Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
28. august 2012 20:05
Loe kommentaare (1)
Trüki lehekülg
Elmārs Tikums ja Arnis Modris Subaru Imprezal. Foto: Rando Aav

Lätis võitsid Elmārs Tikums ja Arnis Modris

 Loe lisaks
«Olime mere ääres ja kusagile enam minna ei olnud»

2012. a Balti rahvaralli KV punktid pärast 3. etappi

Balti rahvaralli karikasarja viimane etapp sel laupäeval

«Balti karikasarja võitu ei saa keegi kuigi lihtsalt»

Imre Vanik ja Janek Ojala püüavad Balti karikasarja võitu

Läti ja Leedu teedel sõidetud Autoekspert Balti rahvaralli karikavõistluste viimasel etapil olid edukaimad Subaru Imprezaga võistelnud lätlased Elmārs Tikums - Arnis Modris.

Nagu eelmisel aastal, peeti etapp Kurzeme rallisprindiga paralleelselt. Autoekspert Balti rahvaralli karikasarja osalejad võistlesid rallisprindil klassis ROAD. Võidu saavutasid ROAD klassis Elmārs Tikums ja Arnis Modris, kes võtsid osa ka Balti rahvaralli karikasarjast grupis 4WD.

"Mis ma oskan sõidu kohta öelda. Esiteks muidugi tuleb märkida, et Kuramaa etapp on ROAD klassi sõitjaile kõige keerulisem. Organisaator leiab alati, millega üllatada," lausus Tikums. "Kõik see nõuab maksimaalset tähelepanu kaardilugejalt, sest piisab ühest väikesest veast, et kõik kaotada."

Tikums lausus, et see sõit on väga heaks testiks meeskonnale, sest just seal on tähtsal kohal juhi ja kaardilugeja hea koostöö. "Näiteks 2011. aastal Kurzeme etapil me seisime lihtsalt 45 sekundit keset teed ja karjusime teineteise peale," meenutab Tikums mullust võidusõitu.

Osa Balti rahvaralli karikasarjas osalevaist eestlastest käis eelmisel aastal samuti Lätis sõitmas, kuid nad tunnistasid, et aastaga jõuab palju meelest minna.

Mis võib olla sellisel võistlusel edu pant? Elmārs Tikums ütles, et neid asju on kolm: "Esiteks tuleb legendi uskuda. Teiseks hea koostöö autos. Ja täpsuslõikudel tuleb tahaplaanile suruda soov rallitada, vaid sõita täpselt keskmise kiiruse järgi, mis võib olla 32,6 km/h."

Artikli juurde
18.04.2024
Kreenholmi manufaktuuri alal tuleb rallisprindivõistlus
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Artikli juurde
17.04.2024
MM-sari jätkub Horvaatia teedel, kus on stardis ka kolm Eesti ekipaaži
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia