Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Rando Aav
25. veebruar 2011 22:20
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
 Foto: Rando Aav

Noored ja vihased kohtuvad Koerus vallide vahel

 Loe lisaks
Koeru rahvarallil on kaalul kolme karikasarja punktid

Konkurendid peavad favoriidiks Rainer Meusi

Laupäeval läheb Järvamaal toimuval rahvarallil 4WD klassis rajale eeldatavasti 17 autot. Konkurents üld- ja klassivõidule saab seega olema võrdlemisi tugev. Favoriidina stardib Rain Rannala.

Hooaega Kõpus rallivõiduga alustanud Rain Rannala ja Simmo Nestor stardivad Koeru rahvarallil viimasena. Rannala sõnab, et viimasena startimisel on omad plussid miinused. "Rada on kindlasti libedam, kuid vallid on selleks ajaks juba pehmeks sõidetud ning saan teistega aega võrrelda," kommenteerib ta. "Eks võitma läheb ju igaüks, aga talvised olud võivad üllatada ja kaarte segada. Proovime sõita mõistusega ning rajal püsida, emotsionaalselt on hea tunne pärast eelmise ralli võitu."

Kõvemateks vastasteks üld- ja klassivõidule peab Eesti Autospordi Liidu rahvaralli karikasarja liider Rain Rannala eelseisval võistlusel tervet hulka võistlejaid. "Elvis Pukk ja Siim Aas on siiani libedal näidanud häid aegu ning Kõpu rahvarallil ka paar katset võitnud Jaan Tammor võib üllatada. Lisaks kuuluvad kiiremate sekka loomulikult Antti Kangro ja Helmet Palm."

Kõpus sai Rain Rannala järel teise koha Elvis Pukk ja kolmanda Antti Kangro. Kõik nad on stardis ka seekord, kuid selle erinevusega, et Elvis Pukk - Ove Jürgenson asuvad võistlema Subarul, millega varem on sõitnud Aare Pukk.

Antti Kangro hinnangul võib autovahetus konkurendi kiirusele ralli esimeses pooles pärssivalt mõjuda: "Alguses vast nii on, sest tuleb ju harjuda. Usun, et teiseks või kolmandaks osaks saab ta kiiruse üles."

Antti Kangro ütleb, et mistahes autoga keegi sõidab, saab homme edu võti peituma eeskätt stabiilses sõidus ja lumevallidest hoidumisel. Kuidas rivaalidest noorem võistleja ise ralliks valmis on? "Kerge närv on sees, aga see peab ikka olema. Üldises plaanis võtan suht rahulikult," sõnab nii Eesti Autospordi Liidu rahvaralli karikasarja kui ka Autoekspert Balti rahvaralli karikavõistluste punkte ja muidugimõista võitu jahtima asuv 20-aastane autosportlane.

Konkurendist 10 aastat vanem Rain Rannala keskendub vaid kodusele rallisarjale: "Kuna konkurents on sel aastal üsna tihe ning lisandunud "väikeste" klasside eelmise aasta võitjad, siis on karikasarja võit kindlasti väga hinnaline. Eks peame oma eelmise aasta saavutust kaitsma!"

Hetkeseisuga on Balti karikavõistlustel osalejate read selles masinaklassis küll üsna hõredad, kuid lätlaste võimalik lisandumine mõnel järgmisel etapil ning kindlasti Lätis toimuval finaalvõistlusel võib tähendada, et määravaks saavad just avaetapilt nopitud head punktid. Nii vähemalt loodab koos Marko Heinojaga Koerus võistlustulle astuv Markus Morel, kelle sihiks on selle karikasarja võit. "Muidugi tahan võita. Muidu poleks mõtet osaleda," märgib Subaruga startiv tallinlane.

Võrreldes konkurentidega võib nende eeliseks olla asjaolu, et mõlemad mehed on võistlusi samas autos kaasa teinud nii kaardilugeja kui ka piloodina. "Rahvarallilt sõidukogemust roolis olles on mul alates 2010. aasta Pärnu etapist. Varem mitu aastat lugesin kaarti Markole," selgitab Markus Morel. Ta tunnistab, et kõrvalistumine ei pakkunud enam väga suurt huvi ning kuna nüüd on võistluskonditsioonis auto just temal, ongi omavahel kohad vahetatud.

Siiski, kui tõsiseltvõetav konkurent Morel on? Tänavu talvel peetud Kõpu rahvarallil mahtus ta igatahes kümne parema sekka. Kas nüüd võiks loota paremat tulemust? Markus Morel ütleb tagasihoidlikult, et ei tahaks sel teemal spekuleerida. "Libedaga on sõit õnnemäng. Ma ei julge spekuleerida võimaliku koha üle, kuid kindlasti ei lähe me sinna kaotama!"

Markus Morel lisab, et Balti karikasarjas võib edu ehk rohkem soosida Antti Kangrot. Ja ta põhjendab: "Kuigi Antti on noor, on tal kogemust rohkem. Ta oskab stabiilselt sõita."

Kangro nõustub. "Võrreldes eelmise aasta algusega on stabiilsust juurde tulnud küll," lausub tibukollast "Evot" rooliv mulk ja täpsustab, "kogemust on aastaga kõvasti kogunenud, nii et sel hooajal võiks kiiresti ja stabiilselt sõita."
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia