Kliki siia Kliki siia
Kas pooldad monorehvi nõuet Eesti autoralli meistrisarjas?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
08. mai 2011 8:24
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
 Foto: Rando Aav

Jari Ketomaa istub Lätis toimuval Talsi rallil uue auto rooli

Läti autoralli meistrivõistluste kolmandal etapil teeb debüüdi MML Sports poolt ettevalmistatud ralliauto Mitsubishi Lancer Evo 10 R4, mille rooli istub suurte kogemustega soomlasest rallisõitja Jari Ketomaa.

MML Sports on Baltimaades ennegi "eksperimente" läbi viinud. Ühe näitena võib nimetada kahe aasta tagust rallit, kui Lätis toodi avalikkuse ette uus N-rühma Evo 10. Nüüd siis sõidab üle Talsi ralli stardirambi uutele tehnilistele tingimustele vastav Evo 10 R4, millega asuvad võistlema Jari Ketomaa ja Mika Stenberg.

MML Sports loodab, et BTA Talsi rallil õnnestub R4 ralliautot võistlusoludes võrrelda eelkõige kergemate super 2000 klassi autodega. Esialgsetel andmetel selle klassi võistlusmasinaga stardis vaid Per-Arne Sääv - Karl-Olaf Lexe. Rootslastel on istumise all Škoda Fabia S2000.

Kompanii teatel annab vajalikku infot auto kohta ka võrdlus kõigi neljarattaveoliste N-rühma autodega, kuna selles klassis on konkurents kõige tihedam ning võrdlusmoment tekib ka PWRC-sarja tehnilistele tingimustele vastavate võistlusmasinatega.

Miks aga valis MML Sports R4 auto rooli soomlase? Põhjenduseks nimetas meeskond asjaolu, et Ketomaal on värske kogemus Sardiiniast N-rühma Lanceri roolist, mistõttu vaid nädal hiljem toimuval Talsi rallil saab ta anda parimal moel tagasisidet R4 auto käitumise erinevuste kohta. Ühtlasi olevat valik Jari Ketomaa kasuks langenud põhjusel, et koostööpartneriga Ralliart Italy on seotud samuti soomlased - Matti Rantanen ja Juha Salo.

MML Sports tegevdirektor John Easton lausus: "Ootan juba hetke, kui saame näha ja maitsta R4 ralliauto arendustöö vilju. Oleme selle nimel palju vaeva näinud. Teame enam-vähem, mida nö tavalisest N-rühma autost 60 kg kergem Evo 10 R4 peaks suutma. Teoorias annab kaalusääst pool sekundit võitu kilomeetrile N-rühma ralliauto ees."

"Projekti sai hakatud arendama eesmärgiga, et tuua R4 Lancer lähemale S2000 klassi võistlusmasinatele. Seekord on tõesti vaid üks Škoda S2000 stardis ja ma ei ole päris kindel, kas näeme reaalset tulemust. Sellele vaatamata saame võrrelda kiirust teiste N-rühma autodega."

MML Sports autoga ei osale BTA Talsi rallil mitte ainult Jari Ketomaa. Nagu mitmel varasemal korral, teevad Läti rallietapi tiimi autodega kaasa lätlased ja venelased. Raimonds Kisiels on taas Mitsubishi Lancer WRC roolis ning Venemaa võidusõitjad Aleksander Novoselov, Mihail Orkin ja Vladimir Sokolov sõidavad N-rühma Lanceril.
Artikli juurde
09.10.2025
Kalle Rovanperä lahkub autoralli MM-sarjast
Artikli juurde
09.10.2025
Krosskartide spirindisari lõpetati Kõrvemaal
Artikli juurde
07.10.2025
Horvaatias selgusid tänavused autoralli Euroopa meistrid
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
03.09.2025
Kehala rallikross 30.08.2025 (0)
29.08.2025
Paide ralli 2025 (0)
27.07.2025
Piiroja rallikross 2025 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
29.09.2025 15:32
Kulbilohu rallikross 2025 (0)
23.09.2025 01:08
Rally Cēsis 2025 (0)
05.09.2025 01:00
Humus Paide Rally 2025 (1)
03.09.2025 13:06
Jääraja rehvid (0)
31.08.2025 09:41
EST RX + BRX / 5. ETAPP / KEHALA RING / 30.08.2025 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia