Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Rando Aav
20. september 2010 12:14
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
 Foto: Siim Solman

Rapla rahvasprindil stardivad tudengivormelid

Laupäeval, 25. septembril võib Rapla linnatänavatel näha kihutamas Formula Student autosid - väikevormelid FEST08 ja FEST10 stardivad nullautodena Hepa karikasarja kuuluval Rapla rahvasprindil.

Rapla linnas toimuva rahvasprindiga tõmmatakse joon alla Hepa rahvasprindi karikavõistlustele. RMW, Karmani ja Hepa toetatud võistlussarja viimasel etapil tulevad lisaks sõiduautodel osalevaile võistlejaile starti ka Tallinna Tehnikaülikooli ja Tallinna Tehnikakõrgkooli ühise tudengimeeskonna poolt konstrueeritud vormelautod.

Need autod on sündinud rahvusvahelise tootearendusvõistluse raames ning on otsast lõpuni tehnikaalade üliõpilaste mõtte- ning kätetöö vili.

Väikeste mõõtmetega, kõigest 2,5 meetri pikkused, kuid selle eest väledad tudengivormelid on projekteeritud eelkõige käänuliste ning tehniliste radade tarbeks. Autosid iseloomustab suurepärane kurvisuutlikkus, neutraalne juhitavus ning hea kiirendusvõime, need saavutavad kiiruse 100 km/h ligikaudu 4 sekundiga. Jõuallikaks on 600-kuubikuline mootorrattamootor, toruraamile ehitatud, süsinikust kerepaneelidega sõidukid kaaluvad paarsada kilogrammi.

Hepa karikavõistluste liidri Helmet Palmi Mitsubishi Lancer Evo 8 kaalub tublisti üle tonni, kuid kas kergetel vormelautodel ollakse suutelised Rapla linnatänavail kulgeval sprindivõistlusel väiksema massi tõttu arendama suuremat kiirust?

"Kui küsimus käiks Rapla kardiraja kohta siis julgeksin kindlasti vastata, et vormelid on kiiremad. Kahjuks ei õnnestunud meil seda eelmine nädalalõpp halva ilma tõttu proovida," kommenteeris FS Team Tallinn esindaja Ruben Lend. "Kuna linnatänavate teepinna kvaliteet ja puhtus ei ole väga kiita, siis on raske öelda, kui julgelt me saame sõita ja kui kiired võrreldes Palmiga oleksime."

"Meie kiirus tuleneb eelkõige väikesest auto massist, heast massi võimsuse suhtest (ilma juhita 2,3 kg/hj - toim.) ja konkreetsest juhitavusest," lisas Lend.
Artikli juurde
18.04.2024
Kreenholmi manufaktuuri alal tuleb rallisprindivõistlus
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia