Kliki siia Kliki siia
Mitmenda koha saavutab Ott Tänak MM-sarjas hooaja kokkuvõttes?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
autovaruosadonline.ee
www.veoautodevaruosad.com
Autodoc.ee
Topvaruosad.ee
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
timoanis.eu
rallifotod.eu
autod.ee
 
 
 
Margus Kiiver
15. november 2011 9:58
Loe kommentaare (1)
Trüki lehekülg
Egon Kaur. Foto: Rando Aav

Egon Kaur: Hindan saadud kogemust väga kõrgelt

 Loe lisaks
Craig Breen seljatas Egon Kauri Walesi teedel

Nädalavahetusel elasid rallifännid kaasa Egon Kaurile ja Erik Lepiksonile, kes püüdsid sel aastal WRC Academy karikasarja üldvõitu ja poole miljoni euro suurust stipendiumit.

Enim kruttis pinget üles ja sõi fännide närve akadeemia lõpplahendus ja viimased katsed. Kahjuks pidi sellel nädalavahetusel teist korda tunnistama iirlaste paremust, kui karikasarja üldvõidu said ülinapilt Craig Breen ja Gareth Roberts. Egon Kauri jäi võidust lahutama üks punkt.

Kuni Walesi MM-ralli viimase katseni oli veel kõik võimalik. Egon Kaur ja Erik Lepikson vajasid vaid ühte lisapunkti katsevõidu eest. Või teistpidi öeldes, Breen ei oleks tohtinud pärast seda, kui eestlased laupäeva hommikul esimese katse võitsid, kõiki järelejäänud katseid võita. Läks aga nii, et iirlane sai oma ülesandega hakkama ja nii oli ralli lõppedes Kauril ja Breenil võrdselt 111 punkti. Otsustav oli katsevõitude number ja siin oli selge eelis Breenil – 39 versus 14.

"Walesi ralli kulges meile nii, nagu me seda mõtlesime," ütles Kaur. "Auto meie sarjas pole päris pommikindel ja Wales oli üsna karm etapp. Meie konkurent pidi endast pea kõik andma ja tõenäosus, et masin nendel teedel sellele valule ilma probleemideta vasti peab oli üsna väike."

"Me ise hakkasime tempot tõstma reede teises pooles, kuid siis kukkus meie auto hoopis lagunema, üks esiamort lõpetas töö. Viimase päeva osas olime arvestanud, et seal saame vajadusel rünnata, sest sealsed katsed olid tuttavad, samas kui reedestelt katsetelt oli kogemus varasemast ajast meie pundist vaid Craig Breenil ja Molly Tayloril. See kogemus mängis nende tempos kõvasti rolli, sest olud olid keerulised."

Kaur jätkas: "Laupäeva hommik algas hästi, saime katsevõidu, kuid kahjuks jäi teine ja ülivajalik katsevõit sama ringi viimasel katsel napi ühe sekundi kaugusele. Viimasel kolmel katsel oli teine katse selline, kus kolmes kohas näidati meile, et tõmmake hoogu maha, rada oli hullus olukorras. Viimasel katsel, kus meil oli ka viimane võimalus, sujus katse algus hästi, teises pooles jäi aga N-rühma Mitsubishil sõitnud aeglasem konkurent ette ja pidime paar kurvi tema taga sõitma, enne kui mööda saime. Siis oli selge, et enam väga head aega ei tule ja peale seda me enam riski piiril ei sõitnud."

Hooajale tagasi vaadates märkis Egon Kaur, et hindab saadud kogemust väga kõrgelt. "Kui rallidest rääkida, siis meie jaoks olid probleemiks asfaldirallid. Neljast kruusarallist kolm me võitsime ja ühel olime teised, seega kaotuse põhjus pole kindlasti Walesis. Asfaldirallid olid need, kust meie punktisaak oli tagasihoidlik. Saksamaal oli rehvipurunemine põhjuseks, miks me välja sõitsime. Pranstsumaal olid aga omad vead, mida saab võtta kui õppematerjali tulevikuks."

"Kui vaadata uude aastasse, siis peab tunnistama, et suur eelarve täiendamise võimalus läks käest," nentis pärnakas. "Alla me aga ei anna ja tegeleme aktiivselt erinevate variantidega, et teha uuel aastal taas samm arengus edasi."

"Sellele aastale saab aga joone alla tõmmata ja olen sõitjana kõvasti edasi arenenud. WRC Academy valimine selleks aastaks oli ainuõige otsus. Kui lisada veel juurde FIA koolitusprogramm Young Driver Excellence Academy, siis olen selle aastaga väga palju õppinud ja edasise karjääri osas on olnud see väga vajalik."

"Tahan tänada kõiki oma toetajaid, peret, sõpru ja fänne, kes meile kaasa elasid nii kodus arvutiekraani taga kui rallidel kohal käies. Teie kõigi toetus on olnud meile väga oluline, kuna olete olnud osa meie meeskonnast," lisas Kaur.
Artikli juurde
14.07.2019
Taas rallil võistelnud Märtin: seda autot oli lahe proovida
Artikli juurde
14.07.2019
Avapäeva lõpetasid liidrikohal Tänak ja Järveoja
Artikli juurde
13.07.2019
Elfyn Evans ja Scott Martin kvalifikatsioonikatse kiireimad
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
15.07.2019
Rally Estonia 12-14.07 (0)
15.07.2019
Rally Estonia 2019 3. päev by Kaido (0)
14.07.2019
Rally Estonia 2019 2. päev by Kaido (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
17.07.2019 02:46
SHELL HELIX RALLY ESTONIA TRUCKS! GAZ (0)
16.07.2019 09:19
Shell Helix Rally Estonia 2019 (8)
15.07.2019 18:38
Video (0)
15.07.2019 08:02
Rally Estonia 2019 (1)
12.07.2019 16:39
Rallijututuba Discord'is (13)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia