjoni tasu 500 krooni.

3.15. Võistleja võidakse vastavalt EAL VM eemaldada võistluselt ebasportliku käitumise eest.

3.16. Juhul, kui võistlejale jõuab järgi kiirem võistleja, on ta kohustatud kiirema mööda laskma koheselt ja kiiremat võistlejat takistamata. Käesoleva nõude eiraja võidakse võistluste juhi poolt diskvalifitseerida.

4. Tulemused

4.1. Ajavõtt 1/10 sekundilise täpsusega.

4.2. Võrdse tulemuse korral saab eelistuse teises voorus parema tulemuse saavutanud võistleja.

4.3. Igas masinaklassis autasustatakse 3 paremat.

5. Dokumendid ja varustus

5.1. Arvestusklassis 3 nõutakse vanema või vastutaja allkirja registreerimislehele. Osavõtt lubatud ainult vanema vastutusel ja autoomaniku nõusolekul.

5.2. Arvestusklassides 1, 2, 4, 5, 6 nõutakse allkirjastatud registreerimislehte.

5.3. Kohustuslik on turvavöö ja kaitsekiivri kasutamine treening- ja võistlussõitudes.

5.4. Mandaadis peavad kõik võistlejad andma allkirja nõustumaks juhendiga.

6. Osavõtumaks

6.1. Stardimaks
Noored 150 EEK, naised 200 EEK, 2WD (esi-taga) 300 EEK, 4WD 300 EEK, 2WD sport 300 EEK

7. Võistluste territoorium

7.1. Võistluste territooriumiks loetakse Hinsa autokrossiraja territooriumi.

7.2. Võistluste territooriumil tuleb alluda võistluste juhi ja tema poolt volitatud isikute korraldustele. Võistluste territooriumile lubatakse ainult võistlejate ja korraldajate autosid. Boksialal ja mahasõiduteel on lubatud suurim kiirus 10 km/h, selle eiramine on karistatav. Võistluste Juhil on õigus, silmaga hinnates, kiiruse ületamise eest määrata rahaline trahv (alates 300 EEK) või võistleja eemaldada võistluselt.

8. Autasustamine

8.1. Igas klassis autasustatakse 3 paremat karikate võimalusel auhindadega.

8.2. Autasustamine toimub peale võistlust kohapeal.

8.3. Kui klassis osaleb 5 või vähem võistlejat, võib autasustada ainult võitjat, kuid karikasarja punkte arvestatakse kõigile võistlejatele
Võistluste juhil on õigus teha võistlusjuhendis kohapeal muudatusi lähtuvalt võistlejate arvust, ilmastikutingimustest ja raja seisukorrast

8.4. Kolme etappi kokkuvõttes autasustatakse iga klassi 3 paremat karikate ja võimalustel auhindadega. Igal etappil antakse osalejatele punkte vastavalt klassis osalenute arvule. Paremus selgitatakse kolme etappi punktide liitmise teel.
Võistlustest osavõtt on taielikult omal vastustusel.

Võimalike õnnetusjuhtumite ja nende tagajärgede eest EAL ega korraldaja vastutust ei kanna.
Kliki siia
Artikli juurde
09.07.2020
Lauri Ristolainen plaanib taastada kuldse ajalooga ralliauto
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
07.07.2020
Ohekatku autokross 5.07.20 (0)
07.07.2020
Viru ralli 4.07.20 (0)
06.07.2020
Viru ralli 04.07.2020 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
12.07.2020 22:04
RALLIKROSS 2020 EMV 1.Etapp (0)
10.07.2020 22:12
Viru ralli 2020 (9)
07.07.2020 00:01
Vedrustus (0)
28.06.2020 02:13
Piiroja Karikas 2020 4. etapp (0)
22.06.2020 23:14
Superkross, auto24ring, 21.06.2020 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia